Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, sierpnia 28

Październikowe zmiany w ośrodkach jeździeckich

Kolejne zmiany - spodziewajmy się ich w połowie października!

 

Zmiany w prestiżu ośrodka jeździeckiego


  • Poziom komfortu wskazuje rozmiar boksów, rodzaj ściółki, pasza, przekąski i dostępny ekwipunek dla zakwaterowanego konia. Te znaczniki są brane pod uwagę przy prestiżu ośrodka.
  • Obłożenie, czyli liczba miejsc w ośrodku jest brane pod uwagę przy obliczaniu prestiżu.
  • Lekcje nie są brane pod uwagę w ogólnym prestiżu. Cena lekcji zależy teraz od prestiżu ośrodka.

Zmiany w zakwaterowaniu


  • Prawo własności boksów jest usunięte.
  • Ilość ściółki wpływa na obniżenie morale i dodanie energii kiedy wysyłasz konia do boksu.
  • Jakość boksu wpływa na wzrost morale i energii kiedy koń budzi się.
  • Strony boksów i koni są połączone.
  • Opłaty za zakwaterowanie zostają zmienione.
  • Opłaty za zakwaterowanie wahają się od 20 do 200 Equus.
  • Ośrodki mogę oferować ekwipunek i paszę zakwaterowanym koniom.
  • Właściciel ośrodka może ustalić minimalny czas zakwaterowania, od 3 do 30 dni.

Zmiany na stronie łąk


  • Informacje o łąkach są wyświetlone w bardziej przejrzysty sposób.
  • Możesz teraz filtrować łąki według powierzchni ziemi, żyzności i użycia (odłogi, pastwiska, uprawy)
  • Możesz teraz zakupić łąki bezpośrednio na stronie łąk.

Zmiany w biurze 

  • Biuro ośrodka jeździeckiego zostanie zmienione.
  • Zakładka administracji została usunięta.
  • Rejestr ośrodka został dodany do strony biura.

Usunięcie Pracowników


  • Ściółka będzie zmieniana automatycznie, więc stajenni nie będą już potrzebni.
  • Zamiast rymarza, ośrodki jeździeckie mogą dostarczać ekwipunek dla zakwaterowanych koni jeśli mają go na stanie.
  • Instruktor jazdy nie wpływa już na cenę lekcji, która teraz zależy od prestiżu ośrodka jeździeckiego.
  • Przywilej dający Equus jest oferowany w trakcie samouczka aby pomóc nowym graczom.


 

Oto krótki plan tego, co planujemy wprowadzić w przyszłości.
Będziemy dostarczać dodatkowe szczegóły dotyczące poszczególnych funkcji, kiedy data wprowadzenia ich do gry będzie się zbliżać.

  • Strona zawodów będzie zaktualizowana: można teraz łatwiej znaleźć informacje o zawodach i zmienić je.
  • Zapasy hodowcy oraz ośrodka jeździeckiego zostaną połączone.
  • Możesz wybrać miejsce położenia Twojego ośrodka jeździeckiego: plaża, góry, lub las. Każda lokalizacja pozwala na łatwiejsze zdobycie zasobów (piasek, żelazo lub drewno).
  • Zostaną wprowadzone cykle produkcyjne w celu umożliwienia zbiorów oraz wyrobu i sprzedaży produktów.
  • Przejażdżki będą łatwiejsze w użyciu.
  • Możesz teraz dodać ulepszenia do Twoich struktur aby ulepszyć ich jakość i wydajność.
  • Lekcje stają się misjami. Misje sprawiają że koń zdobywa doświadczenie. Właściciel konia otrzymuje od zwierzęcia Equus, a ośrodek jeździecki zasoby.
  • Przy zakładaniu ośrodka jeździeckiego, możesz ukończyć samouczek.
  • Konie pociągowe zostają dodane do gry. 

A może jeszcze inne nowe opcje zostaną dodane w międzyczasie...

Podobają Wam się te zmiany?
novusia

40 komentarzy:

  1. Trochę mi szczęka opadła...Tyle zmian! Tylko niefajnie będzie z zasobami,trzeba dawać ze swoich zapasów.Dobry pomysł na post.6758.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Prawo własności boksów jest usunięte." - chodzi o to że nie będzie można rezerwować boksów ? Dobrze zrozumiałam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na co mi OJ ? Większość boksów jest w nim zarezerwowana. Można go nie prowadzić jak już wprowadzą zmiany, czy poniesie się jakieś konsekwencje po jego usunięciu, typu odjęcie Equus (bo niby chcą łączyć Equus ośrodka z naszymi głównymi dochodami) ? Wiem że teraz gdybym usunęła OJ nic by się nie stało, ale po zmianach nie mam pojęcia jak by to było i czy w ogóle da się usunąć OJ jak wprowadzą te wszystkie nieszczęsne nowości (Nie licząc koni pociągowych, bo na nie od dawna czekam i bardzo się ciesze że w końcu się pojawią)

      Usuń
  3. Dodadzą konie pociągowe?! Ciekawie by było, jakby dało je się hodować. :D

    A tak w ogóle, to całkiem fajne zmiany. Tylko z wyborem lokalizacji ośrodka może być problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już mi wiszą te wszystkke zmiany, co będzie to będzie, jakoś się dostosuje. Zadowolona jestem jedynie z tych koni pociągowych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiepskie te zmiany... ;___;

    OdpowiedzUsuń
  6. Do czego będzie piasek? Żeby zrobić piaskowe łąki, na których będzie rósł mikołajek i dawać go koniom? Oj nieładnie, mikołajek jest pod ochroną! :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekaw, bardzo ciekawe...
    Pozostaje czekać.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Zapasy hodowcy oraz ośrodka jeździeckiego zostaną połączone."

    Bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się właśnie bardzo podoba ta zmiana, bo nie prowadzę ośrodka, a mam w nim uzbierane ponad 700 tys. equus :) Dodatkowe fundusze zawsze się przydadzą ;)

      Usuń
  9. Zgadzam się z koko momo :) Czyli żeby w ogóle mieć ten samouczek trzeba założyć nowy OJ a stary usunąć, tak? Bez sensu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahhh, koniki pociągowe <3<33

    OdpowiedzUsuń
  11. pociągowce spoko, wszystko spoko i wgl. Ale samouczek w OJ? Przywilej dla OJ dający eq!? dla każdego!? I że niby mam usuwać ośrodek, będący w najlepszej 300-ce, żeby przejść samouczek? Ja pie.... niemogę! -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mogę! Straszne!

      Usuń
    2. (O_o) Bez sensu!

      Usuń
    3. Czy tylko ja zrozumiałam to tak, że NOWI gracze będą przechodzić samouczek, a Ci którzy mają już założone OJ będą tylko kontynuować swoją pracę na starych zasadach bez przechodzenia samouczka? Jak dla mnie to całkiem logiczne.

      Usuń
    4. Też zrozumiałam tak, jak Breathe. Owlienciaki nie są tacy głupi, żeby robić coś takiego. xD
      Wątpię w to, ale mogą też dać opcjonalny samouczek dla starszych graczy. Jednak nie widzę w tym większego sensu.

      Usuń
    5. Owlient jest aż tak głupi, żeby zrobiż cos takiego, Nayleeneth...

      Usuń
  12. Niech dadzą spokój ze zmianami, tylko psują howrse.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te konie pociągowe to jako nowe rasy czy tylko jako dodateko do ośrodka ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej... wiem, że nie na temat ale mam pytanie. Jak dodaliście zdjęcie maskotki bloga tak na "margines"? Chciałabym na swojego bloga też dodać jakieś obrazki, ale nie wiem jak się za to zabrać. :( Oczywiście mój blog nie jest akurat o howrse. Mam nadzieję, żę pomożecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy wchodzisz w panel Bloggera, przejdź do "Układ" (http://scr.hu/1rxu/zcezl), następnie wybierz "Dodaj gadżet" (http://scr.hu/1rxu/aqydl), wybierz "Obraz" na liście, która się ukaże. Dalej powinnaś dać radę. :)

      Usuń
  15. Będzie bomba! Duużo ciekawych zmian i wooogóle! Ale się cieszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się :) Ale przydałby się post typu 'co jest w kartach z promocji' i jaką suma podkow daje jaką nagrodę np: 210 podkow to 1x OM. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czy utworzenie bloga na blogspot jest za darmo?

    OdpowiedzUsuń
  18. Najgorsze jest połączenie zasobów OJ i hodowcy. Czy będę musiała robić OJ od nowa? Już mam rozety za zawody...

    Narazie mi się nie podobają te zmiany...

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podobają mi się zmiany z tymi boksami(wpływ ściółki na energię konia itp). Nieco zadziwiły mnie te "misje", bo takie coś może być w grze o smokach, np. Nightwood, ale nie w grze o koniach. A konie pociągowe... mam nadzieję, że to będą nowe rasy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najgorsza zmiana to połączenie Equus hodowcy z OJ. Zmiany mi się nie podobają, ale co poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Także nie podoba mi się ten wpływ ośrodka na energię i morale. Mam wyuczony plan dnia koni, a tu ma nagle brakować energii?
    "Zapasy hodowcy oraz ośrodka jeździeckiego zostaną połączone." Co to ma być? Jacyś obcy hodowcy mają korzystać z moich siodeł?!
    Jedyna zmiana, która mi się spodobała, to usunięcie stajennych, dopóki nie przeczytałam także o rymarzach. -.-
    Nie podobają mi się te zmiany. Jednak na dłuższy dystans mogą okazać się dobre i pewnie i tak szybko się do nich przyzwyczaimy... :/

    PS.: W "zmianach w zakwaterowaniu" zamiast "mogę" powinno być "mogą" ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Ktoś obcy będzie korzystał z moich przedmiotów. Bez sensu. -.-

      Usuń
  22. Co teraz uprawiać w OJ żeby zarobić trochę Equus skoro nie ma rzepy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma aktualnie nasion, które wydają plony, które można tylko sprzedac. Lucerna daje paszę, pszenica owies, len ściółkę, a jabłka są potrzebne do mieszanek. To od Ciebie zależy, czy zechesz częsc z tych rzeczy sprzedac, by zarobic. Polecam natomiast inny sposóbna zarobek - kupowanie łajna, wytwarzanie z niego nawozu a potem sprzedawanie go :)

      Usuń
  23. Ech... Kiedyś to howrse było super, pamiętam je jeszcze z czasów towarzyszy, a teraz co się porobiło?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zamiast robić jakieś niepotrzebne, byle jakie zmiany mogliby wprowadzić coś pożyteczniejszego, np:
    -UH na wymianach
    -Kupony na wymianach
    i wiele, wiele innych które ułatwiłyby graczom grę, a nie robiły zamieszanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej, mam problem z wytworzeniem paszy dla koni w OJ, otóż nie mam pojęcia jak to zrobić, czy ktoś jest chętny mi pomóc?

    Saramago z Howrse

    OdpowiedzUsuń
  26. Prowadze ośrodek i niby wszystko jest OK. Mam marchewki, ponad 11tyś pszy i 1tyś owsa a mimo to mój ośrodek tego nie oferuje! Czemu ???? Proszę o pomoc!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak mam usunąć ośrodek? Proszę pomocy!

    OdpowiedzUsuń