Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, października 27

Dawne Howrse: Graficzna ewolucja strony

Witajcie! Dzisiaj przygotowałam dla was post, w którym pokażę jak na przestrzeni lat graficznie zmieniła się strona Howrse.
Zacznijmy od początku, czyli od roku 2007...


Jak widać, pierwotna strona (wtedy equideo.com) wyglądała nieco prymitywnie w porównaniu do dzisiejszej wersji. Różnią się między sobą pod każdym względem. Jak wam się podoba taka oprawa graficzna naszej gry?


Idziemy dalej. Jest rok 2008. Howrse wygląda tak:



Dodałam tutaj dwa zdjęcia ponieważ tak mniej więcej zmieniło się Howrse w roku 2008. W internecie nie ma jasnych informacji na temat tego okresu w grze.
Jak widzimy na stronie pojawiło się inne logo oraz zostało dodane nowe tło. Zmienił się także nieco układ.

Rok 2009.

Nie mogłam znaleźć zdjęć z tego roku. Jeśli ktoś takowe posiada, bardzo proszę o informację.

Rok 2010, zupełnie nowy wygląd.

Jak widzimy strona z roku 2010 przypomina obecną wersję. Wygląda o wiele ładniej i jest bardziej przejrzysta niż poprzednie strony. Przypuszczam, że skoro zdjęcie zostało zrobione w Sylwestra, grafika mogła wyglądać tak samo pod koniec roku 2009.
Właśnie w tym roku pojawiła się polska wersja gry.

Rok 2011 - nowe kolory


Główną zmianą jest tutaj po raz kolejny tło. Kolorystyka jest nieco jaśniejsza niż w roku 2010 i bardziej przyjemna dla oczu. Według mnie jest to najlepszy wygląd strony ze wszystkich.

Rok 2012 - kolejna zmiana tła?!





To zdjęcie pochodzi z początku roku 2012. Grafika wygląda tak samo jak w roku poprzednim.








Natomiast tutaj mamy zdjęcie z końcówki roku 2012. Jak widać, Howrse wygląda prawie tak samo jak dziś. Zmienione zostało tło, kolorystyka górnego panelu oraz układ profilu.




Rok 2013 - drobne zmiany


Zostały dodane jedynie drobne poprawki.

Rok 2014 - Howrse dziś


Tak nasza gra prezentuje się dzisiaj. Zmieniło się wiele rzeczy. Niektóre zmiany były lepsze, inne gorsze. Jesteście ciekawi, jak Howrse będzie wyglądać w roku 2015? Ja tak!

Zmieniały się także grafiki koni. Ale... to już temat na osobny post :)

Co sądzicie o grafice na Howrse? Podoba się wam?
 Który rok najbardziej przypadł wam do gustu?
Żywioł

20 komentarzy:

  1. Jak patrzę na tą pierwszą wersję, to uważam, że nie zdecydowała bym się zarejestrować w Howrse, natomiast teraz - to już co innego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też najbardziej podoba się ta współczesna wersja howrse.Czekam też na kolejny post o koniach w którym byłyby grafiki koni z howrse przed polską wersją.

      Usuń
  2. Zgadzam się z komentarzem nade mną. Również bym tego nie zrobił.

    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej podoba się to howrse :). A poza tym nie ogarniam nic ze starego. Było baaardzo nieprzejrzyste. Przy okazji JA CHCIEĆ NOWEGO POSTA TEJ SERII! Bardzo ciekawe.

      Usuń
  3. Post- 10/10!
    Świetnie, że pokazałaś 'drogę' do dzisiejszej gry. Kiedyś miałam konto (około roku 2011-2012) i obecne howrse, jest o niebo ładniejsze. A co do zmian':
    na leprze- grafika koni i strony.
    na gorsze- usunięcie towarzyszy :( serio nie wiem co im przeszkadzało

    Czekam na post o koniach.
    007

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach ten post przywołuje tyle wspomnień... 2010... wtedy wszystko się zmieniło. A przy okazji jaki jest standart postów na dzień?

    OdpowiedzUsuń
  5. W 2005 gra wyglądała zupełnie inaczej. Nawet konie były nieco ładniejsze niż w wersji późniejszej z 2007 roku ;) W 2008 wyszły największe poczwary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz może grafiki strony a także koni z lat 2005-2006? Przydałyby się do aktualizacji posta.
      Żywioł

      Usuń
  6. A, i pisanie zacznijmy od początu "czyli od roku 2007" ... To jest błąd, bo howrse nie zaczęło się w 2007 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty tej redaktorki z tego co zauwazylam zawsze posiadaja jakieś błędy, ale i tak nie ma co narzekac, bo ten post przynajmniej ma jakis poziom, a nie to, co jej ostatni prawda/fałsz...

      Usuń
  7. Zajerestrowałam się poraz pierwszy w 2011 roku, i to było chyba najlepsze howrse ze wszystkich odsłon.

    Boratynka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą.

      Sisijka

      Usuń
    2. Ja rownież wtedy zaczęłam i też bardzo mi brakuje tamtej wersji Howrse, miała taki niezastąpiony klimat.

      Usuń
  8. Fajny był ten zielony pasek, brak mi go, ten niebieski dalej mi nie pasuje, chociaż od zmian minęło hoho i trochę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten stary wygląd howrse był śmieszny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dla was prezenty, tak po prostu, od siebie:
    na razie 1 nagłówek, ale w trakcie jest halloweenowy zestaw dla bloga i czytelników
    http://images.tinypic.pl/i/00591/8zgzrojwdco1.png

    OdpowiedzUsuń
  11. Howrse 2013 i początek 2014 najlepsze.
    Reszty nie znałam, data mojej rejestracji to 15 grudnia 2013 rok ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. http://web.archive.org/web/20090901000000*/http://howrse.com

    Rok 2009 :)

    ~Samantha Fisher

    OdpowiedzUsuń