Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, października 6

Urodziny howrse

Dziś mija okrągły rok od założenia howrse :) Przypominają nam o tym admini, którzy włączają specjalne minipromocje w postaci UFO z RO na stronie Ow i Kowelana oraz inne prezenty latające po całym howrse. Zapowiadają także quiz wiedzy o howrse w piątek (jutro), a na forum możemy znaleźć urodzinowy temat.



11 komentarzy:

  1. Ja wygrałam u siebie Zestaw Harmonii, u przyjaciółki (przez współdzielne) Zestaw Nyx a u kuzynki (też przez współdzielne) Klepsydrę Kronosa ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja 2x rzepe, 2x 3000 eq i raz zestaw Hery ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja koleżanka znalazła Klepsydrę Kronosa. A ja na razie nic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jak na razie tylko lirę Apolla :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja:
    zestaw hery, zestaw nyks, lirę i klepsyydre :D
    wystarczy skakać po stronach i już :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wam dobrze...ja wygrałam 3 tysiące equus, a siędzę cały dzień na kompie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale nie wystarczy skakac po stronach /:
    Ja skakałam około 2000 razy (wg. historii) i zdobyłam raz!

    OdpowiedzUsuń