Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

czwartek, kwietnia 19

Konie Układu Słonecznego

W ostatniej promocji zapowiedziana została nowa rodzina - konie Układu Słonecznego. Pierwszy z nich, Saturn, jest już dostępny w Pixel Art, natomiast kolejny, Mars, którego obrazek pojawił się już na serwerze prawdopodobnie wejdzie do nas w najbliższej promocji.
Co jest interesującego w tych koniach? Tak jak "dzikusy" musiały przed treningiem być oswojone, tak Słoneczne konie jeżdżą na przejażdżki po Drodze Mlecznej - podziwiamy adminów za kreatywność, która ostatnio nieco się ożywiła :) Zamiast gwiazdek oraz umiejętności konie te posiadają planety. Podobnie jak od wszystkich ostatnio dodanych koni boskich, otrzymujemy od nich diamenty - dzieje się to w każdą pełnię księżyca :)

Jak dotąd pojawiły się dwa konie tego rodzaju - najprawdopodobniej wkrótce powitamy także Wenus, Jowisza i innych przedstawicieli Układu Słonecznego - czekamy z niecierpliwością :)

Jak podoba wam się nowa rodzina?
zabaykowa

10 komentarzy:

  1. Te konie są supcio! Jak do nas na pl trafią to będę pracować i pewno dobędę mojego pierwszego boskiego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sądzę że po uzbieraniu całej kolekcji boskich koni typu planet, możemy prawdopodobnie zdobyć boskiego konia typu Słońce - tak jak Diament w kolekcji koni szlachetnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mars jest śliczny, jak można je zdobyć???
    Mój nick - Natwer (jeżeli kroś wie miech mi napisze na priv. na howrse)

    OdpowiedzUsuń
  4. No a jak zdobyć marsa mój nick to Kornelcia33 z góry dzięki za odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! W ogóle malowanie też! Już wiem, co namaluję ;)
    Dotychczas nie udało mi się zdobyc boskiego, z dzikimi dam sobie spokój, a mam nadzieję, że wreszcie zdobędę saturna!

    OdpowiedzUsuń
  6. są nawet fajne, ale nie za bardzo mi się podobają, chyba zostanę przy kupnie dzikiego

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie wcale nie są ładne i takie wyjątkowe też nie. Mi najbardziej się podobają konie 'szlachetne' i osobiście Balios oraz Krezus. Krezus i Balios to niezwykle wartościowe konie

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie koń śliczny a na howrse jestem Klaudia112315

    OdpowiedzUsuń