Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, maja 9

Nowe konie

Jak już wiemy, w zbliżającej się promocji z kartami podróży będą do nabycia nie byle jakie konie. Nowych ras/rodzajów jest aż 3, co jest niemałym zaskoczeniem - w poprzednich promocjach wchodzące konie pojawiały się zwykle pojedynczo :)


Mars - kolejny zapowiadany już od pewnego czasu koń z nowej kolekcji Układu Słonecznego. Możesz wyruszać z nim w przejażdżkę po Drodze Mlecznej by zdobywać punkty. Za każde zdobyte 20 pkt Mars daje Ci 1 diament. Jego umiejętności wynoszą 1200 i tak jak Saturn zamiast gwiazdek doskonałości posiada planety których jest aż 54. Zdobyć go będzie można odkrywając odpowiednią kartę upominkową w nowej promocji.

Knabstrup - jest to nowa rasa koni wprowadzona w promocji Kart Podroży. Koń ten pochodzenia Duńskiego specjalizuje się w ujeżdżaniu, kłusie i galopie. Nabyć go będzie można w 20 różnych maściach. Aby go zdobyć będziecie musieli uzbierać jedną całą kolekcję kart jednego rodzaju puzzli w najnowszej promocji.
W rzeczywistości najstarszym przodkiem tej rasy była hiszpańska klacz która została odsprzedana w Danii rodzinie Knabstrupp od której również pochodzi nazwa tego konia. Klacz ta została pokryta ogierem fryderyksborskim a rasa ich potomstwa nosi nazwę Knabstrupp do teraz.

  Camargue - kolejny koń z kolekcji dzikusów. Pochodzi on z Francji i jak każdy poprzedni dzikus wymaga wcześniejszego oswojenia. Jednak gdy już zostanie oswojony aż do 80 tego roku życia będzie przynosił diamenty. Pojawi się on jako klacz bądź ogier.
Zdobyć go będzie można odkrywając wszystkie karty puzzle w promocji z Kartami Podróży .



A Ty którego chciałbyś mieć? :)
sayuri962

9 komentarzy:

  1. AAA!!!
    ja chcę wszystkie ale pewnie zdobędę tylko nową rasę ale dobre i to, dzikus jest śliczny ale niestety nie dla mnie:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta nowa rasa (po środku) prawie w ogóle nie przypomina realnego konia..Nie będę jej hodowac. Już mam luzytany xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Marsa,zdrapu i Mars na francu http://gaia.equideow.com/elevage/fiche/?id=15787708 , a i miałam diamentową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W skoku nie galopie są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Camargue, ja nie mogę! Piękny <3.

    Zrobię dla niego wszystko! xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała Marsa, a jak dla mnie ten dziki nie jest za ładny.

    OdpowiedzUsuń
  7. lolka-ja weszłam bo dawno nie byłam i dostałam po prostu diamentową za darmo

    OdpowiedzUsuń