Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, lutego 23

[Spoiler] Nowy boski!

Witajcie.
kliknij, aby powiększyć
Coś dawno nie było posta. Najwyższy czas, aby coś naskrobać. Chciałabym Wam dziś zaprezentować nowego boskiego konia, który być może odwiedzi Howrse.

 Nowy wierzchowiec to Izyda.
 Izyda  – w mitologii egipskiej bogini płodności, opiekunka rodzin. W okresie rzymskim uważana za jedno z wcieleń Wielkiej Macierzy. Przypisywanym jej niekiedy zwierzęciem kultowym była krowa.
 Prawdopodobnie będziemy mogli pokryć ją Ozyrysem, aby otrzymać Horusa.

Więcej informacji nie złapałam.

Co sądzicie o nowym boskim? 
nadis

33 komentarze:

  1. Yey, pierwsza ^^

    No ciekawa, nie ma co... może będzie dawać ZHe albo coś równie pożytecznego do hodowli?...

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę na nią polować. Bardziej chciałabym Horusa niż Izydę, ale jest ok. Jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest ładna :D Mam nadzieję, że będzie coś dawała. Nie mogę się doczekać by zobaczyć Horusa! :D Cały czas czekam na Setha i Anubisa :D
    Co jak co, ale Ozyrysa zrąbali wcześniej moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekam ta tego na "M". Tego, co zjadał ludzi, co źle żyli. Z łepetyną krokodyla :P

      Usuń
    2. Ach... Anubis... Dlaczego o nim zapomniałam... Mam nadzieję że fajnie go zrobią, jeden z moich ulubionych bogów xD
      Pozdro,
      Forever :D

      Usuń
    3. Ten z łbem krokodyla to Sobek i nie przypominam sobie, aby "zjadał ludzi, co źle żyli", a tym bardziej, że nazywa się na "M".
      Ale fakt, mogę się mylić. Nie jestem specem od egipskiej mitologii.

      Usuń
    4. Ammut pożerał dusze 'grzeszników' oraz ich serca. Ukazywany był jako demon z głową krokodyla, tułowiem lwa i zadem hipopotama. Nie był jednak bogiem, jedynie istotą 'służącą' bogom. Miał swój udział w sądzie umarłych. Z racji że nie był bogiem howrse na 99,9% go nie doda ;)

      Usuń
    5. Czekaj, w książce sprawdzam... "...połykał go Imimut, bóg o krokodylej głowie..."
      Nikt nie miał całkowitej racji XD

      Usuń
    6. Egipcjanie byli tacy, że przez ich język pisany trudno ustalić wymowę różnych nazw. Przyznaję, że nie spotkałem nazwy Immut ani nie znalazłem jej w czeluściach internetu, jednak rozbieżność w nazwie tej istoty (Ammut, Ammit, Ammat, Ammemet ~Wikipedia) pozwala podejrzewać, że Immut może być również poprawne. Tak czy siak nie zaczyna się na M ;)

      Usuń
  4. Cudowna *,*. Ciekawe w jakiej promocji będzie...
    ~Chey

    OdpowiedzUsuń
  5. Co będzie dawać? W jakiej promocji będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nadis mówiła, że nie złapała więcej informacji.../~Wiktoria00~

      Usuń
  6. To już się staje nudne... Ozyrysa nie mam, jej nie wygram, więc, mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie za piękny według mnie, ale fajnie, że może urodzić źrebię.
    Może skoro jest "boginią płodności" będzie dawała Różdżki Płodności, albo krowy do ośrodka jeździeckiego, z racji przypisywanego jej zwierzęcia?
    Ale wszystko się przecież okaże... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem, całkiem.
    Jak będzie w WW postaram się ją zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, jak będzie w WW to korzyści pewnie będą nijjakie :/ ale się ppstaram o nią

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko ja zauważyłem że jest to wiosna z paroma bajerami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... chyba tak xD Bo ja na pewno nie xD

      Forever :D

      Usuń
    2. Nie, to nie wiosna, bo ma inaczej rozstawione nogi. ;)

      Usuń
    3. Jedną nogę. A cieniowanie zadu, pyska itd jest identyczne. Źli, leniwi, brzydcy graficy :P

      Usuń
  11. Horus. Marzę o Horusie.
    Herezja Horusa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę próbować ją zdobyc. Nad pewnie też ^.^

    OdpowiedzUsuń
  13. jest piękna... Ciekawe co będzie dawać... Już nie mogę się doczekać zobaczyć Horusa, Anubisa, i więcej egipskich bogów! (uwielbiam egipską mitologię! )

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie podoba mi się, nie przekonuje mnie koń ubrany w świecidełka. Ale czy warto go zdobyć to głównie kwestia tego co będzie dawać. Tylko po Ozyrysie można łatwo wywnioskować, że ta kolekcja boskich wartościowa nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Napiszcie post o najbliższej promocij prosze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma informacji o takiej, jak się pojawią, to na pewno napiszemy c:

      Usuń
  16. Ta klacz jest dla mnie zbyt strojna i "udziwniona", chyba tym razem się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie najładniejsze są te stare boskie: kamienie szlachetne, planety, wodne. Nowe w ogóle mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te konie są naprawdę śliczne, zwłaszcza wodne, które mam prawie wszystkie, szkoda że już nie będę mogła uzupełnić kolekcji :(

      Usuń
  18. Następny boski konik, którego dzięki niezwykłej chojności firmy tworzącej howrse i ich chęci zarobienia dużej ilości pieniążków oraz faworyzowania osób płacących im krocie za bycie VIPem (lub czymś w tym rodzaju), nie zdobędę. :3

    OdpowiedzUsuń