Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, lutego 15

[Spoiler] Boskie konie w Wyzwaniu Tytanów!

Witajcie. 
Już niedługo możemy spodziewać się boskich koni mitologicznych w Wyzwaniu Tytanów! Będziemy mogli je zdobyć na 6-tym poziomie.


Od 16 do 17 lutego - Sleipnir. Możemy zdobyć wszystkie jego odmiany z wyjątkiem Palomino. 

Sleipnir jest mitycznym koniem Odyna. Posiada 8 nóg, zamiast 4, co daje mu niesamowite możliwości. Sleipnir jest koniem boskim i nieśmiertelnym, może posiadać różne kolory umaszczenia. Te konie nie mogą się rozmnażać i nie są uwzględniane w rankingach.
Ten koń może zostać sprzedany.

Od 18 do 19 lutego - Ksantos.

Ksantos jest boskim koniem, który lubi głaskanie. Wszyscy gracze mogą głaskać Ksantos na jego stronie. Ksantos daje darmowy Róg Obfitości najszczęśliwszemu z graczy. Innym, Ksantos dodaje 10% energii dla najmłodszego z ich koni.
Ten koń może zostać sprzedany.

Od 20 do 21 lutego - Krezus. 

Krezus jest koniem boskim, który zamiast łajna wytwarza pieniądze! 13 dnia każdego miesiąca, w czasie aktualizacji serwera, Krezus podaruje swojemu właścicielowi 1 Kupon, pod warunkiem, że ten zalogował się poprzedniego dnia. 
Jeśli 13 wypadnie w piątek, Krezus da właścicielowi 2 Kupony.
Każdego miesiąca, jeden z koni nazwanych Krezus Junior zmienia się w Krezus.
Ten koń może zostać sprzedany.

Od 22 do 23 lutego - Balios. Możemy zdobyć wszystkie odmiany.

Balios jest bardzo szczodrym boskim koniem. 19 dnia każdego miesiąca, w czasie aktualizacji serwera, podaruje swojemu właścicielowi Zestaw Nyks, pod warunkiem, że ten logował się poprzedniego dnia. 
Jeśli jego właściciel nie jest jego oryginalnym hodowcą, ofiaruje mu Zestaw Nyks 19 stycznia, kwietnia, lipca i października. 
Dodatkowo jego umiejętności wzrastają każdego dnia...
Ten koń może zostać sprzedany.

źródło: www.equideow.com

Którego boskiego chcielibyście zdobyć? 
nadis

34 komentarze:

  1. Chciałabym Krezusa i Baliosa (wulkana ♥) przygotuje sobie już 20 kuponów i zaszaleję ;D
    Czy tylko miom zdaniem ten cały Slepnir jest do du...? Nic nie daje właścicielowi i nawet rankin nie unosi. Bez sensu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ranking unosi, ale sam Sleipnir, jak każdy inny boski, w rankingach koni nie występuje.

      Usuń
  2. O. Mój. Boże. Idę zbierać kupony. Najbardziej chcę... Krezusa, Ksantosa lub Baliosa. Dobra. 0 kuponów na koncie, trzeba się wziąć za siebie!
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. ja najbardziej pragnęłabym Krezusa on jest taki przydatny

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wystarczy kuponów to na Baliosa i Krezusa zbieram :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych koni tylko Balios jest warty otwierania WT, a znając życie, będzie wypadał najrzadziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę wygrać Krezusa lub Baliosa, choć wiem że nie wygram. xd

    /Oriental.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona! Też na pewno bd tak mieć xD

      Usuń
    2. Hehe, Wyzwanie Tytanów to rosyjska ruletka, tylko raz w hołrsowskim życiu szczęście przy otwieraniu Wyzwań się do mnie uśmiechnęło i wygrałem Lato (za pierwszym razem o.O) ale to na starym koncie. xd

      Usuń
  7. No to zbieramy kupony na WT... I próbujemy wygrać Baliosa

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać. zbieram na Krezusa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyzwanie... To już wolę RO ;/ Z Tytanów mogę nawet z 50 kuponami niczego nie wygrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Rogiem Obfitości też możesz nic nie wygrać z 50 kuponami.
      Ja osobiście wole WT. O jeden kupon droższe, ale daje bardziej pożyteczne rzeczy. No... czasem w RO trafi się ZN czy OM.

