Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, listopada 3

Ostatnie Nowości

Jest ich dość sporo :) Po pierwsze - zostani wybrani nowi moderatorzy. Są to Staficzka, pszczolka182 oraz Nathaly. Zostali wybrani przez odejście z gry iebae_chan oraz oczywiście przez zapotrzebowanie, bo gra ciąge się rozrasta.

Kolejna rzecz - zostały dodane nowe, zagraniczne serwery gry, na razie rumuński, ale spodziewamy się także chińskiego, japońskiego i kilku innych, i to jest 100-procentowa prawda :)

Od dziś w RO można zdobyć podwójną ilość składników - 4 przedmioty oraz 1 podkowa. Pewnie wszyscy już wykorzystali rogi, no ale jak wiadomo ma to na celu zachęcenie do kupowania kuponów...

Można wspomnieć że wczoraj zostały dodane nowe oferty partnerskie, ale nie wiem czy to kogoś obchodzi... :)

To by było na tyle :)
zabaykowa

11 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie powinno cię obchodzić. To dotyczy tylko dorosłych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja założyłam konto na rumuńskim ;P
    Jeśli ktoś chcę dodać to Victoria1031

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem przydatne informacje. ;]
    Zaraz wejdę na Howrse i wszystko sobie ogarnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem pewna co do tych moderatorów - ale może to trzeba się przyzwyczajić narazie nie jestem uprzedzona tylko do Nathaly :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. myszunia19 kurde ale masz się czym chwalić xD
    jak im za przeproszeniem dupe lizałaś to sie nie ma co dziwić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Chciałabym zasponsorować jakiś konkurs. ;) Nagrodami mogą być: konik morski, woda młodości, piorun zeusa lub laury dafne. Mam nadzieję, że coś się uda zorganizować. Proszę o kontakt.;)

    MoonFilly

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja widziałam jak jakiś gracz na forum spytał czy podając komuś maila, na którego rejestrował się na Howrse to może ktoś mu się włamać. Pszczółka odpisała, że ani maili, ani haseł się nie podaje i ucięła. Dla mnie to dość dziwne, bo właśnie po to są adresy, podajesz go komuś, żeby mógł wysłać do Ciebie wiadomość. No owszem, ktoś może się wówczas włamać na skrzynkę mailową, bo np. masz podobny adres i hasło. Moim zdaniem to i tak lekkie przegięcie, a ona jako moderator traktuje graczy troszkę jak idiotów. Co do Staficzki to zastanawiam się czy na prawdę ma 18 skoro pisze "płuci" (zamiast płci).

    OdpowiedzUsuń
  10. @koszolak ma rację. Pszczółka przegina. Ja zadałam pytanie dotyczące prezentacji (nie, nie podstron) i nawet się innym wysłowić nie dała zamknęła pisząc "Zamykam"

    OdpowiedzUsuń
  11. Przynajmniej markowicze mogą mieć pewność, że wątek będzie otwarty na czas :) jakiś plus dla nich.

    OdpowiedzUsuń