Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, sierpnia 19

Lepsze nagrody i promocja

Admini postanowili ulepszyć nagrody za ukończenie puzzli :) 15 pierwszych osób które ukończą ostatnią układankę dostaną Baliosa i 3 żywioły a cała reszta nowego konika boskiego - Gypse i także 3 żywioły.

Drugą promocją są puzzle w RO, jednak jeśli planujecie zdobyć któregoś z koni boskich radzę najpierw popatrzeć na zadania z ostatniej układanki i poczekać z otwieraniem rogów. Rogi zaczynają się 23 sierpnia więc musicie się jeszcze wstrzymać :)


Gypse codziennie gdy się budzi zmienia się w kupkę piasku, aby się nim zająć musicie go "odbudować". Dostajecie za to piasek, któryzostanie potem użyty do poprawienia umiejętności koni.


Nie wiem jak wy ale ja jakoś straciłam zapał do zdobycia Baliosa :) Życzę powodzenia :)

9 komentarzy:

  1. Ja nie wiem jak wy ale też wolę Gypse
    Jak chcecie napiszcie Kamil2010

    OdpowiedzUsuń
  2. no i miałam racje w poprzedniej notce ,że do zdobycia będzie Gypse ,chyba wole Gypse

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem w 3 układance i jeszcze mi nie przeszło. zaczęłam 17.08. A w ogóle już żywioł to nagroda dla mnie:) Gypsy się bardziej opłaca zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. jesli chodzi o układanke to jutro tylko się zaloguje i zaczynam nr4 ,a co do gypse to sądze że jest lepszy a pozatym w tej układance będzie można dostać tyle żywiołów

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jednorożec może urodzić się w mojej hodowli przed tym jak dojdę do bonusu ? Czy wtedy zaliczy zadanie ?
    Czy 40 letni koń musiałby urodzić sie u mnie czy być kupiony ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy, Raczej nie, musisz jak już będziesz miała zadanie. Co do drugiego to nie wiem..

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie balios jest lepszy, ponieważ nyks co miesiąc to jest coś :). Ale ten Gypse to niezłe pocieszenie :D.

    Uszatkowa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczepisty blog. Dużo pomaga z puzzlami. :)
    Ale zastanawia mnie profil na howrse ,,foxi" czy to ty? :D
    Powodzenia na hwr.

    Gabaxd ( polskie howrse )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się podoba bardziej Gypse =)

    OdpowiedzUsuń