Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, sierpnia 24

Przedłużenie puzzli - international

Na howrse international zarówno puzzle jak i rogi obfitości zostały przedłużone o 4 dni - do 28 sierpnia. U nas prawdopodobnie też to nastąpi, jeśli tak to promocja potrwa do 4 września. Niestety po Baliosach nie ma już śladu, ale i tak zostało jeszcze sporo fajnych nagród :)

6 komentarzy:

  1. Fajnie że przedłużą bo ja mam problem z RO tylko to mi to zostało na howrse gram jako Kamil2010

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka wszyscy, robię Prezentacje i ruchome avatary!!!! pisać do Luelgia

    OdpowiedzUsuń
  3. I co, przedłużyli?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobyłam Gypsy' ego ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. zostaly mi 3 puzle w bonusowych potrzebuje rogow obfitosci kto ma na sprzedarz pisac mój nick Edola2

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze by było gdyby przedłużyli puzlle.

    OdpowiedzUsuń