Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, marca 1

Korzystny błąd techniczny - Ksantos i Arion!

Dziś niektórych graczy spotkała pewnego typu niespodzianka. Wchodząc na swoją pocztę mogli przeczytać:
 
Wiadomość, którą dostała część społeczności Howrse.pl dziwi tym bardziej, że... nie trzeba było wcale głaskać Ksantosa. Tu wiadomość cieszy jeszcze bardziej - jak na razie administracja nie podjęła żadnych kroków, co do usunięcia usterki. ,,Zdobyte" więc RO i Equus zostają.

Drugi błąd, choć może wydawać się jeszcze korzystniejszy dla "wybranych" nie ma swojego happy-endu.
Część z nas mogła zobaczyć, że po aktualizacji przybyło o jednego konia więcej. Ale nie takiego zwykłego - tym koniem był Arion! 
To szczęście jednak nie trwało zbyt długo - chwilę później okazało się, że boski koń z KF... zdechł.W ten "subtelny" sposób Załoga Howrse postanowiła naprawić błąd. (nie wierzycie - kliknijcie tutaj)


Szczęśliwi jednak ci, którzy Ariona sprzedali. Jak na razie zarobione kupony i Equus nie zniknęły z kont.
 

Za screeny oraz pomoc w napisaniu posta dziękuję niezastąpionej nadis!

Byliście wśród grona "wybranych"?
Co sądzicie o takich błędach?
Adencjo

26 komentarzy:

  1. Chciałabym zdobyć RO za darmo... Brakuje mi 2 żebym miała ich 10 na promocje z RO. Znając mój los, jak pogłaskam Ksantosa nigdy nie znajde RO.
    ~Chey

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Ariona i go sprzedałam (:

    izazal

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam takiego szczęścia :/
    Ale to nawet dziwne te błędy xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie sprawiedliwosc musi byc! Pieniadze powinny zostac zwrocone, bo boskiego nikt juz nie ma. ...ew jakas rekompensata za te zamieszanie powinna byc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ktoś zarejestrował się i wpisał Cię jako sponsora. Zakupił pierwszy Kupon i ty również go otrzymałeś/aś.

      Usuń
  5. Ja też miałam jakiś błąd, ale innego rodzaju. Ni stąd ni zowąd z pupci dupci na koncie pojawił mi się magicznie kupon, a przez ostatnie dni nic nie robiłam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie sprzedałem Ariona i tego żałuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja miałam Ariona.
    Władowałam w niego OH i PH- których mi nie zwróciło.
    Do tego- w moim przyrostku został ten Arion oraz na stronie profilowej> ulubione konie.
    Maskara jakaś :<

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrałam tego Ariona, miałam zaciesz potem poszłam sie kompać a tu bum! Konia nie ma
    Boratynka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam szczęścia i nic z tego nie miałam. Ale naprawdę się wkurzyłam jak ci "pokrzywdzeni" gracze którym zdechł przypadkowo dodany koń zażądali rekompensaty. Pytam się - za co? Za to, że błąd został naprawiony? A co na to gracze, którzy nie mieli boskiego? Rekompensata się należy tym, którzy kupili Ariona i to im zdechł. I jeszcze niektórzy twierdzili, że ,,uczciwie go sprzedali" i zyski powinny u nich zostać. No chyba porządnie uderzyli się w głowę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo przecież uczciwie go sprzedali. Nie użyli żadnych nielegalnych metod, aby zdobyć boskiego. Skąd mogli wiedzieć, że rzekomo nieśmiertelny boski zdechnie sobie u kupującego? Nijak. <;

      Usuń
    2. Dobrze powiedziane :)

      Usuń
    3. Ani ci co sprzedawali nie byli uczciwi, ani ci, którzy się rzucili, żeby kupować po okazyjnej cenie. Jednym i drugim utarło nosa i dobrze :) Cwaniactwo nie popłaca, a wszyscy doskonale wiedzieliśmy, że to błąd. Trzeba było Ariona zostawić w spokoju i nie podniecać się pomyłką, bo łatwo było przewidzieć, że ten błąd zostanie bardzo szybo naprawiony. Pozdrawiam uczciwych graczy :)

      Usuń
    4. Heh, to co? Pomyśleli sobie że Ow ot tak sobie rozdaje prezenty? Raczej logiczne było, że jak konie przypadkowo się pojawiły to zostają cofnięte. Ale niektórych myślenie chyba boli. Tak jak pisze Norcia zwrócenie kuponów należy się tylko i wyłącznie osobom, które go kupiły. Żądanie rekompensaty za sprzedanego konia, którego nie powinni mieć jest po prostu śmieszne.

      Usuń
    5. Moim skromnym zdaniem nie należy- rzuciły się hieny na boskie koniki i teraz płaczą oraz mają wąty do osób, od których konia kupiły. Serio, nikogo nie zdziwiło, że nagle pojawiło się tyle ofert na sprzedaż? Jeśli nie, niech sobie teraz plują w brodę.

      Usuń
    6. To był błąd a za błędy się płaci. ..

      Usuń
  10. Mnie to szczęście nie spotkało
    kajda555

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam RO :> Może przetrzyma do loterii :)

    Yamaa89892

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tego szczęścia nie miałam..a ci co mieli to jeszcze płaczą? No SZOK
    warum

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedne Ariony... wszystkie umarły! Chciałabym dostać RO za damro, ale takiego szczęścia nie mam... A to, że wygrałam już z 10 RO podczas głaskania Ksantosów, a robię to od... 15 dni? To inna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę szkoda Ci piksela? Omg, widzę, że jeszcze dużo przed tobą.

      Usuń
  14. kiedy ten nabór o którym tak mówicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę tylko, że nikt o naborze nie pisał. ;-)

      Usuń
  15. Nie wiem czy z tym Arionem to takie wielkie szczęście, jeśli ktoś go złapał... Teraz wszyscy ci gracze mają już teoretycznie wyhodowanego tego boskiego na swoim koncie, co oznacza, że już nigdy go nie dostaną, nawet jeśli w przyszłości zdobędą w danym miesiącu najwięcej rozet...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja Ariona opchnęłam za 25 kuponów :)

    OdpowiedzUsuń