No więc, czasem przedmioty z CR oprócz ich głównej zalety dają koniowi również bonus. I nie chodzi tu tylko o bonusy typu Fortuna Krezusa czy Lonża, ale również np. Złote Jabłko, Krew Meduzy. Warto ich użyć podczas treningu, ponieważ zapewnią one koniowi dodatkowe punkty umiejętności w zawodach
i Grand Prix. Nie musisz dawać swojemu koniowi żadnych przedmiotów aby móc go trenować, ale warto w takie zainwestować, ponieważ zwiększają one poziom zdobytych umiejętności.
Przedmioty przydatne podczas treningu:
- Klepsydra Kronosa - pozwala trenować Twojego konia dwa razy szybciej. Nie dodaje bonusu do umiejętności.
- Objęcia Morfeusza - umożliwia postarzanie Twojego konia bez zużycia Punktów Dorastania. Nie dodaje bonusu, ale jest bardzo przydatne ponieważ przeważnie na trening potrzebujemy bardzo dużo PD (nawet 200, 300).
- Zestaw Nyks - Zestaw ten zawiera przedmioty, które poprawią osiągi Twojego konia. W Zestawie Nyks znajdują się oba powyższe przedmioty jak i również Kamień Filozoficzny i Gwiazda Nyks, która nie może być zakupiona pojedynczo, jednak jest użyteczna. Dzięki Gwieździe Nyks, koń obudzi się o 6:00, zamiast o 8:00 czyli zyska dodatkowe 2 godziny na trening.
- Woda Młodości - sprawia, że koń starzeje się o jeden miesiąc zamiast o dwa. Pozwala to na wysłanie konia na dwa razy więcej lekcji, a to, bardzo bardzo korzystne, ponieważ podwyższy to jego umiejętności końcowe. Trening zajmie dwa razy dłużej, ale jeśli koń posiada OM i nie zużywa się podwójnej ilości Punktów Dorastania, jest to bardzo korzystne i zalecam użycie tego przedmiotu.
- Zestaw Bonusowy - ten zestaw zagwarantuje Twojemu koniowi wszystkie istniejące bonusy. Takowe bonusy pomogą w zawodach, ale nie będą miały wpływu na ogólne umiejętności konia.
- Zestaw Posejdona - Zestaw ten zawiera najlepszy ekwipunek, jaki możesz dać swojemu koniowi. Gorąco zalecam danie koniowi który ma wygrywać zawody / ew. startować w GP, podanie Zestawu Posejdona. Poszczególne jego części, dają dużo różnorodnych i przydatnych bonusów.
- Pięta Achillesa - Dzięki temu przedmiotowi, nie musisz martwić się o której godzinie położysz konia spać lub ile będzie miał wtedy energii. Niezależnie od godziny o której został położony spać lub jaki poziom energii miał, koń i tak obudzi się w idealnym stanie - takim w jakim były gdyby został położony do snu przed godziną 22:00 i z 20% energii. Ten przedmiot jest bardzo przydatny do treningu, ponieważ pozwala wyciągnąć z konia jak najwięcej przy trenowaniu i nie musisz się martwić o to że rano będzie w słabym stanie.
- Zestaw Chmurek - Ten zestaw zawiera 20 chmurek dzięki którym możesz odmłodzić swojego konia i dalej go trenować aby zdobył więcej umiejętności.
- Złote Jabłko - Wybierz nową, rzadką maść dla swojego konia. Możesz dać swojemu koniowi nową maść aby lepiej wyglądał i był więcej warty, ZJ daje również bonus do umiejętności.
- Krew Meduzy - Zmień swojego konia w pegaza. Ten przedmiot daje bonus do umiejętności.
- 5-ty Żywioł - Twój koń otrzyma maść jednego z 5-ciu żywiołów. Dodatkowo, zwierzę otrzyma również premię, bonus do umiejętności.
Inne przedmioty / bonusy / akcje w które warto zainwestować.
- Hacele - +12 UM do najlepiej rozwiniętej umiejętności (Tylko gracze VIP, ale przy zakupie źrebaka z niektórych hodowli, można dokupić ten przedmiot.)
- Kastracja - Wytrzymałość: +8, prędkość: +8, ujeżdżenie: +4. Ogier stanie się wałachem co sprawi że nie będzie mógł się już rozmnażać, ale otrzyma bonus.
- Bonus Falabelli - Wytrzymałość: +9, prędkość: +7, ujeżdżenie: +8. Można znaleźć, wysyłając konia na zawody - tylko posiadacze boskiego konia Falabella. Ten bonus działa na 4 dni życia konia.
- Grzebień do grzywy - Wytrzymałość: +4, Prędkość: +4. Można znaleźć, umieszczając konia w boksie.
- Kopystka - Ujeżdżenie: +8. Można znaleźć, umieszczając konia w boksie.
- Beczułka Tłuszczu - Wytrzymałość: +8, prędkość: +8. Można znaleźć, umieszczając konia w boksie.
- Bonus Ośrodka Jeździeckiego - Im wyższy prestiż Ośrodka Jeździeckiego, tym więcej bonusu koń otrzyma z bycia w nim zakwaterowanym.
- Bonus Koloru - Wytrzymałość: +2, prędkość: +2, ujeżdżenie: +2, galop: +2, kłus: +2, Skoki: +2. Jeśli koń posiada czaprak, owijki i nauszniki tego samego koloru, otrzyma on właśnie ten bonus.
- Bonus Ekwipunku - Ekwipunek taki jak siodła, uzda, czaprak, nauszniki i owijki cały daje różne bonusy w zależności od jakości (ilości *).
Jakich przedmiotów Wy zazwyczaj używacie do treningu Waszego konia?
novusia
Kastracja - (...) koń otrzyma Wany bonus - taki błędzik :P
OdpowiedzUsuńNie rozumiem x_x
UsuńPo prostu literówka, już poprawiłam.
Usuńnovusia
A oki. Tępa żem.
UsuńMam takie pytanie, kiedy najlepiej zacząć lekcje u konia ?
OdpowiedzUsuńZależy, czy blupujesz go, czy trenujesz do GP. W przypadku hodowli rozpłodowej, gdzie ważny jest BLUP i PG, lekcje najlepiej rozpocząc po osiągnięciu 100 % blupu, czyli po 10. roku życia. Dlaczego? Ponieważ lekcje zabierają cenny czas, który powinnyśmy przeznaczyc na blupowanie, a nie dodają punktów do tego wskaźnika.
OdpowiedzUsuńNatomiast gdy trenujemy konia skupiając się na umkach ważne jest rozpoczęcie lekcji już od momentu, kiedy jest to możliwe i kontynuowanie ich co miesiąc, a następnie dokończenie ich za pomocą chmurek, tak, jak jest to opisane tutaj: http://i-love-howrse.blogspot.com/2013/02/trening-konia-do-gp-uaktualnienie.html :)
Przydatny post dla początkujących graczy (:
OdpowiedzUsuń