Wybór źrebaka | |||
Powodzenie konia w Grand Prix zależy od potencjału genetycznego i umiejętności wrodzonych, oraz oczywiście treningu. Takie konie nie są dostępne od ręki, czasem można kupić źrebaki po łzach od czołowych hodowli (cena to ok. 4 kuponów). Co do łez - są one konieczne, ponieważ bez umiejętności wrodzonych stracimy ok. 200 UM. | |||
Początki | |||
Wiek | Czynność | Czarny Rynek | |
6m | Wybór ośrodka - najważniejsza jest cena lekcji - im jest wyższa, tym więcej umiejętności będzie dodawać. Warto też sprawdzić jaki bonus OJ posiada (wymagane +40 żeby puścić konia na GP). | brak | |
8m | Zabawy według tej instrukcji, aby maksymalnie podwyższyć umiejętności konia. | brak | |
1rok 6m | Od tej chwili możemy zacząć trening konia. Jeździmy na przejażdżki do chwili aż przestaną dodawać umiejętności. Przejażdżki po plaży będą dostępne dopiero w wieku 5 lat, polecam zrobić je przed dawaniem chmurek. | Zestaw Nyks lub Kamień Filozoficzny, Objęcia Morfeusza i Klepsydra Kronosa (oddzielnie podajemy w minimalnym możliwym wieku czyli 3 lata). Krew Meduzy, Złote Jabłko. Obowiązkowe. | |
2 lata | Od tej pory po każdym postarzeniu aż do 25 lat wysyłamy konia na lekcję, najlepiej na początku dnia aby nie było sytuacji kiedy koń nie będzie miał już energii po treningach. | Woda Młodości pozwala na zdobycie 2x więcej umiejętności z lekcji. Obowiązkowa. | |
2 lata 6m | Kastracja ogiera, aby zdobyć bonus. Przy klaczy nie robimy nic. | brak | |
Właściwy trening | |||
3 lata | Wybór specjalizacji jest dowolny. Najlepiej wybrać taką, w której koń jest najlepszy. | brak | |
ok. 4 lata | Dalszy treningi. Kolejność nie jest ważna. Potem trenujemy wszystkie dziedziny i na końcu zawody tak żeby przestały dodawać umiejętności. Oczywiście cały czas pamiętamy o lekcjach. | brak | |
ok. 10 lat | W dowolnym okresie, najlepiej po ok. 10 latach dajemy koniowi 20 chmurek lub pełny Zestaw Chmurek, aby dzięki cofnięciu czasu zdobyć więcej umiejętności na lekcjach. | Chmurki/Zestaw Chmurek dla umożliwienia przeprowadzenia większej ilości lekcji. Obowiązkowe. | |
Pozostały CR i bonusy | |||
Zdobywamy jak najwięcej bonusów z tej listy, oczywiście np. ekwipunek możemy 'zaliczyć' tylko raz. Co do innych, np. Muśnięcie Filotes, dajemy w dowolnym momencie, ale nie jest to obowiązkowe. Niemniej jednak bardzo przydaje się przy treningu | |||
Koniec | |||
Po skończeniu treningów postarzamy konia dalej, aż do 25 lat i za każdym razem dajemy na lekcję. Na Grand Prix wystawia się konia po 25 roku życia, najlepiej jeśli posiada wszystkie bonusy w tym bonus od Falabelli. Dzięki Kamieniowi Filozoficznemu nie traci on umiejętności. |
Historia edycja:
zabaykowa
joanne
nadis
Jest to stary poradnik, został skopiowany, bo jednie trzeba było zmienić/dodać/usunąć kilka rzeczy. (;
Jeszcze w tym tygodniu pojawi się aktualizacja bonusów!
Jest to stary poradnik, został skopiowany, bo jednie trzeba było zmienić/dodać/usunąć kilka rzeczy. (;
Jeszcze w tym tygodniu pojawi się aktualizacja bonusów!
Fajnie że dodajecie poradniki jednak kiedy będą jakieś Spojlery
OdpowiedzUsuńJestem w trakcie tłumaczenia spoilerów o halloweenowej promocji. Cierpliwości, wkrótce się pojawią c:
UsuńSuper się zapowiada !!!
UsuńBardzo przydatne napewno skorzystam
OdpowiedzUsuńPs. Super tło
itaki
Super szata graficzna
OdpowiedzUsuńBędzie halloweenowa promocja!? Super tylko niech dadzą Zaczarowaną Dynię na Czarny Rynek. Piękne tło. :)
OdpowiedzUsuńNareszcie zmieniliscie tło bloga na jesienne :D Mi się bardzo podoba
OdpowiedzUsuńBardzo przydatny poradnik ;)
OdpowiedzUsuńSuper, przyda się c:
OdpowiedzUsuńPiękny nagłówek i tło!