Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, maja 13

Kółkowy avek - filmik

Zauważyłam, że spora grupa osób ma problem ze zrobieniem kołowego avatara. Widocznie tego typu obrazka nie umiem wytłumaczyć słowami. W związku z tym zrobiłam filmik, który przedstawi Wam krok po kroku co należy wykonać. Avek jest robiony od niechcenia, tylko na potrzebę filmiku, więc nie robi wielkiego 'wow' :)

Miłej zabawy.
Hiena

15 komentarzy:

  1. Ja nie używam GIMP'a, jak dla mnie nie jest zbyt wygodny w obsłudze. Jak go oceniasz, Hieno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, korzystałam z niego i PS, ale jednak zdecydowałam się na GIMPa. Jest za darmo, łatwiejszy w obsłudze i (poza tym) można uzyskać mniej więcej te same efekty, co w PS :)

      Usuń
    2. Tak? Mam Gimpa, ale rozważałam zakup pełnej wersji PS, bo dużo dobrych rysowników używa i myślałam, że jakiś strasznie profesjonalny, dla pro i tak dalej... xd Ale jeśli nie daje wiele lepszych efektów, niż Gimp, to chyba się wstrzymam ;) A Ty jak myślisz, Hieno?

      Lionette

      Usuń
    3. Nie wiem. Każdy woli inny program i każdemu na innym programie lepiej się pracuje. To, że ja wolę GIMPa nie znaczy, że dla Ciebie będzie on również lepszy od PhotoShopa :)

      Usuń
    4. PS jest bardzo profesjonalny i jest dużo opcjii, tylko jest haczyk, licencja kosztuje 4 tyś.
      A Gimp jestbłatwy w obsłudze i darmowy, ale się czsem wiesza i dlługo włacza.

      Usuń
    5. Pewnie masz za dużo brushes albo czcionek :)

      Usuń
  2. Bardzo przydatny poradnik :3.
    Gratuluję Hiena! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj link do muzyczki w tle C: *ładnie prosi*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Obie ładnie proszą*
      Elancja

      Usuń
    2. Bardzo fajnie wszystko pokazane, tylko mogłabyś troszkę wolniej klikać ^^

      Usuń
    3. Hahaha:

      https://www.youtube.com/watch?v=BPLU4qqUgug&feature=youtu.be

      Specjalne gracias dla Rachel Caine xD

      Usuń
    4. *Ładnie dziękujemy* Within Temptation <3

      Usuń
  4. Mój własny awekw terqj

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci dziękuję Hieno. Bardzo przydatny poradnik!

    OdpowiedzUsuń