Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, maja 24

Prawda czy fałsz?

Chciałabym zaprezentować wam nową serię (jeżeli wam się spodoba). Całość polegałaby na tym, że to wy podsyłacie mi mity w komentarzach (oczywiście podpiszcie się nickiem z Howrse). Ja wybieram z waszych propozycji kilka najlepszych i sprawdzam ich prawdziwość.  
Zaczniemy od dwóch najpopularniejszych mitów.
1.  "Aby dostać kupon za uśmiercenie konia, koń musi mieć co najmniej 30 lat i 2 miesiące"
Fałsz! Kupon otrzymamy gdy koń gdy koń będzie miał równo 30 lat lub więcej.  Jest to chyba najbardziej popularny mit na polskim howrse, który jest powielany przez wielu graczy. 

2
2. "Koń zniknie, gdy "przedawkuje się" Chmurki"
Fałsz! Chmurki mają limity, które ustalają, że  koń nie może dostać więcej niż 20 Chmurek i musi mieć co najmniej 5 lat aby je podać. Jedna Chmurka odmładza konia o 4 miesiące, więc minimalny wiek, jaki osiągnie koń to 4 lata i 6 miesięcy, czyli nie ma możliwości, aby koń znikł poprzez Chmurki. Koń może zniknąć jedynie gdy jego właściciel usunie konto. 

Proszę, nie odpowiadajcie na mity, które proponują ludzie w komentarzach, bo mogę chcieć te mity wykorzystać w postach. Jeżeli coś jest oczywiste lub się nie nadaję, to ja na to odpowiem. 

Nie zapomnijcie powiedzieć czy robić serię tego rodzaju postów oraz zaproponować swój własny mit!
Elancja

28 komentarzy:

  1. Świetny pomysł, mi niestety nie przychodzi żaden mit do głowy, ech.
    ~ caetti

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie od jakiegoś czasu nurtują pytania:
    - czy źrebak będzie miał UW wg BLUPu klaczy podczas krycia, czy rodzenia
    - czy koń na zawodach jest oceniany wg UM podczas zapisów, czy rozpoczęcia zawodów, ewentualnie z doliczonymi UM za udział w zawodach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Krycia
      2. Różne są opinie, ale raczej podczas zapisu, bardziej logiczne.
      ~ caetti

      Usuń
  3. Tag, tag, tag! ^^
    Chyba jeden z najpopularniejszych mitów ;_;
    1. Jeżeli damy wałachowi PZ to stanie się bezpłodną klaczą.

    ~Vanilliowa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ela świetny pomysł! :3.
    Póki co nie mam pomysłu na mit, ale jak coś mi przyjdzie to napiszę c':

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mitem może być np przepis na klacz czy ogiera

    OdpowiedzUsuń
  6. Na coś takiego czekałam!
    Świetny pomysł na serię nowych postów. (:
    + Podsyłam mit: Nasiona kuponu są dostępne o 4:00 nad ranem.

    OdpowiedzUsuń
  7. mit o przejażdżkach po plaży zabierają um z najgorszej umiejętności i dodają do najlepszej

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektórzy gracze sądzą, że kupon kosztuje 6.15 zł, a kupon nie kosztuje 6 tylko 4 zł. Co ty na to?


    ęczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy gdzie kupisz, przez howrse normalnie zabierają 6.15 zł, a przez mopay 4.89 zł.
      ~ caetti

      Usuń
  9. Super!!
    Zawsze myślałam, że koń musi mieć 30 lat i 2 miech
    Mit może przepis na klacz lub ogiera, nasiona kuponu

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post ;)
    Ostatnio usłyszałam gdzieś taką tezę, że gdy klacz urodzi bliźnięta ze łzami afrodyty ich umiejętności wrodzone będą mniejsze niż gdyby urodził się tylko jeden źrebak. Nigdy tego nie sprawdzałam i prawdę mówiąc ciekawi mnie to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fałsz, łzy działają zawsze tak samo, z RP czy bez.
      ~ caetti

      Usuń
    2. Caeltti, proszę, ja to chcę sprawdzać w postach, a ty mi robotę zabierasz xD

      Usuń
    3. XD Jak zwykle XD Sorcia.
      ~ caetti.

      Usuń
    4. Chyba będę musiała omijać tę serię szerokim łukiem, bo jak zacznę wszystkich poprawiać, to całą robotę ci zabiorę x)
      ~ caetti

      Usuń
  11. Przydatny pomysł. Ja po zmianach z ekwipunkiem zastanawiam się nad jednym. Czy po zmianie specjalizacji ekwipunek się zmienia? Np. dajmy na to mam w pełni wyposażonego konia w jeździe klasycznej i zmieniam na western. Co dzieje się z ekwipunkiem? Proszę o screeny dowodowe xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje propozycje mitów:
    1. Źrebak może osiągnąć 100 BLUP w dowolnym wieku, ważne są tylko pogrubione trzy najlepsze UM oraz wygrane zawody.
    2. Podczas loterii można promować się poprzez konia z imieniem "Los za los" i nie jest to karalne.
    3. Po wysłaniu 10 koni do nieba w danym miesiącu, nie ma już możliwości otrzymania Kuponu za następne uśmiercenia.

    pinto01

    OdpowiedzUsuń
  13. HahahaxD
    Więc kiedyś słyszałam mit. Prawdopodobnie kłamstwo, może prawda.
    Istnieje gracz, który jest "normalny"(nie moderator, administrator też nie), a pracuje dla administacji i sprzedaje informacje o różnych graczach.

    OdpowiedzUsuń
  14. .Miesięcznie można uśmiercić 15 koni na kupon.

    dawid361

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy wiedzą że za 10 dostaje się kupon a za resztę (np. 11, 64 itd) dostaje się CR o wartości 1 kuponu

      Usuń