Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, marca 6

Prawda czy fałsz?

Witajcie.
Chciałabym kontynuować serię Elancji - Prawda czy fałsz! Oczywiście tak jak poprzednio będą dwa mity na post. To zaczynajmy! :)

1. Można pokryć prawidło klacz jednorożca o dowolnej godzinie. (za pomocą zmieniania strefy czasowej)
PRAWDA!
Bardzo przydatna opcja w hodowlach jednorożców. Jednakże godzina musi być taka jaką się edytowało w Moje Konto.



2. Po zmianie specjalizacji ekwipunek zmienia się, np.: mam w pełni wyposażonego konia w jeździe klasycznej i zmieniam na western.
PRAWDA!
Ekwipunek zmienia się z klasycznego na western lub odwrotnie.


Jeśli macie jakieś mity - zapraszam do napisania ich w komentarzach. Prosiłabym jednak o nieodpowiadanie na nie, ponieważ nie mogłabym użyć ich w poście. :)
Chcecie, aby seria była kontynuowana przeze mnie?
nadis

10 komentarzy:

  1. Fajnie ! O tym z ekwipunkiem wiedziałam, bo kiedyś tak mi się zdarzyło ;) Ale przyda mi się fakt o rogach... Thx :* Super ,że ta seria powróciła !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, przydało się c; Mój koń jest westernowy, a ja nie miałam ekwipunku więc dwa razy zmieniłam mu dziedzinę i już! C:

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do jednorożców to bardzo przydatna wskazówka, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne to z tym ekwipunkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba wiedziałam ;) Ale fajnie że napisałaś. Może jeszcze jakieś mity o rogach? Albo czy sposób na... żeczywiście działa? Tylko potwierdzone ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że seria wróciła. Mitów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Mit-beznadzieja,każdy to wie...

    OdpowiedzUsuń