Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, grudnia 12

MGŁA W ZŁOTYM RUNIE

 Witajcie, przepraszamy, że nie było postów przez kilka dni, pracujemy nad aktualizacją Howrse ABC i nad lepszą organizacją bloga - dużo pracy. Zapewniam, że nie zapominamy o Was ;)

 Na Howrse pojawiła się promocja, w której można wygrać Mgłę (ang. Mist) - jednego z pierwszych boskich na polskim serwerze - Złote Runo. 

Dlaczego starać się akurat o Mgłę? 
 Dla jednych jest to tylko boski, który "nic nie robi", nie daje bonusów itp. Dla mnie jest ona raczej symbolem dawnego Howrse, kiedy jeszcze nie było tu takiego wyciągania kasy z graczy, a koń boski był dla hodowcy czymś na prawdę wyjątkowym, swoistym odznaczeniem i nagrodą za ciężką pracę. Teraz boskie są wszędzie, dają fajne bonusy i dodatki, a te które tego nie robią są praktycznie bezwartościowe. Mgła, podobnie jak Snow, przypomina mi o tych starych czasach, kiedy wszystko było inne, proste
i niekombinowane.

Czy warto walczyć?
 Osobiście "przetestowałam" (tak, wydałam połowę majątku :') ) promocję - nie jest zbyt "kuponożerna", zdobyłam przy ośmiu podejściach 3 Mgły, podobnie jak moi znajomi. Więc jeśli masz zapas przynajmniej 6 kuponów to zapewniam, że warto się starać o boskiego. Runo jest stosunkowo łatwą promocją, tylko trzeba mieć dobrą strategię.
Ja polecam dwa sposoby:

  • szybkie otwieranie wielu sztuk na raz (wtedy mamy dużą szansę, że zgarniemy Mgłę, ponieważ inni też prawdopodobnie teraz otwierają Runo, a boski wpada co ileś otwarć - na Howrse tak na prawdę nic nie jest całkiem losowe)
  • otwieranie w nocy (graczy jest mało, więc gdy otwierasz wiele Run, jest większa szansa, że konia nie zgarnie ktoś inny)

 W moim przypadku sprawdzają się bardzo dobrze, jednak nie polecam kupowania ZR kiedy mamy tylko 2 kupony, bo w tym wypadku na prawdę potrzeba wielkiego szczęścia.

Pochwalcie się czy macie Mgłę i jakie strategie na tego typu promki polecacie :)
Karo

15 komentarzy:

  1. Ja miałem 5 kuponów i udało sie za 1 razem czyli mój 1 boski, a jak Mgła urodzi to będą mieć Wiosne, Mgłę i Ocean, a może jutro sie uda zdobyć boskiego choć w to wątpię !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się udało już za 2 razem. Najlepszą strategią jest otwieranie późną nocą lub świtem, gdy wszyscy śpią. Najłatwiej jest z Tytanami, bo tam pokazuje kiedy ostatnia osoba wygrała boskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja otworzylam o 18 i wygralam za 1 razem a mialam tylko 2 kupony :p
    ~ tophorse

    OdpowiedzUsuń
  4. Lepiej 5 kuponów wykorzystać na mgłę czy 7 na mróz?

    OdpowiedzUsuń
  5. ZA 1 RAZEM ŁIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nwm jak kupony zdobyć :?(

    OdpowiedzUsuń
  7. Przekonaliście mnie, kupiłam Runo - i od razu w pierwszym Mgła + dodatkowo RO zgarnęłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam szczęście. moje jedyne 2 kupsy poszły na runo i MGIEŁKA!:) drugi bos w drodze :) pozdrawiam! na howrse: Karykuc123

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zgarnelam za 2-gim razem, i to nie jakos pozno xd

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dopiero za 3 razem, ale jest Mgła ! :D
    Z tego co widziałam na grupach na FB Mgłę dostało sporo osób. Być może dlatego że wiele razy ZR było otwierane, lub Owlien stwierdziło że cześciej będzie Mgła w nagrodach. Nie wiadomo :)
    Będzie coś o nowych boskich i zestawach świątecznych?
    Na forum już są przedstawione ceny i skład, jednak nie ma informacji o nowych koniach i przydałoby się wymienić, które boskie są mitologiczne ;) (taki pomysł na nowy post :P )

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć.
    Wołam o korektę tekstów. Piszesz ładnie, ale ilość błędów (głównie interpunkcyjnych) odstrasza.

    ,,a koń boski był dla hodowcy czymś na prawdę"
    naprawdęnaprawdęnaprawdęnaprawdęnaprawdęnaprawdęnaprawdęnaprawdę

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No i znów nie ma w ogóle żadnego konkursu lub postu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam bardzo, ale jaki był sens przyjmować nowych redaktorów, skoro od 2 tygodni nie ma nic nowego? Ja rozumiem, że są święta, ale jest czterech zwykłych redaktorów, i trzech w loży VIP więc może warto by było wrzucić cokolwiek, nawet jakiś króciutki post?
    alys15

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy jakiś nowy post? Może o przyszłej promocji?

    OdpowiedzUsuń