Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, listopada 12

Promocja z Kuponami

Do poniedziałku godz 10:00 możemy zdobyć UFO z "darmowymi kuponami": +1, +2, +5,+10 kuponów, "darmowymi" ponieważ dostajemy je za kupienie "niedarmowych" kuponów. Więc tradycyjne namawianie do kupowania, trochę mniej delikatne niż przy innych promocjach... Wszystkie zasady znajdziecie tu.

12 komentarzy:

  1. Mi już latało +1 +5 i +10, ale czekam na +2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. myszunia19 ja też czekam na +2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi już latało +2,ale nie wykorzystałam tego ://

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi latało +2, +10, których nie wykorzystałam i +1, które wykorzystałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to wnerwiające no ileż można ja już miałam z 10 okazji w 1 dzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem gdzie napisać więc pisze tutaj, nie mogę podnieść moje konie o 1,20...
    gdy ma się ponad rok, nie pamiętam ile tamlat , mam 1 h zabawy...a potem 9 i super, ale 9 h wynosi mi 105% energi... jak ja niby mam to zrobić?????

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdopodobnie ma za mało morali, zobacz czy da się wcześniej przenieść czyszczenie

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi +2 nie latało w ogóle.... :/ tylko +1 które wykorzystałam... dobre i to ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na newsa z wynikami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tego ;/ i tak z tego nie korzystam, już lepsze UFO z kuponami. A tak w ogóle kiedy rozstrzygnięcie konkursu na nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sorki, w poprzednim miało być UFO z equus a nie z kuponami ;)

    OdpowiedzUsuń