Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

niedziela, maja 6

Nowy, oryginalny konkurs!

Załoga ILH oraz czytelnicy bloga wyruszyli na wycieczkę*. Czas leciał szybko, wszyscy bawili się świetnie, kiedy do jednej z redaktorek** nieoczekiwanie zadzwonił telefon. Odebrała połączenie i...
* miejsce dowolne 
** osoba dowolna (spośród redaktorek ILH)

Macie jeszcze siły po naborach do naszej załogi pisać długie teksty? Świetnie, oznacza to, że ten konkurs jest dla Was! Nagrodą, ufundowaną przez zabaykową, jest boski koń Gypse!


Aktualizacja w regulaminie wprowadzona 7 maja o godz. 16:25 - limit zgłoszeń został usunięty, natomiast pojawiła się nowa zasada: wszystkie zgłoszenia muszą zostać wysłane w ciągu 15 minut od startu konkursu. Pozostałe zasady pozostają niezmienne.

PRZYPOMINAM: START KONKURSU JEST DOPIERO 13 MAJA O GODZINIE 18:00, NIE BYŁO GO WCZORAJ, NIE JEST ON DZISIAJ, ANI NIE BĘDZIE ON JUTRO!


PRACE WYSYŁACIE OD 13 MAJA OD 18:00 DO 18:15 TEGO SAMEGO DNIA!
Ten tydzień potraktujcie jako czas na przygotowanie się do szybkiego wysłania pracy! Do roboty! :D

Ponadto pragnę odpowiedzieć na kilka pytań, jakie dostajemy na skrzynkę:
  • nie ważne, gdzie będzie ilustracja - obok, nad, pod opowiadaniem - ważne, żeby była!
  • każda z redaktorek wyraża zgodę na umieszczenie jej osoby w poście!
  • obrazek może być na czymś wzorowany, ale nie może być kopiowany/przerysowywany!
  • dopuszczalne są obrazki z każdej wersji Painta!
I jeszcze jedno: proszę, nie zaśmiecajcie nam skrzynek pytaniami, na które odpowiedź znajdziecie w tym poście... :(



Skoro nagroda konkretna, to i konkurs nie może należeć do najprostszych - i pewnie domyślacie się już, o co w nim chodzi. Należy napisać... opowiadanie! A żeby dodatkowo utrudnić Wam zadanie, do każdego opowiadania dołączona musi być ilustracja! Na Waszą wygraną będzie składać się naprawdę sporo czynników - zarówno Wasze wypracowanie, jak i obrazek muszą być zgodne z poniższymi regułami. Niespełnienie choćby jednego warunku grozi natychmiastową eliminacją z konkursu.


R E G U L A M I N
  1. Prace konkursowe można wysyłać od 13 maja od godziny 18:00 na adres podany tego dnia w poście informacyjnym umieszczonym na blogu ILH. Maile wysłane przed tym terminem lub po wyczerpaniu limitu zgłoszeń nie będą w ogóle otwierane!
  2. W konkursie nie obowiązuje żaden limit, ale zgłoszenie należy wysłać w ciągu 15 minut od startu konkursu. Po zamknięciu zgłoszeń uczestników konkursu, nie przyjmujemy już żadnego maila. Nawet jeśli ktoś prześle nam wiadomość, po prostu jej nie przeczytamy.
  3. Redakcja ILH poinformuje na blogu o wyczerpaniu się limitu zgłoszeń poprzez edycję posta informacyjnego otwierającego konkurs.
  4. O kolejności w konkursie decyduje czas przysłania maila. Nie ma żadnej możliwości "rezerwacji" miejsca w konkursie.
  5. Praca musi zostać wysłana w jednym mailu. Maile rozbite na dwie części (w jednym ilustracja, a w drugim opowiadanie) nie podlegają ocenie i nie biorą udziału w konkursie.
  6. Ogłoszenie wyników nastąpi kilka dni po zamknięciu zgłoszeń.
  7. Nagrodą główną jest boski koń Gypse.
  8. ZGŁOSZENIE MOŻNA WYSŁAĆ TYLKO RAZ i kolejne maile od tej samej osoby nie będą czytane.
  9. Administracja bloga zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.

