Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, lipca 16

Spoiler: Grafika z Nadchodzącej Promocji

W tym poście pokażę Wam jak będą wyglądały karty i co będzie można wygrać w następnej promocji - Karty Mistrzostw Jeździectwa!

Karty z bezpośrednimi wygranymi:


Kolekcje (1-6, nie mam siódmej ani piątej karty pierwszej kolekcji)





















































Podobają się Wam te karty?
novusia

17 komentarzy:

  1. Całkiem ładne,ale pewnie i tak nie wygram nic sensownego ;p
    ~shavile

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nagrody, grafika nie najgorsza, brakuje trochę do wygrania przedmiotów niedostępnych do kupienia w CR, ale za to są dwa boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nareszcie karty, to chyba moja ulubiona promocja. ;)
    Swoją drogą Invisible (Przepraszam, jeśli przekręciłam nazwę) odpisała mi w komentarzu. iż czas próbny przyszłych redaktorów został przedłużony i kończy się 7 lipca dla jednej tam osoby, teraz nie pamiętam jakiej. Kiedy wreszcie oficjalnie dowiemy się kto został, a kto nie? Czy może był już taki post, a ja go przeoczyłam? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dudka. Ech, ogółnie sprawy z redakcją są teraz zagmatwane, ale mogę Wam powiedziec, kto na pewno nie będzie już pisał postów. Są to moleshek, grzyb17, De Lune i prawdopodobnie Elancja. Odeszły one jednak same, a nie zostały "zwolnione" Wyjaśnienie sytuacji znajdziecie w poście. Na pewno opublikujemy go w sierpniu.

      Usuń
  4. Dość minimalistyczne, w ogóle chyba rysował je ktoś inny niż poprzednio. Ale tak ogólnie, to fajnie ^^ Ale ja bym chciała tego boskiego... Mam nadzieję, że kiedyś będzie w RO.

    OdpowiedzUsuń
  5. MUSZĘ mieć tego bosiaka *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiecie, czy to będzie zamiast wielkiej loterii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, uroczystości odbędą się normalnie, a promocja w trakcie ich trwania lub po ww :) Po Uroczystościach nastąpi przerwa od Wyzwania ;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nie powtórzą błędu, rozpoczynając promocję podczas WW, bo znowu większość skupi się tylko na promocji i oleje to drugie...

      Usuń
    3. Raczej nie, zważając na planowaną przerwę po tych uroczystościach :) Zapewne to w trakcie jej trwania odbędzie się promocja.

      Usuń
  7. Karty, karty, karty! ♥
    Uwielbiam tę promocje. Już nie mogę się doczekać.
    ~Imagine.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie , zawsze się ciesze , gdy dostaję jedną kartę dziennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię karty, to promocja, w której zdobywam boskie konie.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest najlepsza promocja moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W karty nigdy nic fajnego nie wygrywam. ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. To już było?Za bardzo nie interesuję się promocjami bo i tak nic nie wygram.Ale raczej bym się wiedziała jakby coś takiego było.

    OdpowiedzUsuń