Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, lipca 21

Banery Los za Los

Polskiemu serwerowi udało się zebrać 1 280 000 podków w ponad 16 dni. Zgodnie z zasadami nadszedł teraz czas na Uroczystość i loterię! Tym razem również przygotowaliśmy dla Was banerki, które możecie wstawiać na forum/prezentacje. Autorami banerów są: Nie-Chcesz-Wiedzieć, Adencjo (ten najbrzydszy banerek :P) i Hiena.



https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10469758_322804164546400_2408449756254729361_n.jpg

KOD NA FORUM:


KOD NA PREZENTACJĘ:






http://oi62.tinypic.com/2n7gy1t.jpg 

KOD NA FORUM:


KOD NA PREZENTACJĘ:






http://oi61.tinypic.com/141l3qa.jpg

 KOD NA FORUM:

KOD NA PREZENTACJĘ:



 http://bankfotek.pl/image/1761479

 KOD NA FORUM:


KOD NA PREZENTACJĘ:

W razie jakichkolwiek problemów piszcie do mnie :)


Podobają Wam się banerki?
Co zdobyliście na loterii?
Adencjo

12 komentarzy:

  1. Śliczne, ja wczoraj z tych coś wartych wygrałam KF :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie mam szczęścia w loterii i wygrywam same drobnostki :( Przynajmniej od dłuższego czasu. Kiedyś wygrywałam wartościowsze przedmioty, raz nawet 100 tys. equus i Konto Pegaza na miesiąc :) To były czasy ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najlepsze co wygrałam to UH ;_;

      Usuń
    2. Ja UH zrobiłam sobie w eliksirach i do tej pory mam xD Trzymam na czas, jak administracja w końcu zamiast wprowadzac jakieś nowatorskie zmiany zjmie się uzupełnieniem brakujących ras jednorozców. Będzie to wtedy maszynka do robienia kupsów. Ogółem to dzisiaj wygrałam 2 KM i się cieszę, dobre i to XD

      Usuń
  3. Ja miałam 10 losów, a najcenniejsze co wygrałam, to siodło ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja wygrała w tej loterii:
    1x ZHery
    2x KF
    2X RP
    3X PZ
    3X MF
    1X WM
    2X PP
    I to wszystko z cr ^^
    Jeszcze mam OM z WW

    Tak się chwalę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja najlepsza wygrana to... 10 rzep .-.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją najlepszą so tej pory nagrodą był KF.
    A poza tym to siodła, rzepy i inne śmieci.
    Przynajmniej kilkanaście PD wpadło:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsza nagroda którą wygrałam, był RO, i czekam na promocje w których będę mogła go użyć ;---)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja najlepsza wygrana to upominek hestii.

    OdpowiedzUsuń