Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, kwietnia 13

Tajemniczy koń i inne

Z międzynarodowego serwera wiemy już, czego możemy się spodziewać w ostatnim zadaniu Koni Wędrownych. Wbrew temu, czego wszyscy
oczekiwali, ostatni z wędrowców nie jest trudny do zdobycia - zadaniem jest dawanie koniom jabłek, natomiast nagrodą Różdżka Płodności. Z linku obrazka wiemy, że ten sam koń zagości także na naszym serwerze dokładniej stanie się to 20 kwietnia, czyli 3 dni przed końcem promocji.


Kolejną nowością jest zapowiadana wcześniej promocja z RO, także na serwerze international. Do końca Wędrowców można zdobyć w RO dodatkowe punkty, za otworzenie otrzymujemy ok.3-4 punkty do dwóch koni.


Ile wędrowców udało wam się zdobyć do tej pory? :)
zabaykowa

16 komentarzy:

  1. Ten Posejdon, nie jest za ładny.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Mam Pytanie, Ile jest koni boskich z kolekcji kamieni szlachetnych ?

    OdpowiedzUsuń
  3. A ktoś wie ile equus trzeba wydać na jabłka dla koni?

    OdpowiedzUsuń
  4. I co! Mówiłam, że to będzie Posejdon! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mówiłaś, a moim zdaniem jest ładny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej w całym Posejdonie to podoba mi się jego ogon xD

    OdpowiedzUsuń
  7. No, bardzo ładny, taki puszysty i wydaje się miękki i jedwabisty

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh, dziękuję autorom bloga, za to że zepsuli wszystkim niespodziankę :(.
    Informacja informacją, ale wy zawsze wszystko psujecie, i to wcale nie fajne...

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabaaykowa ~ zajrzyj na Howre.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Spodziewałam się że to będzie Posejdon .
    Mam już Hadesa,Apolla i Atenę

    ania-horse

    OdpowiedzUsuń
  11. =Zosia=,=milka=,=Milenka=
    to było do przewidzenia, mogłaś nie wchodzić na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Pytanie, Ile jest koni boskich z kolekcji kamieni szlachetnych ?

    OdpowiedzUsuń