Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, maja 15

Grani w Złotym Runie!


Witajcie! :)

Po raz kolejny, aż do poniedziałku, mamy możliwość zdobycia boskiego konia w Złotym Runie. Tym razem do wydrapania Grani. Oto jak prezentuje się ten koń:



Grani jest boskim koniem, który może powstać z popiołów niczym feniks.
Jeśli koń nie jest nieśmiertelny, każdego dnia traci nieco zdrowia. 

Jeśli Twój koń żył co najmniej 30 dni od narodzin lub odrodzenia, otrzymasz 2 diamenty i 20000 Equus, jeśli wysłałeś go do Nieba. 

Możesz go także wskrzesić, używając Puszki Pandory lub ożywić za pomocą Czarnej Orchidei.

Jest 12 różnych Grani, wliczając 2 klacze. 

Raz w swojej grze, jeśli posiadasz co najmniej po jednym żywym każdego rodzaju, pierwszego dnia miesiąca, będziesz mógł zamienić jednego z nich w Sleipnir Palomino na jego stronie.

Klacze mogą się rozmnażać jednokrotnie z silnym ogierem Grani. 

Dzięki temu urodzą kolejnego Grani.
Ten koń nie może zostać sprzedany.

Skorzystacie z okazji?
dudek7894

4 komentarze:

  1. Już mam ;) Mój pierwszy boski! Wydałam tylko 6 k na niego ;)

    nelka2002

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znalazłam w drugim ZR... Mój dziewiąty Grani :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pierwszy boski. :)
    Wygrałam za pierwszym razem. (+OM :D)
    Ale jestem z siebie dumna. XD
    ~Julaland1

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałem 3 grani w tym 1 klacz i wydałem tylko 10kuponów

    OdpowiedzUsuń