Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, czerwca 14

Wyniki naboru!

Witajcie!

Na wstępie chciałbym przeprosić a zwłokę. Argumentuję to obecnym zamieszamiem z powodu poprawy ocen, z czym idzie ogrom nauki. Udało mi się jednak wszystko zebrać, przeanalizować (z pomocą Scattiego), w związku z czym wyniki publikuję.

Aby nieco przedłużyć (te nerwy, aż dojdziesz do samych loginów wybrańców jest bezcenny :P), przedstawię wam kilka błędów często przez was popełnianych:

1. Posty otrzymywaliśmy strasznie krótkie (choć z wyjątkami). Nie byliśmy w stanie określić czy osoby, które wysyłały nam te miniaturki dobrze piszą, więc nie zwracaliśmy na nie szczególnej uwagi. Zdarzało się, że kandydat przysłał znakomicie wypełniony formularz, po czym przysłał nam króciuteńki tekst. Szkoda.

2. Nie dostaliśmy żadnego odpowiedniego opisu Izydy mimo mojego płaczu w poście, który napisałem kilka dni po rozpoczęciu naboru.

3. Zbędne wodotryski. Nie przypadły nam posty, które były całe pogrubione lub zawierały nieodpowiednie formatowanie. Pamiętajcie, że narzędzia tekstowe mają swoje zastosowania i powinno się ich używać w odpowiednich momentach.

4. Żal z powodu wymagania od nas pewnych informacji, takich jak wieku. Akurat przeżyte lata to jedna z ostatnich informacji, na które zwracaliśmy uwagę. Dodatkowo jedna z osób, które dziś wejdą do redakcji, dostała się z tego powodu, że pisze bardzo dojrzale jak na swój wiek.


Po analizie wszystkich postów oraz formularzy osób, które je przysłały, wyłoniłem wraz ze Scatty trzy osoby. Są nimi (kolejność przypadkowa):

agulek.com,

- jool11,

- Fryzyjska.

Osoby, których loginy wypisałem powyżej, proszę o zgłoszenie się na moją pocztę w grze. Gratuluję wybranym, a innym uczestnikom życzę powodzenia w kolejnym naborze.

dudek7894

18 komentarzy:

  1. Trochę szkoda, że mi się nie udało, ale gratuluję trzem wymienionym graczom. ;)
    - jagoda5312

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzyjska!
    Gratuluję :)

    ~ Ave, lepiej znana jako The Lol Studios.
    Sorki za bloga ale coś ostatnio kiepsko z moim samozaparciem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno się gratulować wszystkim, Ave ;)
      Gratuluje wszystkim! :)

      Usuń
  3. Czytanie tego postu to chyba jeden z bardziej stresujących momentów w moim króciutkim życiu.Mini-zawał serca c:
    Gratuluję serdecznie pozostałym osobom!
    ~ jool11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. O czym? O wiadomości na howrse? Wysłałam ją później, laptop mi się przegrzał. Jak nie to, to nie mam bladego pojęcia co...
      PS. Te zwycięskie posty wysłane na nabór zostaną opublikowane?

      Usuń
  4. No troszeczkę szkoda, że się nie udało :v No trudno, gratuluje trzem osobom i życzę powodzenia :)
    /Koniaraaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie, o co chodzi z diamentami. Może ktoś napisze w jakimś poscie niedawno zaczełam czytać ten blog więc czy ktoś napisze.
    ~ ·Lou· zapraszam do znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Czekam na popartą argumentami krytykę.

      Usuń
    2. Ajtam, dziecko nie wygrało, to wyzywa.

      Usuń
    3. Oto i przykład konstruktywnej krytyki.

      Usuń
  7. Normalnie cieszę się, jak nigdy :"DDDD
    ~Krystyna z Gazowni von Badlands, znaczy.się Fryzyjska

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i życzę wytrwałości na blogu c:

    ~ Detergent, Żyw, whatever.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratki dla tych, którym się udało
    ~ Klara0906

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powinno być "z pomocą Scatty"? Z tego co wiem to imię pochodzi z książki, gdzie Scathach jest dziewczyną :)
    Gratuluję wszystkim nowym redaktorom!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wam wszystkim, którym się udało:) Życzę wam powodzenia na blogu.

    OdpowiedzUsuń