Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, kwietnia 17

[Spoiler] Zamiast Parady Koni... Labirynty!

Witajcie.
Z góry bardzo przepraszam za błąd - Lovely Blue nie pojawi się w Paradzie Koni, a w Labiryncie. W tym właśnie Labiryncie będziemy mogli zdobyć konia zimnokrwistego - perszerona!



Trochę więcej o koniach zimnokrwistych...
Koń zimnokrwisty może odbierać te same elementy na Czarnym rynku, z wyjątkiem Krwi Meduzy.
Maści z następujących przedmiotów będą takie same jak te, które są stosowane u koni i kucyków:
 Piąty Żywioł
Zaczarowana Dynia
 Pieczęć Apokalipsy

Konie mogą być wyposażone w ekwipunek i uczestniczyć w tych samych konkurencjach jak zwykłe konie i kucyki. Oczywiście, konie pociągowe mają tą samą właściwość co osły:
 Mogą się rozmnażać się 3 razy w ciągu swojego życia
Gdy koń jest sprzedawany, pokrycia wystawione tym koniem nie zostały jeszcze zaakceptowane są anulowane.


Ilość paszy potrzebne temu koniu są większe niż u zwykłych koni, ale ilość owsa jest obliczana w ten sam sposób.
Gdy ten koń uczestniczy w misji:
Wygrywa dwa razy więcej umiejętności
Właściciel wygrywa dwa razy więcej Equus
Ośrodek jeździecki wygrywa dwa razy więcej Equus lub zasobów.

W rankingach zostania dodana tabela Konie zimnokrwiste. Te wierzchowce są klasyfikowane we wszystkich rankingach koni (umiejętności, genetyka itp.)

W Przestrzeni Twórczej dodano możliwość wysyłania maści dla koni zimnokrwistych.




Pojawią się nowe trofea dotyczące tych koni.

W pomocy, w sekcji 4.1 zostanie dodana część Konie zimnokrwiste oraz w rozdziale 2.3zostanie dodane jedno zdanie.


Trochę więcej o Labiryncie...

Jak poruszać się w labiryncie?

Przesuń się klikając na kierunku, w którym chcesz się poruszyć. 
Ruch kosztuje Cię: 
cukierek (?)
20% energii
Możesz odzyskać od 2 - 5% energii na godzinę.
Nagrody


Plansza






Lovely Blue jest boską klaczą z kolekcji tęczy. Po pokryciu z Shiny Yellow otrzymamy Forest Green

Jeśli zdobędziesz wszystkie konie tęczy dostaniesz Secret Rainbow.
 
Gra: Oferuje diament w każdy piątek (po dziennej aktualizacji) 
VIP: Dwa razy więcej morale w piątek.

Ta klacz nie może zostać sprzedana.




Co o tym sądzicie?
Scathach


 

48 komentarzy:

  1. Coś czuję że to będzie mega trudne...

    OdpowiedzUsuń
  2. heh akurat kilka minut temu napisałam o tym komentarz xD

    fajnie, ciekawe czy cukierki/energia będą w RO bo takie mam przeczucie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze dadzą, muszą zarabiać

      ~Lava (Konisie112)

      Usuń
    2. Pewnie będą -.- akurat straciłam dziś 5 RO -.-

      Usuń
  3. No i nagrody - wreszcie się postarali, fakt większość mietniczek ale koń WT PAp itp.....
    Mnie się podoba.

    Coś w stylu planszy bożonarodzeniowej ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Te maści są naprawdę prześliczne.... szkoda tylko że ten końn ma szczotki tylko na 3 nogach :/
    Blu też śliczna .... chciałam Yell ale .... tu mam nawet 2!

    OdpowiedzUsuń
  5. aale szkoda że to nie shire pierwsze weszły - będą gorsze od tych a ja wole shire. Może też będą miały jakąś cudną maść 0.0

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! A mniej więcej kiedy będą te labirynty?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się doczekać koni pociągowych i labiryntu!

    ~zuri184

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zu co u ciebie kupe lat
      -teraz zgaduj kim jestem-

      Usuń
  8. "VIP: Dwa razy więcej morali w piątek. "

    MORALE. To jest liczba pojedyncza, nie ma takiego słowa jak 'morali'.

    OdpowiedzUsuń
  9. Konik piękny, źrebak też, strasznie zalerzy mi na całj kolekcji tych teczusi ale jeśli ten laborynt będzie taki jak magiczna przejażdżka to kaplica :/ ale może ta promka bsędie bardziej sprzyjająca :)
    Co do pociągowych to zacieram rączki i czekam z radością, mam pomysl na załorzenie hodowli
    Nyśka

    OdpowiedzUsuń
  10. Labirynt jest na hwr pierwsza raz, dobrze mi się wydaje?
    Nie podobają mi się te konie. I maści jakoś tak... źle dopasowane. Kary perszon kojarzy mi się z fryzem, siy jabł. z conemarą, a myszaty z cobem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bzdety gadasz maści są genialne

      Usuń
    2. Maści może są oki, ale sama grafika koni...

