Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, lipca 27

Napiszmy razem post!

Witajcie! Ten post powstał w trosce o Was... :*

Wielu z Was pisze w komentarzach, że brakuje Wam postów typowo Howrsowskich - poradników, więcej spojlerów itp. Chciałbym wyjść temu na przeciw. Nie będę co prawda zamykał serii nie-Howrsowskich, jak na przykład koń, czyli co? (chyba, że chcecie), ale postaram się pisać więcej poradników.
Mój najnowszy będzie odpowiedzią na ten komentarz:
Pomysł super, ale co ja się znam? Moje zawody nie mają rozet (po prostu nie chcę mi się opiekować OJ) xD
Ale wy... Wśród Was jest mnóstwo genialnych dyrektorów OJ. Teraz macie szansę stać się redaktorem ILH (na jeden post :p) i zareklamować swój ośrodek. Jeśli macie jakieś zawody, które posiadają rozety - możecie wysłać mi ich screena i w ten sposób dołożyć cegiełkę do nowego artykułu.

Jak wysłać zgłoszenie?
Na moją pw na Howrse (Adencjo). Wysyłacie wiadomość:

Temat: OJ - zgłoszenie
Treść: Login, specjalizacja OJ, nazwa OJ, rodzaj zawodów
Dalsza część to krótki opis (do 7 zdań) z odpowiedzią na pytanie: jaki jest twój przepis na rozetę?
Oczywiście na koniec dodajcie screena. Powinien wyglądać jak ten poniżej, czyli zawierać:
* informacje ogólne (u mnie w prawym górnym rogu)
* dodatkowo układ toru, czy innych dodatków (jeśli występują)

Dla każdego, kto wyśle poprawnie zgłoszenie, czeka prezent! Macie czas do 7 sierpnia.
jeśli coś niezrozumiałe piszcie!


Podoba się pomysł?
Czy chcecie, abym kontynuował dalej serie koń, czyli co?
Adencjo

PS na naszym fanpage'u pojawił się specjalny post, w którym możecie pytać mnie o wszystko, co jest Wam potrzebne do konkursu #Adencjo (np.: ulubione kolory, dania, zwierzęta, seriale). Im więcej o mnie będziecie wiedzieć, tym lepsze prace :)

18 komentarzy:

  1. Dawno nie sprawdzałem swoich zawodów (były blisko rozet), dziś patrzę i 138 zdobytych.
    To tak obocznie, ale pochwalić się zawsze można. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyślij mi wiadomość, a na pewno dodam twoje zawody :)

      Usuń
  2. Mam rozetę w Barrel Raicingu, ale nie mam bladego pojęcia jak zrobić screena. Czy ktoś mógłby mi pomóć?
    Hehe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz znaleźć klawisz "Print Screen SysRQ" (lub w skrócie: "Prt SC Sys RQ"). Następnie w Paint'cie wklejasz obraz i go obrabiasz ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za pomoc.

      Usuń
  3. Gdzie jest ten fanpage? Tutaj na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh to ja też się pochwalę :D
    Rozety mogły by być dużo wcześniej ale nie chciało mi się do tego dążyć :P
    409 Edycji zawodów z czego 287 rozet prestiż 83,61- Zawody w ujeżdżeniu
    Login na howrse : Gepard*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł z tym postem ;).
    Owszem kontynuuj tą serie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ośrodek dopiero się rozwija, nie mam rozetowych konkursów, ale staram się je zdobyć i wszystko idzie po mojej myśli (co raz wyższy poziom zawodów), to mogę również się zgłosić?
    ~Sami547

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować nie zaszkodzi, ale nie mogę obiecać, że twoje zgłoszenie będzie w poście. Ale próbuj! Uwielbiam, gdy jesteście tak aktywni <3

      Usuń
  7. A jak wysłać wiadomość do Ciebie na pw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Społeczność>moja poczta>napisz nową wiadomość ;)

      Usuń
  8. Ja akurat również nie opiękuję się OJ :D, mi bardzo podoba się seria koń,czyli co.. I mam nadzieję ,że będziez ją kontynuował

    PS. Kiedy wyniki z wierszyków o ŁA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Koń, czyli co?" będzie raczej kontynuowana, ponieważ nie widzę komentarzy sprzeciwu :)

      Wyniki konkursu o ŁA będą niestety później, bo teraz nie mam czasu napisać kolejny post z serii CR. :(

      Usuń
  9. Mamo, jestem szoku... Moje komy aż tak inspirują? Aż miło *___* Sorki, że z anonima, ale nie ten komp... Zaraz wyślę przepis na zawody z ujeżdżenia i biegów przełajowych ;)
    Kamila1005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, więc czemu ma nie inspirować? :)

      Usuń
    2. Tor na przełaje poszedł :P
      Serię zostaw, jest super <3
      Jeśli znam trasę zawodów , ale jeszcze nie ma w nich rozet, też można dać? :P
      Kamila1005

      Usuń