Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, lipca 12

Wielki artystyczny konkurs #Adencjo !

Witajcie! Dziś 12 lipca - dzień jak każdy inny. Jednak dokładnie miesiąc temu (12 czerwca) miałem swoje małe święto. Tego dnia 2013r. zostałem oficjalnie redaktorem ILH. Ale to była fajna chwila...

Przeczytaj dalej, bo warto :p


Od tego czasu dużo się działo. Miałem swoje osobiste wzloty i upadki. Raz nawet odszedłem z redakcji, ale... tylko na kilka dni. Chyba dobrze, że wróciłem.

Chciałbym, aby najważniejszym słowem w tym poście było dziękuję. Dziękuje wszystkim redaktorom (obecnym i byłym) za pomoc, za inspiracje i za niezliczone godziny na konfach. Jesteście wspaniali.
No i oczywiście dziękuję czytelnikom - wiem, że nie każdy lubi moje posty, gdyż są specyficzne. Nie zawsze mam chęci i możliwości napisać spojler, czy poradnik. Jeśli jednak chodzi o ciekawostki - zawsze możecie na mnie liczyć :) . Dzięki, że na nie czekacie i chętnie czytacie.




Troszkę się zrobiło nudno. Więc spieszę Wam z konkursem!
Tym razem będę baaaaaardzo egoistyczny. Tematem konkursu jest właśnie - #Adencjo. W skrócie:

Temat konkursu: ,,#Adencjo". Temat można interpretować dowolnie.
Termin: prace wysyłajcie do 29 lipca (środa). Wyniki konkursu - na początku sierpnia.
Technika: Dowolna tzn.: plastyczna, graficzna, muzyczna, poetycka i inne. Nie ma techniki niedozwolonej.
pamiętajcie jednak, żeby swoją pracę widocznie zahasztagować (dotyczy prac plastycznych).
Wysyłanie prac: Prace prosimy przesyłać na naszą pocztę. Przypominamy adres
  i-love-howrse@o2.pl
Prosimy, aby w wiadomości napisać swój login na Howrse. Wszelkie grafiki wysyłajcie w załącznikach.
Nagrody: Redakcja wybierze najlepsze spośród prac. Wszystkie wysłane znajdą się na mojej stronie na Howrse.
Nagrody będą "na bogato":

1x Piąty Żywioł - Od Adencjo
1x Objęcia Morfeusza - Od Adencjo
Zestaw Nyx - od DUCHESS OF YORK
2 000 000 Equus- Adamolot
1 000 000 Equus - Adamolot
1 Zestaw Hery - od Cookie Lucy
Tym razem nie ma pierwszego, drugiego, czy ostatniego miejsca. Wybierzemy 6 najlepszych prac, a nagrody będą losowo dobierane.

Każdy, kto bierze udział musi wstawić na swoją prezentację ten banerek. Jest to obowiązkowe, jeśli chcecie powalczyć o nagrody!
Baner:




Szukacie inspiracji? Zapraszam na mój odświeżony profil na Howrse- tam dowiecie się m. in. jakie puchate, niedźwiedziowate zwierzątko lubię najbardziej ;)
Chcecie złożyć życzenia? Nie będę się upierał :P
Adencjo 

42 komentarze:

  1. mam pytanie... czy to ma być jakiś człowiek, zwierze, czy raczej bliżej nie określone coś :p

    OdpowiedzUsuń
  2. A co mi tam, spróbuję. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle się zapowiada... Cóż już biorę mojego tableta graficznego i idę rysować pracę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Na swoim profilu hwr napisałeś, że lubisz nauki ścisłe. Mógłbyś odrobinkę sprecyzować o które dokładnie chodzi? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogółem wszystkie, ale najbardziej biologię :)

      Usuń
  5. A z tym że trzeba tą pracę zahasztagować to trzeba na rysunku napisac #Adencjo czy po prostu w mailu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądzę, że chodzi tu raczej o podpis aby nikt nie przywłaszczył sobie czyjejś pracy.

      Usuń
  6. Co to ma właściwie być?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hotowe i wysłane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie (:
    CZy można wysłać pracę na stronie howrse??

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka pytań :) Ile prac można wysłać? Czy mogę zrobić zdjęcie i je wysłać na e-mail?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam oryginalne pytanie... Przyznam się, że nie znam się na tym, ale pracę mamy wysyłać z poczty WP (e-maila) czy z google (g-maila) na wskazany adres? Trochę się pogubiłam niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to bez różnicy ;)
      Kamila1005

      Usuń
  11. Czas na poszukiwanie inspiracji!
    Sovia

    OdpowiedzUsuń
  12. KILKA PYTAŃ:
    Jeżeli praca jest dowolna to jakieś opowiadanie lub rzeczy tego typu są również dozwolone?
    I jeżeli tak to czy prace graficzne mają jakieś większe szanse?
    Czy jakaś ładna prezka z pandą może być? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W jakim sensie zahashtagować prace plastyczne? :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ten adres i nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Spruóbować zawsze warto XD

    OdpowiedzUsuń
  16. Wysłane, raz bez podpisu więc poprawkę dosłałam.
    #kasiasonia

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że łatwo nie będzie. Sam blog ma już wyśmienitych grafików.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja poszłam ścieżką poetycką - wierszyk :)
      #kasiasonia

      Usuń
  18. Help! Gdzie to wysłać? poproszę o link ;-;

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyślij wiadomość z pracą konkursową na e-mail i-love-howrse@o2.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy jeśli chcę zrobić prace graficzną, ale nie jestem rysowniczką to mogę wykorzystać do wykonania - powiedzmy na to, prezentacjo-laurki - prac jakiegoś grafika? Oczywiście za jego zgodą. *Nikt w końcu nie chce łamać Praw Autorskich.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Do kiedy można, wysyłac prace?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Termin: prace wysyłajcie do 29 lipca (środa). Wyniki konkursu - na początku sierpnia."
      Tak to jest, jak się patrzy tylko na tytuł posta. ;)

      Usuń
  22. można połączyć pracę plastyczną z poetycką?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, a kiedy będą wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek sierpnia.
      konie są piękne

      Usuń
  24. Tak przybliżona data, poproszę ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zahasztagować pracę plastyczną? Proszę pomóżcie!
    konie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  26. Pytanie małe mam, czy prace można wysyłać do 29 włącznie? :3
    HanaE (~De Lune)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do 29 lipca do 23:59 ;)
      Chociaż od ciebie przyjąłbym i o północy :*

      Usuń
    2. O jak dobrze <3. Już się bałam, że 29 już nie da rady xd.
      Postaram się wysłać jak najszybciej, właśnie wojuję z tą moją pracą, i mam nadzieję, że już jutro dam radę ją wysłać. ^.~
      Ps. Mam nadzieję, że prace muzyczne nie mają limitu długości do konkursu, nie? D:

      Usuń