Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, kwietnia 20

Dziki koń do kupienia na international

Więcej o Chincoteague --->  
Kolejne niespodzianki przed nami :) Następną ofertą howrse international nie bardzo można nazwać promocją, bo jest to po prostu propozycja sprzedaży. Podczas gdy my myśleliśmy, że czas dzikusów dobiegł końca, admini szykowali kolejną szansę zarobienia.
Wszystko polega na tym, że każda osoba, która ma dostęp do zarezerwowanych sprzedaży może kupić Dzikiego Konia Chincoteague. Cena oczywiście nie jest niska, ale nie jest też wysoka - wynosi 12 kuponów.

 Chincoteague pochodzi z Ameryki. Jak każdy dziki koń, musi zostać oswojony. Daje nam również diamenty do swoich 80 urodzin.



W związku z tym pojawiła się znana nam dotąd promocja z kuponami w UFO. Reguły są proste. Gdy złapiemy promocyjne UFO z np. +1 kupon możemy dostać dodatkowy kupon, ale tylko wtedy, gdy zakupimy jeden.

Załoga podkreśla, że jedynie osoby, które mają dostęp do zarezerwowanych sprzedaży mogą kupić Dzikusa.
 Dzięki tej "promocji" każdy może mieć Dzikiego Konia. Wystarczy się tylko postarać. Życzę powodzenia w zbieraniu kuponów i miłych zakupów :)

A Wy planujecie zakup Dzikiego Konia?
oli820, zabaykowa


23 komentarze:

  1. Boże, ten koń jest obleśny. Jest on w moim zasięgu, ale nie będę marnował na niego kuponów.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie za cudny nie jest, ale czy jeszcze kiedyś nadarzy się okazja, aby kupić ot tak dzikusa? Możliwe, że nie. Będę na niego zbierać.
    Do kiedy ten dzikus będzie się wyświetlał na bezpośrednich?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda kuponów na konia, który da kilka diamentów :|

    OdpowiedzUsuń
  4. mam już na niego kupony, wczoraj zbierałam przez cały dzień
    cieszę się że w końcu będę miała dzikiego bo moja koleżanka wygrała w promocjach kilka boskich i nigdy nie mogę jej dorównać, a to dla mnie najłatwiejsza okazja

    OdpowiedzUsuń
  5. a jeśli kogoś by to interesowało to nie przeszkadza mi jego wygląd, wiem że nie jest taki śliczny jak np. exmoor ale liczy się to że jest dziki

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam bym go chciała, jest ładny ale ta jakaś łapka i paski wszystko psują, przez to jest nienaturalny, ostatni mustang - kuc sorraia był moim zdaniem gorszy od tego, bardzo bym chciała mieć tego mustanga, ale jest z a d r o g i jak na mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też się tak wydawało ale w jeden dzień zarobiłam 12 kuponów bez wydawania normalnych pieniędzy, może ci się uda :D

      Usuń
  7. Jest słodki i ładny nie wiem o co wam chodzi , przygotowałam już kupony na słodziaka .. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. (Wiem, głupie pytanie): Czy te kupony zostaną odjęte po zakupie dzikuska?

    OdpowiedzUsuń
  9. Leevy - no jasne, przecież nie będzie za darmo...

    Ja go nie kupuję. Raz - nie kupuję kuponów (i żyję), dwa - jest brzydki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebra12345 - Ty jesteś brzydka XD a po drugie nie kupisz kuponów bo cie nie stać , moim zdaniem jest ładny , i taka okazja się nie powtórzy ja go kupię już mam na niego kupony .. Szczerze to on bardziej z Afryką mi się kojarzy niż z Ameryką . Ale moim zdaniem jest jednym z najładniejszych dzikich koni . Jak mam go ocenić to daje 10000 / 10 !
      Taka okazja się już pewnie nie powtórzy i ja go kupię bo wart .. !
      Howrse login : lajla5526

      Usuń
  10. też go kupię bo mi się podoba i mogę już nie trafić na taką okazję, nie kupuje kuponów a uzbierałam już na niego a nawet o kilka w ciągu 2 dni, więc mówię wszystkim że kupony to nie problem, bo jeśli się chce można zdobyć ich dosyć dużo bez wydawania pieniędzy
    login w howrse: natka4425

    OdpowiedzUsuń
  11. sorry między "kilka" a "w" powinno być więcej

    OdpowiedzUsuń
  12. Zebra- No tylko się pytałam! Nie wiem, czy mi się opłaca, bo mam już Hiszpana...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie - ładny, choć Mustang Hiszpański i Sorraia bardziej przypadli mi do gustu. Nieco nieproporcjonalny, jednak posiada urok dzikusa.
    Ładna okazja się trafiła dla graczy, którzy trochę już siedzą w grze (lub tych, którzy lubią wydawać). Planuję jego zakup, uzbieram parę kuponów, taka okazja może się nie powtórzyć ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. ktoś z was wie kiedy będzie u nas??

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam że w środę ale nie wiem dokładnie
    lajla5526 na howrse

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jest brzydki moim zdaniem jest najładniejszym koniem na Howrse

    OdpowiedzUsuń