Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, listopada 14

Loteria

Dziś na howrse weszła nowa promocja, a mianowicie "Loteria", główną nagrodą jest nowy koń boski Perła. Innymi ciekawymi nagrodami jest Skrzydlata Laska Hermesa oraz Upominek Hestii.
Promocja trwa od 14-go listopada, godziny 12:00 do 29-go listopada. Losowania odbywają się codziennie o:
06:00 - 12:00 - 14:00 - 16:00 - 18:00 (czasu gry)

W tej loterii zbieramy również gwiazdki (możemy je wygrać w losowaniach), kiedy uzbieramy określiną ilość gwiazdek, otrzymujemy automatycznie prezent, wśród nich jest także Perła oraz 5-y żywioł.
W poprzedniej loterii rolę gwiazdek odgrywały kupione losy.

11 komentarzy:

  1. w poście jest lekki a mianowicie role gwiazdek w poprzedniej loterii odrywała ilość kupionych kuponów - nie wynikało to z posta

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się wasz blog. Chcę abyście dodali tutorial jak zrobić konia, otoczenie i towarzysza,
    proszę bardzo aby to sie pojawiło w następnym poście. Dziękuje i pozdrawiam..... Adudigwiazda

    OdpowiedzUsuń
  3. W tej loterii są dużo lepsze nagrody niż w ostatniej :)Z lepszych nagród wygrałam na razie 10 000 Equus i gwiazdki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będą wyniki konkursów ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie Perełka <3 Jest najpiękniejsza ze wszystkich boskich <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że podoba mi się ta loteria
    Mam zamiar zdobyć Perłę, ale wątpię czy mi się uda :( ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, konkurs się spóźnia o 2 dni! Zabayka, co z Tobą? I joanne nie pisze. A Kamil, biedak, się męczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej zszokowało to , że Perła jest ogierem ;) .

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wygrałam 6 gwiazdek 600 zł i 20% energi

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ponad 200 gwiazdek. Ehh... daleka droga przede mną ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Zabaykowa nie oddala mi losu w loterii, a ja jej wyslalam -.- To nie feir

    OdpowiedzUsuń