Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, października 3

Spoiler Zone: Magiczny Kapelusz

Witajcie,
z okazji Halloween pojawi się nowy przedmiot - Magiczny Kapelusz.

Magiczny Kapelusz
Dostosuj swojego konia i wybierz wylosuj mu nową maść.

Ten przedmiot zapewni koniowi premie:
Wytrzymałość: +5
Prędkość: +5
Ujeżdżenie: +5
Galop: +5
Kłus: +5
Skoki: +5
Twój koń może stać się...

Czarodziejem: 
Wszystkie twoje konie dostają jedzenie za darmo.
Złą Czarownicą: 
Twój koń może zabrać 3 punkty umiejętności na każdym zawodniku w zawodach. (z wyjątkiem GP)

Wróżką:
Twój koń dostaje wyjątkową premię +5 do każdej umiejętności.

Szamanem:
Co rok zmienia swe wcielenia, raz może być czymś z Magicznego Kapleusza jak również Zaczarowanej Dyni (z wyjątkiem Ducha) lub Pieczęci Ciemności (z wyjątkiem Pestilentia). Dzięki temu Twój koń zdobywa nowe korzyści.

Jedynie konie, które są starsze niż 1 rok i 6 miesięcy mogą użyć Magicznego Kapelusza. Magiczny Kapelusz nie może zostać użyty razem ze specjalną maścią. Jeśli najpierw podarowałeś koniowi Złote Jabłko, a później Magiczny Kapelusz, straci on Złote Jabłko.


Informacje od graczki Simma za co bardzo jej dziękuje!
Maści są cudowne, a co Wy o tym sądzicie?
nadis


29 komentarzy:

  1. Tak, piękne maści. Tylko jak zdobyć ten kapelusz? (Mam nadzieje, że tak jak jabłko vintage :D)
    ~LP4eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Maści super, przedmiot też. Tylko jak można go zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo. Ja to chcę. 8DD No to zbieram kupsy
    Wróżka XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Maści są cudowne...czy może wiadomo za ile będzie można kupić ten magiczny kapelusz ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah,ja tu widzę Gandalfa i Diabolinę XD
    Ekstra maści,szkoda że nie dali jednak Zaczarowanej Dyni albo Pieczęci,bo na to się szykowałam,no cóż...
    Nie rozumiem tylko tego bonusu od czarodzieja-to znaczy że konie mają multimum żarełka an free?

    ~Nina14!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile to będzie kosztować ? Słyszałam też cos o nowej promocji hallowenowej

    OdpowiedzUsuń
  7. ,,Dostosuj swojego konia i wybierz mu nową maść.'' WYBIERZ!? WYBIERAM, czym on będzie!? Koffam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle przetłumaczyłam. xD Przepraszam, ale maść będzie losowa.

      Usuń
  8. Maści są śliczne. Według mnie najładniejszy szaman i wróżka. Jestem ciekawa promocji hallowenowej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jedno Pytanie ... Jak będzie można zdobyć ten Magiczny Kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wątku spoilerów w amerykańskiej wersji Howrse jest już opisana cała promocja halloweenowa. Niestety, mój angielski jest beznadziejny, więc tylko mniej więcej zrozumiałam o co chodzi, ale zapowiada się super ciekawie! Może ktoś z redaktorów przetłumaczy dość szybko tamte informacje? :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie tak jak ZD i PC do kupienia na CR za 2 kupony ?
    Każda maść jest wspaniała, a w trofeach wspaniale będzie wyglądał malutki kapelutek *-*
    Już widzę rekordowe ceny za Czarodzieja i Szamana na Sprzedazach Bezp.
    Szkoda, ze tylko 4 masci wczesniej bylo ich , prawda?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wedlug mnie
    Czarodziej - Gandalf
    Czarownica - Diabolina
    Wróżka - Dzwoneczek
    Szaman - Zecora ( my little pony )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie szaman do Zecory nie pasuje, ale coś myślę, że wzorowali się na Diabolinie. Te rogi... identyczne. Wie ktoś jak będzie można zdobyć to cudeńko? Strasznie chciałabym szamana albo czarodzieja!

      Usuń
    2. Nie,szaman a Zecora to nie jest to samo.Ona ma paski i jest ZEBRĄ,oraz zwykle nie nosi takich cudacznych ozdób.

      Usuń
  13. Rozumiem ze normalnie konie z tym kapeluszem mozna bedzie sprzedawac

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach.. nazwy przedmiotów coraz ciekawsze. ')

    OdpowiedzUsuń
  15. ej a to bedzie cos w stylu PC ZD czy raczej JV

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem, że będzie można kupić magiczny kapelusz za kupony... Pewnie 2. Ale czy będzie można go kupić za diamenty? Bo uzbierałam ich trochę i widzę, że można by było je dobrze wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czemu na berle Czarownicy jest Oko Saurona .-.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nie mogę sie doczekaç juz zbieram kupony
    itaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedno pytanie. Czy jeśli dostanę szamana, to jego wygląd zmieni się w ciągu 1 naszego roku, czy w ciągu 1 roku jego życia?
    konie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym hmm... czarownice???

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę mieć szamana. *-*

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie są cudowne i jest mi obojętne, którego bym miał, byle nie wróżka.

    OdpowiedzUsuń
  23. gdzie mogę zdobyć ten kapelusz?

    OdpowiedzUsuń