Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, października 30

Konkurs! Narysuj redakcję!

Witajcie! Mam przyjemność ogłosić wam niesamowity konkurs! Co musicie zrobić? Czytajcie dalej!

Jak tytuł wskazuje, trzeba narysować czwórkę redaktorów (Żywioła, Novusię, Dudka oraz Adencja). To, jak nas przedstawicie i jaką techniką wykonacie rysunek zależy tylko i wyłącznie od was. Liczy się zarówno pomysł, jak i wykonanie. Możecie przedstawić tylko nas (np. na białym tle), albo w jakiejś niecodziennej sytuacji. Zwycięskie prace zostaną nagrodzone świetnymi nagrodami, które pozostaną niespodzianką aż do ogłoszenia wyników :) Powiem Wam, że jest o co walczyć!

Aby ułatwić Wam zadanie poniżej przedstawiam opisy naszego wyglądu.
Żeby było trochę zabawniej, nie będzie wiadomo który tekst opisuje którego redaktora!
Oczywiście jest to tylko pomoc, nie musicie się na nich wzorować. Możecie stworzyć nas tak, jak Wy sobie wyobrażacie.


Nie jestem specjalnie wysoka ale też nie najniższa. Włosy mam ciemny blond, naturalnie kręcone do ramion. Noszę je przeważnie spięte w kitkę z tyłu, zaplecione w warkocz albo po prostu rozpuszczone. Ubieram się na niebiesko / czarno / biało. Mam niebiesko-szare oczy. Lubię sobie malować paznokcie na bardzo ciemny niebieski kolor, taki że prawie jest czarny, tak jak Hazel z GNW.

 
Mam krótkie włosy do ramion koloru bliżej nieokreślonego (zieleń + brąz) i grzywkę na bok. Mam także brązowe oczy. Ubieram sie najczęściej w szarą koszulkę Remka i kolorowe spodnie (np. fioletowe). Noszę też Air Maxy i kocham malować paznokcie. Na rekach noszę miliony kolorowych bransoletek. Lubię nosić swój plecak z Sinsaya w azteckie wzorki. Czasem lekko maluję oczy czarnym cieniem (smokey eyes). Mentalnie jestem dzieckiem które ma nie po kolei w głowie. Lubię czekoladę. W przyszłości chciałabym mieć różowo-niebieskie ombre na włosach.


Przeciętnego wzrostu. Z leciutką nadwagą (ale bez przesady). Zwykłe, krótkie włosy w kolorze brąz, oczy niebieskie. Uwielbiam nosić jeansy i T-shirty z zabawnym napisem/obrazkiem. Uwielbiam żelki i mógłbym je wciąż jeść. - Dobry wstęp do mojej autobiografii xD.


A ja założyłem... czapkę niewidkę! Od waszej wyobraźni zależy, jak mnie przedstawicie.

Pamiętajcie że musicie narysować nas jako ludzi, wszystkich razem na jednym obrazku!!!
I pamietajcie nas podpisac - kto jest kim ;)

Konkurs trwa do 09.11. Ogłoszenie wyników nastąpi kilka dni później. Prace wysyłajcie na nasz e-mail: i-love-howrse-mail@o2.pl

Wykażcie się kreatywnością! Życzymy powodzenia!
Redakcja

26 komentarzy:

  1. Czyli są tu 2 dziewczyny i 2 chłopaków no to zabieram się do roboty.
    Jedno pytanie czy postacie mogą być w stylu mangowym ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale w sensie, mamy was narysować na kartce papieru, tak? W życiu prawdziwym, prawda? xD i zrobić zdjęcie oczywiście? ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technika zależy od Ciebie, możesz nawet narysować w paintcie. Ważne, aby praca była :p

      Usuń
  3. Hmm... Ciekawa propozycja ;d Chyba się skuszę xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wezme udział ;) narysuje was kredkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy w tym 2 opisie, w którym jest mowa o włosach koloru zieleni i brązu, chodzi o to, że one mają taki odcień, czy to są tak jakby pasemka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta osoba ma lekki odcień zielonego, natomiast włosy są ogólnie koloru brązowego.
      Żyw

      Usuń
  6. Ekhm... Ta "2 osoba" to mocno gimbus, od razu wiadomo kto to xD
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, który opis jest Adencja, a który Dudka xD

    OdpowiedzUsuń
  8. uhuhuhu Wezmę się do roboty :3
    Od razu mówię: będziecie psami XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w konkursie chodzi o to żeby narysować ludzi :P

      Usuń
  9. Łał! Ale ekstra!
    Moja praca wysłana, brzydka ;p
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy na pracy trzeba KONIECZNIE umieścić wszystkich redaktorów? ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, włącznie z tym ukrytym. Nie widzę w tym nic złego, bo w sumie macie sporo czasu.

      Usuń
    2. Mnie się wszyscy zmieścili na kartce A5 w kratkę. :P Jednak nie wyślę tego bazgroła i dam szansę innym. :)

      Usuń
    3. Wyślij bazgroła :P Na pewno jest piękny i bardzo chcę go zobaczyć :)

      Usuń
    4. Dzięki za miłe słowa. :D No nie wiem, jeszcze się zastanowię, bo w końcu zostało jeszcze trochę czasu do końca konkursu. :)

      Usuń
  11. Ja nie wysyłam, zbyt straszne. Moje bazgroły przewyższają wszystko. XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba widać że to coś co trzyma ten jeden redaktor to paczka żelków?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wysłałam pracę:) Ciekawe czy doszła
    W paincie najlepiej wychodzą..
    Pięknie wyglądacie xD
    Swiniak morski :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe :3
    Już się biorę do roboty cx

    OdpowiedzUsuń
  15. Łatwo jest odróżnić kto jest kim. Skoro Adencjo ma żelki na awatarze, a w opisie jeden z chłopaków napisał, że je uwielbia, więc... Wszystko jasne! żywioł1 to druga osoba. Pierwsza novisse i dudek to ten z czapką niewidką ;D Mam nadzieję, że opublikujecie mojego koma, bo już p;o konkursie.

    OdpowiedzUsuń