Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, listopada 30

Zakończenie okresu próbnego

Zakończył się dziś okres próbny dla nowych redaktorów. Według założeń miał on trwać 2 tygodnie, jednak przez fakt, że redaktorzy się nie sprawdzili, postanowiliśmy go przedłużyć.

Po niedługiej, bezkonfliktowej konwersacji stwierdziliśmy, że...


Przechodzi tylko jedna osoba. Jest nią:

Lionette
Mój nick to Lionette, choć sama często i chętnie używam skrótu Lio. Kiedyś już miałam konto na Howrse, na którym osiągnęłam ponad 400 dni stażu. Później ta gra stała się dla mnie głównie sposobem na nawiązanie nowych znajomości w sieci - najpierw zainteresowałam się watahami, potem grupami grafików. Poza Howrse mam cztery wielkie pasje: pisarstwo, grafika (o której już wspominałam), rysowanie i harcerstwo. Nie stronię od ludzi, ale wolę się nie narzucać. Uważam się za wytrwałą i dość ambitną osobę.


Według naszych postanowień mamy jeszcze pewien okres, w którym będziemy "patrzeć jej na ręce" i sledzić jej poczynania. Po tym okresie stanie się oficjalną redaktorką naszego bloga.

Gratuluję Lionette i życzę szczęścia pozostalym w kolejnym naborze.
dudek7894 w imieniu redakcji

10 komentarzy:

  1. Gratulacje i szkoda, że inni redaktorzy się nie popisali.
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio wchodziłam na tego bloga, jak był post o naborze! Teraz będę jego stałym czytelnikiem, bo uważam, że jest świetny :)

    PS. Gratuluję

    ~ domiposm

    OdpowiedzUsuń