Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, marca 24

Uroczystość czas zacząć!

Witajcie.
Graczom z polskiego serwera udało się zebrać 1 050 000 podków w 14 dni. Wreszcie nadszedł czas na uroczystość, która potrwa do 29 marca 2015. Z tej okazji przygotowałam dla Was banerki na forum. :)


Kod:
 


Kod:
 


Kod:
 
Skorzystacie z banerów? 
Podobają Wam się?
dawniej nadis, teraz Scathach

11 komentarzy:

  1. Dzięki, przydadzą się. (:
    ~Tosik von tosiad. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedno, one chyba nie działają. xd
    ~Tosik von tosiad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuje, że zawsze robicie dla nas bannery. Ja oczywiście skorzystam, ale nie wiem z którego... wszystkie są piekne! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się środkowy banner, po prostu jakiś spoko jest xd Ale pozostałe dwa są... jakieś brzydkie :P niestety, wyglądają na robione na szybko i widzę że ludzie na forum już częściej używają dawnych bannerów ilh, niż tych nowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Ten ostatni ewidentnie robiony na szybko... A ten drugi taki inny.
      Na hr też zmieniłaś login?

      Usuń
    2. Akurat ostatni zajął mi najwięcej czasu. c:
      Tak, zmieniłam na Howrse nick, przeszłam z 'nadis' do 'Scathach'.

      Usuń
    3. Dlaczego zmieniłaś nick? Był bardzo fajny, a ten nowy jest beznadziejny :c

      Usuń
  5. piękne skorzystam z jednego

    OdpowiedzUsuń