Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, sierpnia 21

Jak utrzymać starego konia??

Z komentarzy widzę, że większość z Was ma problem z 40-letnim koniem. Ten myk pewnie większość z was zna, ale może komuś się przyda :) Szczególnie pomocny przy hodowli rogów :)
Chodzi o to, aby stary koń który traci zdrowie (umiera) nie zdechł w wieku 30 lat tylko utrzymał się dłużej. Do tego potrzebna jest nam Czarna Orchidea której pewnie macie trochę w zapasie :) Kiedy zdrowie schodzi do kilku procent, np. 5 dajecie mu CO która podwyższa zdrowie. 2 CO powinny wystarczyć do 40 lat ale możecie leczyć go w nieskończoność :) Pamiętajcie tylko, że jeśli zaniedbujecie konia jego zdrowie spada a wasza praca idzie na marne :(

Mam nadzieję że komuś się przydało :)

---------------------------------------------------------- 

Jest dużo pytań czy koń ma być z waszej hodowli - nie wiem. Myślę że nie, ale mną się nie sugerujcie.

18 komentarzy:

  1. Ma ktoś może na wymianę albo na sprzedaż jedną orchidee.? Pnieważ mam tylko jedną a wole się wyposażyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorki, zużyłam ostatnią gdy mój koń miał 38 lat i 11 zdrowia. Teraz jestem pewna, że wykonam to zadanie z 40 letnim koniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz mi proszę czy ten 40letni koń musi być z naszej hodowli czy po prostu musimy go posiadać teraz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ma ktoś może na sprzedaż takiego nieco starszego konia?

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłem niestety bez OM i terasz Szukam jak macie napiszcie Kamil2010

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kupiłam 30 letniego. I dzięki za radę. Bardzo jej szukałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie koń może mieć najmniejsze zdrowie??

    OdpowiedzUsuń
  8. I jeszcze nie umrze? :O Wtedy mu dopiero podać orchidee? :O

    Ach, ale ja zadaję inteligentne pytania. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. A ile mniej więcej ubywa zdrowia dziennie ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli go dobrze traktujesz to 2 :) Ja daję tylko 1lekcję i się opiekuję

    OdpowiedzUsuń
  11. koń do tego zadania musi być własnej hodowli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, mam pytanie odnośnie 40 letniego konia.
    Może to być koń, który ma ponad 40 lat?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy dostanę kupon ? ( w jakim wieku koń musi zdechnąć )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 kupon dostaje się jeżeli TY uśmiercisz swojego konia w wieku powyżej 30 lat ;) Mam nadzieję , że pomogłam bo pamiętaj, że to TY musisz go uśmiercić inaczej nie dostaniesz nic ;)

      Usuń
  14. Skoro wszyscy pytają to ja też. ( Wybacz jedynie, że dopiero teraz lecz cóż.. ^^ ) Czy wiesz, w jakim iwku zdychają Osiołki? Nie jestem pewna, czy w tym samym wieku co pozostałe konie, czy raczej szybciej. Jeśli byś mogła odpowiedz na howrse ( Mój login to Kooki ) Będę bardzo wdzięczna odpowiedzią. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ma ktos na wymiane czarna orchidee? bo ja nie mam ani jednej, a mam klacz ktora ma 13% zdrowia a ma 5lat i 8 miesiecy a na dodatek jest w ciazy. moj nick Iva159

    OdpowiedzUsuń