      Usuń
  11. Konik sam w sobie bardzo ładny, jedynie grzywa sztuczna, doklejona. Na czarnym wygląda najgorzej, myślę, że powinna być inaczej pocieniowana.
    Mimo wszystko postaram się go zdobyć :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta boska klacz... Muszę ją wygrać :p

    OdpowiedzUsuń
  13. To jaki koń będzie w paradzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie parady nawet screenów nie ma może potem będzie

      Usuń
  14. Kiedy zawita promocja? :D
    ~Cheyenne

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypomina mi ten Labirynt Świąteczną Przejażdżkę, brrrr!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj oj czarno to widzę
    Ale uparłam się na całą kolekcję tęczusi, więc miejmy nadzieję, że będą "wspomagacze" za kupony. Jak tak to spoko - szanse są. Jak dalej będą takie romocje gdzie kuponów masa to trzeba kasę wydać - za 2-3 promo będę miała chyba Vipa jak tak dalej pójdzie xd

    ~Lava (Konisie112)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nadzieję, że konie tęczy będą pod koniec roku na sprzedazach bezpośrednich, bardzo mi na nich zależy, zwłaszcza kiedy wiem, że ich wszystkich nie zdobędę :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz mnie interesują już pociągówe, a nie konie tęczy
    I tak będę na sprzedażach, jak Lipicańskie, więc nie boje się o jego niezyskanie. Będzie trochę drogi, no bo tylko 3 krycia, ale co tam, można se pozwolić na takiego konika. :)
    ~Pati061101

    OdpowiedzUsuń
  19. A kiedy będzie wiadomo jak będą wyglądały źreby pociągowców?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy je oxrebisz

    OdpowiedzUsuń
  21. Pieczęć Apokalipsy została zastąpiona Pieczęcią Ciemności.
    ~michu2341

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, myli mi się nazwa tego przedmiotu.

      Usuń
    2. mnie też, bez sensu że to zmienili...

      Usuń
  22. zapowiada się nieźle

    OdpowiedzUsuń
  23. Labirynt wygląda ...strasznie, a pinat nie lubię.
    To na jaką promocję wydać kupony?
    Doradźcie mi :< .
    ~Lothos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piniaty chyba łatwiejsze do wygrania (przynajmniej wiadomo czego się spodziewać), ale w Labiryncie aż dwa boskie w cenie jednego... Wybór należy do Ciebie. ;)

      Usuń
  24. Podobno tam trzeba będzie wysłać jednego ze swoich koni. Tak jak tam jest śniezek. Eh no tak akurat tego zdj nie ma. ..

    Wytłumaczy ktoś o rzeczach z tym związanych np. Czy to jakaś różnica jak to koń albo czy można się nim zajmować gdy jest na planszy i czy można go zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekajcie...
    żółty+niebieski=zielony
    to czemu czerwony+żółty to nie pomarańczowy? Cuś ze płcią koni?

    OdpowiedzUsuń
  26. Boski brzydki, ale chciałabym zimnokrwistego konia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ha, mam już 2 tęczusie i zamierzam zdobyć wszystkie ^^ Jak mi się z Niebieską teraz nie uda, to poczekam na sprzedaże :v

    OdpowiedzUsuń
  28. jakaś nowa ^^ Coś czuje że warto pokiść kilka kuponów ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. ten nowy boski Lovely Blue jest cudowny ♥.♥, coś mi się zdaje, że warto wydać te kilka kuponów, aby otrzymać te śliczne bościaki *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Haha, koniec z boskimi. Zbieram kupony i na hodowle ziemniaczków. Pewnie się będzie od nich roić. =D

    ~ Maybe

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze ;/ A miałam nadzieje, że uda mi się Forest Green zdobyć w jakimś evencie. No to już mogę się pożegnać z ukochanym zielonym ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. jezu co to jest -,- ? Mam wrażenie że pójdzie mnóstwo kuponów .
    -malinka4777

    OdpowiedzUsuń
  33. Skąd macie te wiadomości? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawie to wszystko wygląda....
    a macie jakies informacje na temat dalszych koni teczy? bo jest czaerming red, cool carrot, Lovely Blue, Shiny Yellow, Forest Green. a reszta?

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł, wykonanie labiryntu trochę dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  36. Dominika
    Ewandowicz jeszcze Secret Rainbow.

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiecie kursy będzie labirynt??

    OdpowiedzUsuń