      Usuń
    2. Zależy. Ja nie mam zbytniego szczęścia do WT. Jak nawet mam dobre nagrody [nie boskie oczywiście] to na następnym poziomie przegrywam i w nagrodę pocieszenia dostaję, mówiąc brzydko, gówno. No ale może będę mieć kiedyś farta.

      Usuń
  10. Baliosa chcę wygrać, ale osobiście nie kupię żadnego WT, mam kupony, ale po prostu nie chcę marnować kuponów na przejście 1 poziomu i wygrania samej paszy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zbieram kupony, ładna liczba 0 na koncie 8)
    I Balios będzie móój *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Balios, Krezus ooo tak

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapomnieli o granim xDA tak wogole to zbieram na Baliosa
    PS ma ktos pozyczyc 10 kuponow?
    claas500

    OdpowiedzUsuń
  14. Walczyłabym tylko o Baliosa, ale i tak jestem za biedna xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Można je znaleźć dopiero na siódmym poziomie, buuuu :C

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodatkowo wcisnęli te boskie w Wyzwaniu zaraz po tym, jak ludzie się na Midasa wykosztowali...

    /Oriental.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ktoś ma dać 2 kupony? Oferuję; dwa konie z zakładki "Tęczowa Łąka" oraz osiołka z 3 wolnymi kryciami. W tym przedmioty z CR ; http://screenshooter.net/100258818/wuspdie
    /Pufinka

    I tak nic nie wygram ale raz kozie śmierć. ;PP

    OdpowiedzUsuń
  18. :c
    Sleipnira ni mam, bo przegrałam na 4 poziomie.
    Będę miała 2 kupony 20 lutego, więc zawalczę o Baliosa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju ;3
    Ja niestety nie widziałam tego posta i załapałam się na Slejpa w 6 WT (nawet nie wiedziałam, że jest od 7, a nie od 6 poziomu- czysty fart i ryzyko) Teraz ciułam na resztę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Y, Sleipnira można można zdobyć na 7-mym poziomie. Ja byłam na szóstym a na siódmym przegrałam :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ech, mam tylko kupon. Arrivederci, koniki. :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zbieram kupony :)
    Wczoraj jeden zebrałam, do 20 (krezus) koło 6 uzbieram i mam jescze z loterii trzy wt <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak mnie korci, zeby teraz otworzyc te WT...
    Musze byc silna i czekac jeszcze 3 dni.
    Jak na razie mysle, ze uzbieram okolo 10 WT... Mam nadzieje, ze cos wpadnie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Krezus i Balios. Wystawiłam już nawet 3 rogi za kupony, teraz wystawiam klacz prawie 2 tysiące PG za 5 kuponów...

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że wszyscy na Baliosy! Oj ja wam nie dam za wygraną ! xD
    Obudzę się o 3:50 i wejdę na kompa może będzie jakaś większa szansa na wygraną ;). Wszyscy 10,20 itp. WT, a ja tylko 2 . Ciekawe czy wypadnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Boże, chciałabym Balioska:-) :-) ale mam 0k,11 000equss i 87 dni stażu. Jestem na Howrse tinialka231

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym Baliosa lub Krezusa. Żałuję nie nie można ich kupić na zarezerwowanych... Mam 8 kuponów i muszę zbirać Grrr... XD Na howrse jestem cmagda93 ale to tylko tak se XD

    OdpowiedzUsuń
  28. Ma ktos pozyczyc 4 kupony ?
    claas500

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja Krezusa za pierwszym razem zdobyłam O.o Chciałam o Baliosa walczyć ale 4 kupony poszły w błoto :(

    OdpowiedzUsuń