Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, marca 3

[Spoiler] Sekretna Tęcza i Karty!

Witajcie.
Będziemy świętować kolory tęczy z okazji nadejścia wiosny. Dzięki temu pojawi się nowa kolekcja boskich - Sekretna Tęcza. Wierzchowców będzie 7 - każdy w innej barwie. Będą również nosić nietypowe imiona, np.: Fajna Marchewka. Konie pojawią się w kartach. ;) Niestety, ale nie posiadam screenów wszystkich boskich. Promocja ma prawdopodobnie wejść 4 marca. Informacja nadesłana przez anonimów - promocja ma wejść około 20 marca.






Jakiej barwy chcielibyście boskiego?
Co o tym sądzicie?
nadis

76 komentarzy:

  1. Śliczne. :P Chcę fioletowego! (to chyba jest jeden z kolorów tęczy)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ale u mnie np. dziś padał śnieg i nic wiosny nie zapowiada :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta... ja mam to samo! U mnie jest śnieg po kolana, lód... Ale to że u nas nie ma, nie znaczy że nie możemy świętować! Ja chcę niebieskiego!

      Usuń
    2. To samo i ja też chcę niebieskiego, ale wiem, że go nie będę miała./~Wiktoria00~

      Usuń
  3. Całkiem fajna ta promocja.Chyba będę się starać by wygrać Tęczowego boskiego konia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super marchewka ♥ [ padłam]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też. Może będzie Krwisty czerwony?!

      Usuń
    2. Raczej nie, będzie uroczy czerwony c:

      Usuń
  5. Tak jej jak ja kocham karty mam nadzieje zr choc jednego zdobede

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne boskie .Tylko szkoda że bez wywalania kupnów i equus nie da się ich zdobyć ; / jednak i tak planuje zebrać wszystkie 7 : ) Wiecie może o której wejdzie ta promocja ? Po aktualizacji serwera czy po południu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie około 14. ;)

      *Pamiętaj, że informacje zawarte w spoilerze mogą być nieprawdą. c;

      Usuń
    2. jest 16, i nie ma:( Jak to nieprawdą?

      Usuń
    3. chodziło o 14 marca

      Usuń
    4. Administracja howrse nie pisze tych spoilerów, tylko gracze.

      Usuń
  7. Świetnie! Uwielbiam karty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Padłam przy Marchewce. Leżę i nie wstaję xD
    Super, super super! Karty są the best :D Czekam na niebieskiego kunia, ciekawe jak się będzie nazywał...
    Pozdro,
    Forever :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może letnia jagoda :D było by super!

      Usuń
  9. Yay ja je kce ja je kce *w* Mi w sumie pomysł z tą kolekcją się bardzo spodobał, do tego konie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że dziś nie będzie, chociaż to są tylko moje przypuszczenia.

      Usuń
    2. A ja tak całą noc przezywalem :'(

      Usuń
  11. Ja chceee! Takie piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwony koń jest super <3
    Chciałabym żeby zrobili fioletowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą wszystkie kolory tęczy. jednakże nie posiadam wszystkich grafik. :/

      Usuń
    2. A kiedy ta promocja ma byc ?

      Usuń
  13. Taaaak !!! Kocham karty ! Już szykuje kupony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszam.. Czy mogę zapytać... W jaki sposób można dostać te ''karty''

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak można zdobyć karty? imiona koni są powalająco śmieszne..:D
    Postaram się zebrać jak najwięcej kart.
    Pozdrowionka... Super Creativa.

    OdpowiedzUsuń
  16. AAA! To już dzisiaj! ale super! Uwielbiam karty, no i nowe bosiaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bedzie chyba kart tak szybko 😔:'(

      Usuń
    2. Jeszcze na ma kart -.-
      Powinny być za jakiś miesiąc, bo trzeba kuponów nazierać

      Usuń
    3. ja też chcę teraz... ale dopiero 20 marca?! No wielka szkoda...

      Usuń
    4. Mnie się wydaje po prostu że karty będą jak będzie astronomiczna wiosna, to logiczne czyli 20 marca. :3

      Usuń
  17. Ciemniejszego logo nie mogłaś dowalić...
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta promocja ma wejsc 16 marca.

    OdpowiedzUsuń
  19. Karty będą 20 marca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za informacje. :)

      Usuń
    2. Mamy juz 22 wczoraj 1 dzień wiosny dziś śnieg sypał a eventu jak nie było tak nie ma

      Usuń
  20. Mam 7 kupsów- może mi się uda, a może nie.
    Chciałabym choć jednego takiego boskiego. 1 mi wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Tęcza, tak?
    No nie wiem czy to dobry pomysł. Tęcza- Symbol homoseksualistów, a zarazem symbol dla osób wierzących- arka Noego itp.
    Także z jednej strony narusza to wiarę (niektóre osoby nie wierzą w Boga itp.)
    Ale też symbol homoseksualistów czego nie muszę tłumaczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo po prostu piękne zjawisko naturalne. Dzisiejsze czasy przynoszą ciągłe szukanie "drugiego dna". :|

      Usuń
    2. Matko, co jest z tymi ludźmi w dzisiejszych czasach. Tęcza to tęcza, pojawia się po deszczu. Na siłę próbujecie doszukiwać się we wszystkim ukrytej symboliki, niczym przy interpretacji wiersza na polskim. Życie kiedyś było takie proste, ludzie widzieli wszystko takim, jakim jest, a teraz na siłę próbują komplikować do się tylko da.

