Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, czerwca 13

Wielki przegląd przedmiotów z CR - Chmurka

Minęło kolejne 10 dni, więc pora na następny post o przedmiotach z CR. Najpierw jednak zwycięzcy konkursu o KM:
Aniela_Anka (Jako Meduza)
Wszyscy chcecie mojej krwi
Dlaczego zabieracie ją akurat mi?
Wiem że chcecie skrzydła
Dla swojego bydła
Przestań się mnie bać
Skrzydła mogę dać
Wstydzę się swych oczu
Żyję na uboczu
Uczucia też mam
O krew swoją dbam
Nie oddam jej nikomu
Szczególnie byle komu
Ali2606 (jako Perseusz)
Jestem sobie Perseuszem - Krew Meduzy uzyskałem.
Nigdy jeszcze takich trudów nie widziałem, aby zdobyć to, co chciałem.
Dzisiaj wiernie wypatruję, w nocy dzielnie pilnuję -
czy gwiazdozbiór zobaczę? 

JulkaHH (jako koń)
Latać po niebie
To moje marzenie
Pegazem chcę zostać
By tej rzeczy sprostać
I gdy to się stanie
Pegazem zostanę
Dotknę w niebie gwiazd
I zniknie wtedy czas 
Aniela_Anka otrzyma 2xKM
Pozostali 1xKM
Po nagrody zgłoście się w poniedziałek. Gratuluję




Nazwa: Chmurka
Skrót: C / Ch
Dostępne na CR : Tak
Cena :
1 kupon

Średnia cena na wymianach: ok. 40 tyś Equus
Kategoria : Wynik
Zastosowanie :
Odmładza konia o 4 miesiące i daje 2 PD
Opis na Howrse:

Dając koniowi Chmurkę możesz go odmłodzić o 4 miesiące i zyskać 2 punkty dorastania!
Pamiętaj jednak, że ten przedmiot nie postarza konia, nie wpływa też na historię akcji. Jeśli dasz ją koniowi o 4 po południu, koń odmłodnieje o 4 miesiące, ale godzina w historii akcji pozostanie bez zmian. Chmurka nie wpływa na poziom energii, zdrowia i morale.
Możesz dać do 20. Chmurek koniowi w wieku od 5. do 30. lat. 
W mitologii : Niestety Chmurka nie jest ściśle powiązana z Mitologią. Chmury były czasem symbolem bogów olimpijskich, których pałace wznosiły się ponad te obiekty. Niekiedy chmury kojarzono z Pegazami. W związku z tym zamiast streszczonego mitu możecie sobie przeczytać zwycięską pracę w konkursie na opowiadanie o chmurce, który zorganizował nasz blog.
kasiula0903
Jak wiadomo pegazy nie są zwykłymi końmi. Ale skąd się wzięły? I co mają wspólnego z chmurką?
Pegazy...Tak...Jeden z nich bardzo dawno temu przyleciał z nieba. Był wyjątkowy...Wiecznie młody...Nigdy się nie starzał...Pewnego dnia przybył do Howrse, aby obejrzeć świat chociaż jeden raz z normalnego punktu widzenia, a nie jak zawsze z góry. Jego skrzydła były całe w chmurach, tylko gdzieniegdzie widać było pojedyncze pióra...Gdy gracze Howrse dowiedzieli się, że koń ten jest wiecznie młody, skrzydła jego są zrobione z chmury, a on sam jest pegazem, zapragnęli poznać czy i na zwykłe konie będą one działać odmładzająco. Pewna mądra małpka powiedziała im sekret, że chmurki odmładzają, ale tylko konie...Tak więc zakradali się na pegaza i próbowali łapać w klatki te kruche części niebios, ale nikomu się to nie udawało. W końcu jeden z graczy złapał chmurkę w specjalną klatkę i od tego czasu wszyscy ciągle tak postępowali, aż wreszcie magiczny pegaz odleciał pozbawiony odmładzającego czaru obłoków. Unosząc się teraz tylko na skrzydłach przybranych w pióra, poleciał... Poleciał w poszukiwaniu następnych chmur, które  z powrotem będą mogły przywrócić mu młodość...
 
Dzisiejsze zadanie do mini-konkursu jest proste - napiszcie mi wierszyk o Chmurce bez korzystania z tych słów: Chmura, Obłok, Kłęby, Mitologia, Pegaz, Koń, Biała, Błękitna, Lekkie.
Co myślicie o Chmurce?
Adencjo

2 komentarze:

  1. Tak na prawdę to pierwszy raz użyłam Chmurkę w zadaniu w Wielkim Wyzwaniu :). W jakiejś promocji zdobyłam Przywilej Chmurki i dzięki niemu uzbierała mi się ich spora ilość, ponieważ ich nie używam czasem je sprzedaje. Przedmiot przydaje się jeśli komuś brakuje punktów dorastania, albo musi wykonać zadanie na odpowiedni wiek konia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedmiot przydaje się bardzo w treningu koni - odmłodzenie konia daje nam możliwość uczestniczenia w większej liczbie lekcji, co daje nam średnio 60 UM wiecej przy użyciu 20 chmurek,

    OdpowiedzUsuń