Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, października 20

Spoiler: Chitu

Chitu jest koniem który urodzi się po pokryciu Longmy Tianmą. Niestety nie znam płci tego konia ale zakładam że będzie to ogier... Oto Chitu:
źródło - equideow.com


Właścicielem Chitu w historii Chińskiej był Guan Yu. Jego koń Chitu zwany również czerwonym koniem był do niego bardzo lojalny. Właściciel otrzymał konia jako nagrodę za zwycięstwo w bitwie. Kiedy Guan Yu został schwytany przez wrogów i zabity; po jego śmierci, Chitu przestał jeść, pić i chodzić. Zwierzę zmarło krótko po śmierci swojego pana.

Podoba Wam się ten koń?
novusia

21 komentarzy:

  1. Graficy mogli się bardziej postarać. Longma taka ładna, a Chitu robiony na odwal się.

    OdpowiedzUsuń
  2. On wygląda jak zużyta podpaska! Obrzydliwy, mama ładna ale on....fuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden gorszy od drugiego ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. No. Najpiękniejszy to on nie jest, ale...mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. I Longma i Chitu są piękne <3 Muszę je mieć, wydam mnóstwo kuponów ale trudno...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet spoko, ale grafika bardziej jak w simsach niż w hołsie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Novusia takie pytanko dlaczego na tej stronie tylko ty robisz posty? Biedna ty D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo wszyscy administratorzy typu Hieny odeszli?

      Usuń
    2. Po pierwsze, nie administratorzy tylko redaktorzy. Nie robię wszystkiego sama, planujemy teraz pewne wydarzenie które niedługo pojawi się na blogu i większość redakcjij zajmuje się właśnie tym.
      Proszę nie mówić że tylko ja piszę posty i robię wszystko na blogu bo sprawia mi to przykrość ponieważ nie mam zamiaru wywyższać się w żaden sposób a czytelnicy nie znają sytuacji, blog to nie tylko posty.

      Usuń
    3. 1. Ja mam utrudnioną sytuację ponieważ nie mam prawie w ogóle dostepu do komputera, posty piszę z tabletu. Ponadto redaktorzy są zajęci wspomnianym wydarzeniem.
      2. Większość tematów na posty to spojlery a z naszego grona tylko Novusia
      się nimi zajmuje. W dodatku niekiedy brakuje nam pomysłów, więc jesteśmy otwarci na sugestie i bardzo miło nam będzie jeśli coś zaproponujecie :)

      Usuń
  8. Czy tylko mnie jednej podoba się ten gościu? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A jakie daje bonusy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na chińskiego nie jest brzydki, ale pewnie guzik daje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet guzika nie da. Tylko punkty umiejętności.

      Usuń
  12. Czy tinama to nie była klacz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Cithu jest śliczny :) Udało mi się zdobyć dwie Longmy, więc dwa są moje ;) Nie szkodzi, że niewiele dają, boskie służą mi głównie do zarabiania Eq. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ten Chitu jak sie urodzi to jest zrebakiem? czy rodzi sie "dorosly"? xD

    OdpowiedzUsuń