Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, listopada 8

Prezdłużenie eliksirów

Można to było przewidzieć, przecież admini mogą jeszcze coś uskubać na kuponach.. :) W każdym razie miła wiadomość dla tych, którzy tak jak ja wstali wczoraj rano żeby zrobić ostatnie eliksiry - wstawaliście niepotrzebnie, bo promocja potrwa do 11 listopada (piątek). Po raz kolejny wspomnę, że kolejnej promocji (może bitwy na poduszki?) możemy się spodziewać najwcześniej we wtorek. To by było na tyle jeśli chodzi o howrsowskie nowości :)

Poza tym, zmieniłam wygląd bloga bo Halloween skończyło się już daawno temu. Od tej pory będziemy co miesiąc robić konkurs na nagłówek, bo jak widać te moje nie są zbyt pomysłowe :) Pierwszy konkurs już dziś :)


zabaykowa

3 komentarze:

  1. Ja się cieszę, że trochę przedłużyli :) Brakuje mi jeszcze paru składników Zestawu Nyks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też rano wstałam, ale skapłam się wcześniej bo sprzedaże składników są do 11.11.2011

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zrobiłam tyle eliksirów, że nawet do 11 listopada nic już raczej nie uzbieram ;]

    OdpowiedzUsuń