R E G U L A M I N - O P O W I A D A N I E
  1. Praca musi zawierać od 300 do 400 słów. Limit można przekroczyć o 10 słów - wiadomo, nie zawsze wstrzelimy się idealnie. Słowami także są wyrazy takie jak za, w, i, od i tym podobne!
  2. Długość pracy nie wpływa na wygraną - liczy się styl, pomysłowość, ciekawy opis zdarzeń, a także poprawność ortograficzna i interpunkcyjna!
  3. Praca nie może zawierać wulgaryzmów, treści powszechnie uznanych za nieodpowiednie (na przykład o wydźwięku seksualnym).
  4. Wstęp do pracy jest ściśle określony i brzmi następująco:
    Załoga ILH oraz czytelnicy bloga wyruszyli na wycieczkę*. Czas leciał szybko, wszyscy bawili się świetnie, kiedy do jednej z redaktorek** nieoczekiwanie zadzwonił telefon. Odebrała połączenie i...
    * miejsce dowolne
    ** osoba dowolna (spośród redaktorek ILH)

    więc obowiązkowo musi rozpoczynać Wasze opowiadanie. W miejscach zaznaczonych gwiazdkami śmiało możecie opisać miejsce zdarzenia oraz osoby biorące w niej udział, ale będzie się to wliczało do limitu słów podanego w pkt. 1!
  5. Sam wstęp podany wyżej nie wlicza się do limitu - liczy się jedynie to, co piszecie WY!
  6. Praca musi być wyłącznie Twoja - nie może być ściągnięta z internetu, czy od kogoś innego!

R E G U L A M I N - I L U S T R A C J A
  1. Praca musi być wykonana w Paintcie, aby dać wszystkim równe szanse na wygraną.
  2. Liczy się estetyka pracy i tak jak w przypadku opowiadania - kreatywność!
  3. Ilustracja musi obrazować pewną scenę z opowiadania - jaką, to już wybieracie Wy! :)
  4. Obrazek nie może zawierać treści powszechnie uznanych za nieodpowiednie (na przykład o wydźwięku seksualnym).
  5. Ilustrację należy zrobić tylko JEDNĄ!
  6. Obrazek nie może być większy niż 700x700px. 
  7. Wielkość obrazka nie wpływa na wygraną.
  8. Prace rysowane na kartce, czy w innych programach graficznych* nie będą brane pod uwagę, co oznacza dyskwalifikacja z konkursu.
  9. Praca musi być wyłącznie Twoja - nie może być ściągnięta z internetu, czy od kogoś innego! W ilustracji niedopuszczalne jest używanie zdjęć, a także gotowych już elementów - wszystko musi być narysowane przez Was! Oczywiście można używać Paintowych figur geometrycznych w swojej pracy.
*i nie próbujcie mi tu oszukiwać, bo to, to akurat jestem w stanie wyczuć :) /vernille

I jeszcze raz powtórzę: 

Niespełnienie choćby jednego warunku 
grozi natychmiastową eliminacją z konkursu.

Jeśli dla kogoś zasady konkursy byłyby niezrozumiałe, tłumaczę na chłopski rozum najważniejsze informacje - osoba, która chce startować w konkursie musi zarówno napisać opowiadanie, jak i wykonać ilustrację. Informacje na temat tego gdzie wysyłać i jak wysyłać, uzyskacie dopiero o 18:00 13 maja, kiedy to opublikujemy posta ze wszystkimi informacjami.

UWAGA! Przed wysłaniem swojej pracy upewnijcie się, że to właśnie ją chcecie wysłać, bo nie będziemy przyjmować żadnych ale ja chciałem zmienić jeszcze jedną rzecz, czy a bo ja nie wiedziałem. Wszelkie no zlitujcie się i inne tego typu teksty niestety nic nie zdziałają!

Jeśli ktoś narzeka na to, że limit 15 minut to mało - pomyślcie. :) Gypse to jednak boski koń, na dodatek macie tydzień na przygotowanie prac.

PS. Dziękujemy tym pięciuset osobom za obserwowanie naszego bloga! :)

Pozostaje nam tylko życzyć Wam powodzenia! Czekajcie na notkę informacyjną!
vernille

120 komentarzy:

  1. Super! Już biorę w łapki długopis i coś bazgrolę...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Wezmę udział :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Zaczęłam robić obrazek i już kończę opowiadanie. Trochę to jeszcze potrwa, ale warto. Życzę wszystkim powodzenia.
      Ps.: Współczuję osobą które nie mają Paint'a

