Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, kwietnia 16

Mini konkurs

Jakie konie nas odwiedziły w 2 edycji Koni Wędrownych?

Pierwsza osoba, która odpowie poprawnie otrzyma Czarną Orchidee, jedna z wylosowanych Muśnięcie Filotes. Odpowiedzi proszę zostawiać w komentarzach :)

--------------------------

Wyniki konkursu na nagłówek - dość spóźnione, za co przepraszamy.
Pracę wykorzystaną jako nagłówek wykonała Elilith, otrzymuje za to Zestaw Harmonii.
Kolejne najlepiej przez was ocenione prace zostały wykonane  Kwiatuszek xD i Generał Gazela, odpowiednio Zestaw Harmonii i Puszkę Pandory. Po nagrody proszę zgłosić się do zabaykowej.


24 komentarze:

  1. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    Mój login na howrse to- karolina83829

    OdpowiedzUsuń
  2. Càpac,Lucy,Ramzes...kto tam jeszcze..a!Khan,Harald,Kolumb,Cezar i Cochise ^^ Na howrse jestem Generał Gazela

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes
    Mój logina na howrse : Michasia.a

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes
    Mój loging na Howrse to Kropkaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    Mój login na Howsre to Ditusik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cezar Càpac Harald Ramzes Khan Cochise Kolumb Lucy\



    Ciasteczek

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    Ja na howrse to : gosia-samosia20

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, jak ja napisałam, to teraz wszyscy kopiują i robią dokładnie w tej samej kolejności. -_-

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Afrodyta
    2. Apollo
    3. Atena
    4. Hades
    5. Helios
    6. Dionizos
    7. Hefajstos
    8. Zeus
    9. Tajemniczy koń

    To są konie Wędrowne z aktualnej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mają być z drugiej promocji, a nie z teraźniejszej. ;)

      Usuń
  10. 1. Harald
    2. Càpac
    3. Cezar
    4. Kolumb
    5. Cochise
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Harald
    2. Càpac
    3. Cezar
    4. Kolumb
    5. Cochise
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    Na Howrse tak jak w nicku

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.-Càpac
    2.-Kolumb
    3.-Cochise
    4.-Cezar
    5.-Lucy
    6.-Ramzes
    7.-Harald
    8.-Khan
    zuzia17 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    na howrse gosiakoko

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    mój login: Natwer

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    Emoskaa

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 Càpac
    2 Cezar
    3 Cochise
    4 Kolumb
    5 Harald
    6 Khan
    7 Lucy
    8 Ramzes

    Mój login na howrse to Emi10

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Wasz wysiłek, od mojego wpisu każdy w tej kolejności dał, żal mi Was.
    Trzeba się chociaż przyłożyć!

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Càpac
    2. Cezar
    3. Cochise
    4. Kolumb
    5. Harald
    6. Khan
    7. Lucy
    8. Ramzes

    Mój login na howrse to saszka59

    OdpowiedzUsuń
  19. Wędrowne konie to:
    Lucy
    Harald
    Khan
    Ramzes
    Kolumb
    Cezar
    Cochise
    Càpac



    Na howrse jestem izabellaaaa

    OdpowiedzUsuń