Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, października 5

Sekretna Strona

Co w niej niezwykłego? Nic. Jest potrzebna do dokonań, ale nic nie można na niej zrobić. Jest ich 3, na każdą można wejść raz w ciągu całej gry na howrse, jeśli już ją "zaliczyliśmy" to pokaże nam się błąd :)

Dostęp do pierwszej jest bardzo łatwy. Musimy tylko wejść na stronę Ow i znajdziemy do niej link na jej prezentacji, wystarczy w niego kliknąć :)

Możecie go też znaleźć tu - sekretna strona nr 1 


Sekretna strona nr 2 - tu już mamy mały problem :) Adres pierwszej strony jest taki: http://www.howrse.pl/ow/2010. Aby wejść z drugą, musimy sprawdzić ile jest teraz koni na howrse (katalogi) i zamienić numer 2010 na tą liczbę. To wszystko :)


SS nr 3 - http://www.howrse.pl/ow/2010 - link taki sam jak wcześniej, z nieco innymi wariacjami. Wchodzimy w ranking hodowców i szukamy osoby, która wygrała wczoraj najwięcej zawodów. Link do niej to np. http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=123456, gdzie kopiujemy zaznaczony fragment - numer id osoby i wklejamy go zamiast 2010. Tu możemy znaleźć - jak na razie - ostatnią ze stron.



Wiem że większość z wam zaliczyła już to dokonanie, ale wiele osób pyta o to więc odpowiadam :)

zabaykowa

EDIT: Ten post jest nieaktualny i dotyczy starego sposobu znajdowania Sekretnych Stron. Nową instrukcję jak je znaleźc znajdziecie w Howrse ABC, w ramce Hodowla i klikając na link do dokonań. Znajdźcie w tabelce numer dokonania z Waszą Sekretną Stroną a znajdziecie tam instrukcję ;) - Invisible.♥

21 komentarzy:

  1. Myślę, że się przyda, bo na forum ciągle ktoś o to pyta :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za pomoc! I love howrse już kilka razy mi pomogło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też już dużo razy pomogło . Dobrze że chociaż jeden blog pomaga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze jak wpisuje to pokazuje mi się "Wystąpił błąd. Ta strona nie istnieje" :[

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem jak daje link to pokazuje mi sie "Wystąpił bła ta strona nie istnieje" :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz dokonanie żeby wejść w tę stronę? Jeśli nie, to nie ma o czym gadać.

      Usuń
  6. Ja nie mogę wejść na sekretną stronę nr 3 mam z nią dokonanie że muszę na nią wejść ale nie idzie, i pytanie, jaki numer ID??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wedziesz w gracza który wygrał dziś najwięcej zawodów, to w adresie strony jest ID

      Usuń
    2. co to jest za strona ?? wygrywa się tutaj jakieś nagrody czy tylko po prostu tutaj się gra.

      Usuń
  7. Druga SS nie działa, bo mi się pokazuje błąd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowym sposobem jest po prostu (na SS nr.2) wejście do Czarnego Rynku i na dole linkuś.6758.

      Usuń
  8. Mam problem z 3 stronom.Wyskakuje mi wystąpił błąd.Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę pomóżcie sekretna strona nr.2 w ogóle mi nie działa! I jak mam zrobić dokonanie nr.73 ? ! Naprawdę proszę o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie moge zrobić dokonania 100 ponieważ pojawia mi sie błąd wie ktoś może co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi nie pomogło i co mam zrobić?Po prostu jeżeli komuś wystąpi błąd to idzie do Czarnego Rynku w skrócie CR.Jedziesz na sam dół i na dole pisze :Sekretna Strona nr 2. .Jeżeli pomogłam napisz do mnie na howrse . Jestem 6758.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. JuOla jakie masz konto na howrse? To jak mi napiszesz na poczte to ci zdradze mój sekret na sekretną stronę nr.2:) Jestem 6758

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam problem z dokonaniem 100.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na samym dole Czarnego Rynku jest sekretna str. nr. 2 :D

    OdpowiedzUsuń