Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, stycznia 7

Bitwa na śnieżki!

Witajcie!

Nie musieliśmy czekać długo od zakończenia poprzedniej promocji, jaką była Magiczna Przejażdżka. Raptem trzy dni wystarczyły, by na Howrse zawitała... Bitwa na śnieżki!

Warto zauważyć, że ta zabawa pojawiała się już wcześniej w grze. Tegoroczna edycja trwać będzie do dnia 20 stycznia.

Na czym polega?

Tradycyjne UFO zostało zastąpione grafikami śnieżek, ktore zawierają rozmaite upominki. Prezenty, podobnie jak w Polowaniu na łakocie, trafiają do nas podwójnie. Oznacza to, że drugi prezent możemy wysłać znajomemu.

Lista nagród:


Podoba wam się ta promocja? Będziecie się starać o główne nagrody?
żywioł1

19 komentarzy:

  1. Ja to bardzo rzadko łapię UFO, ale dziś już 2 śnieżki złapałam, więc kto wie xD

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym mieć Mróz... Wiecie kiedy będzie w sprzedażach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja będę się starać, ale i tak pewnie mi nie wyjdzie... :( Chciałabym wygrać boskiego, albo chociaż WT czy RO...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 3 śnieżki.. Liczę chociaż na KM ale staram się o bościaki :)

      Usuń
  4. A nie wiadomo, czy Rosę będzie można potem zdobyć jeszcze w jakiś inny sposób?
    No bo inaczej będzie tylko jedna Rosa na cały serwer...?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie by było wygrać Mróz :3

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już rzuciłam jakieś 7
    a wy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiecie, czy Deszcz będzie po 15 czy 20 kuponów? Niektóre osoby mają konta na innych serwerach, więc może orientujecie się, czy była w cenie Kaskady, czy Mroza? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytanie z innej beczki:
    Orientuje się ktoś, kiedy mogą wprowadzić na polski serwer rogi lipicanów? :>
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest jakiś przepis na te śnieżki? Niektórzy piszą że pojawiają się co ok. 3 godziny a niektórzy że od ilości odwiedzonych stron (liczą się też odświeżenia jednej non stop?) Jak to jest? Bo to dziwne że z dnia na dzień ktoś zdobywa ok. 10 śnieżek....

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak w szubki sposób złapać śnieżki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To losowe. Wchodź na różne strony to może ci się poszczęści.

      Usuń