      Usuń
    3. Zgadzam się z przedmówcą. W tych czasach, co nie zrobisz ludzie mają skojarzenia. Kiedyś było lepiej :/

      Usuń
    4. Illuminati.

      Usuń
    5. Ja juz nie wiem. ..

      To znaczy że po każdym deszczu świętują homoseksualiści?

      Jesteście śmieszni.

      Tęsknię za tym jak byłam w 3-5 klasie i tencza była dla mnie po prostu kroplami wody w których odbija się słońce. ..
      a

      Usuń
    6. Rany ludzie ogarnijcie się, tak oczywiście od razu homo i nie wiadomo co bo jakieś durne protesty sb wymyślili, zmienili normalne piękne zjawisko w nie wiadomo co, nie zwracajcie na to uwagi bo to głupota, normalnie kwadratowe koło i nie wiem dlaczego piszesz tu coś takiego.

      Usuń
    7. Blogi są do wyrażania swoich opinii.

      Usuń
    8. Nie wiem czy wiecie ale homoseksualista nawet nie można napisać na forum....

      Usuń
  22. Nie ma jeszcze kart ;/ Miejmy nadzieję, że wejdą, to moja ulubiona promocja ♥
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Eheheh, dziś 5 marca, a promocji nie ma. :<
    Jeśli to pomyłka redaktorów, to wiedzcie, że nic się nie stało, bo każdemu się zdarza. :3
    ~ Littuś von LittleHorse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje są niepotwierdzone.

      Usuń
    2. Na pewno, ale lepiej wiedzieć mniej więcej kiedy się można spodziewać promocji.
      ~ Littuś von LittleHorse

      Usuń
  24. TYLKO 1 DIAMENT DAJĄ??? Jeżeli będzie można wygrać tą marchewę, to później gdy bedzie do wygrania np. niebieski, to muszę nazbierać 8 puzzli z każdego koloru, czy muszę mieć 5 puzzli każdego koloru??żna zdobyć np.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdobędziesz wszystkie z 7 kolorów to będziesz otrzymywał/a 7 diamentów tygodniowo. Nie rozumiem pytania. :>

      Usuń
    2. Ucięło mi dalsze pytanie. Jest to logiczne, że jestem płci żeńskiej.

      Usuń
  25. Taka sobie Mła kce niebieskiego <3 Ale znając życie na kilku lonżach się skończy. Ale zawsze jakaś kasa jest $.$
    Kamila1005 przeprasza że z anonima xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Siedzę jak na szpilkach! Czekam na niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. czerwony mi się podoba, chciała bym niebieskiego (jeśli odcień i rysunek będą ładne)
    ale mam wielki dylemat bo wysłałam kilka prac do CP i jeśli je anuluję to będę miała kupony na promocję, ale z drugiej strony chciała bym poczekać bo a nuż przejdą :d (oczywiście szanse są raczej marne no ale... ) no i nie wiem co robić :c

    OdpowiedzUsuń
  28. Cool carrot- naprawdę rzuca się w oczy xD muszę go mieć xD (też w zależności czy będzie cię dało bo mi się kupony kończą i czy będzie dawał coś porzytecznego..)

    sor za ortografię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden diament wszystkie 7 koni daja jeden diament danego dnia tygodnia

      Usuń
  29. Mam 3k +z ok 2-3 wleci z sitterowania + z usmiercenia koni <juz zaczynam je zbierac +10diamentow moze cos sie uda wygrac :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna marchewka? Seriously? xD

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie nawidxe kart są do kitu.
    W poprzednich miałam 50 powtórek.
    do tego raz pomyliłam się i niechcący kupiłam kartę te najgorszą za prawie 200 000 eq. Na licytacji.
    Zawsze brakuje mi 1 karty w kolekcjach (mogę nawet screeny dać) i nigdy nic nie mam wartościowego.

    Żeby wygrać boskiego trzeba min. 1000000 eq i jeszcze kupony. Haha.

    Do tego gdzie egipski koń z poprzedniego spoilera?

    Za to 2 raz są pracownicy- bezsens.

    A co do koni to czer w ony jest śliczny a pomarańczowy ma genialne imię xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Już sobie wyobrażam nazwy reszty koni. xD
    Charming Red,
    Cool Carrot,
    Fancy Yellow,
    Grass Green,
    Sky Blue,
    Pinkie Baloon,
    Wonderfull Violet.
    xD
    ~ Littuś von LittleHorse

    OdpowiedzUsuń
  33. Tam jest napisane, że karotka będzie dawać diament w każdy poniedziałek. Przypuszczam, że boskie będą dawać diamenty w każdy kolejny dzień tygodnia, czerwony we wtorek itd...

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko, one są śliczne, zwłaszcza ten czerwony! ♥ Ale, czy ja dobrze sobie to przetłumaczyłam - czerwony daje diament w każdy poniedziałek, a pomarańczowy we wtorek? Skoro tak, to postaram się o wszystkie, albo przynajmniej o te najładniejsze :* Po prostu śliczne! ♥♥♥
    kukułka8

    OdpowiedzUsuń
  35. Dajcie mi moje karty!!!
    Chcę czerwonego, zielonego, pomarańczowego, fioletowego, różowego i ... i jakie są jeszcze kolory? Żółty?
    Chcę wszystkie!
    Może będą 23-24 marca?

    ~Konisie112

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niebieski, biały, granatowy

      Usuń
    2. Chodziło o kolory tęczy - inne znam XD

      ~Konisie112

      Usuń
  36. ja chcę niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  37. Fioletowy byłby fajny

    OdpowiedzUsuń