      Usuń
  3. taaak, mam już pomysł, ostatnio trochę pisałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, że w normalnym paincie, nie np. w paincie windows 7?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wezmę udział, ale ja raczej nie mam szans ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wezmę udział, o ile dopuszczą mnie do laptopa ;)
    A mogę przerysowywać obrazki na podstawie jakichś z internetu ?
    Czy do tych 400 słów zaliczają się przecinki, kropki, ?, i ! ?
    Pozdrawiam
    xXxJasminaxXx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie możesz przerysować na podstawie zdjęcia z internetu - praca ma być w stu procentach Twoja. :) natomiast jeśli chodzi o przecinki, kropki inne znaki interpunkcyjne - nie włączają się ode do limitu :)

      Usuń
  7. wezmę udział na pewno : ) a tak na marginesie to ciekawy konkurs : >

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyne co mi się nie podoba, to forma wyścigu.. Z reguły takie konkursy polegają na jak najwyższej jakości i dopracowaniu dzieła... Prace chyba mają być porządne, a nie zrobione "byle najszybciej"? Przez limit otrzymacie pewnie też najmniej dopracowane opowiadania i malunki... Dlatego nie wezmę udziału. Ale życzę innym powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego macie tydzień na zrobienie i dopieszczenie swoich prac, żeby potem nie było, że "nie miałem czasu zrobić". :)

      Usuń
  9. Już wiem, że nie wezmę udziału, za mało czasu, za mało osób.

    OdpowiedzUsuń
  10. A może być w Paint.NET ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę taki słaby konkurs na waszym blogu. Limit 20 osób? 400 słów? Ludzie święci.. Pewnie będziecie dostawać same słabe prace, bo każdy będzie chciał zmieścić się w limicie. Jeden warunek i wynocha? Każdy musi policzyć słowa, do tego stosować się do każdego warunku? To jest jak jeden wielki wyścig kto pierwszy ten lepszy a nie konkurs!

    Resztę moich przemyśleń wole nie komentować, anonimowa łapaczka oszustów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jeśli masz ochotę siedzieć trzy dni i czytać opowiadania - nie ma sprawy. My mamy też inne zajęcia dlatego wprowadzony został limit, poza tym jak miałybyśmy porównać dobrą pracę na 300 słów i trochę słabszą na 2000?

      Usuń
    2. ja wiem, że lepiej dla Was byłoby, gdyby Gipsa można było zdobyć o wiele łatwiej, ale niestety nie możemy pozwolić sobie na podarowanie komuś boskiego konia za odgadnięcie kilku prostych obrazków.

      nie sądzę, by opowiadania w granicy 400 słów były słabe, nawet w grafice niektóre PixelArty są lepsze od jakichkolwiek potęg graficznych.

      Usuń
  12. w Paincie? o lolos -.- ale i tak to zrobię :D kocham pisać opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba wezmę udział ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam raczej słabą kreatywność i nie lubię pisać, w rysowaniu też mi za dobrze nie idzie, więc nie biorę udziału w tym konkursie.
    Ale za to Innym życzę powodzenia!
    iga marta(na howrse)

    OdpowiedzUsuń
  15. W paincie? Super mogliście przewidzieć że niektórzy nie mają painta :( Mam komputer apple, i ona poprostu go nie posiada i nie ma możliwości posiadania. Troszkę niesprawiedliwie,

    OdpowiedzUsuń
  16. Nagroda ciekawa. Ale powiem szczerze... Gdy czytałam regulamin, chciało mi się rzygać. Komu się chce czytać cały regulamin? Trochę to niszczy konkurs.

    Fajny konkurs :), tylko regulamin męczący :(

    Dziękuję i pozdrawiam

    Przepraszam tych, których uraziłam. Ja tylko wyznaję prawdę... Ciężką prawdę :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tego nie rozumiem. 15 minut od startu konkursu??? Więc, już nie mam szans, bo start był wczoraj..

    OdpowiedzUsuń
  18. Zebra12345 - start jest 13 maja >.<

    Fajnie, wezmę udział. Szkoda tylko, że piętnaście minut po rozpoczęciu - niektórych może akurat nie być na komputerze...

    OdpowiedzUsuń
  19. O, jeszcze kilka pytań się nazbierało xD

    1.Czy w tekście można użyć loginu zabaykowej ? Pytam, bo chciałam jej "użyć", ale nie wiem, czy mogę x3
    2. Czy mogę pisać po imieniu redaktora, czy muszę loginem? Oczywiście, o ile znam imię xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Owszem, możesz.
      2. Dobrze by było, gdyby jednak był to login, ale nie ma przeciwwskazań do używania imion. :)

      Usuń
    2. Ja tam jednak wolę zab :p Miło mi że ktoś jeszcze pamięta :D

      Usuń
  20. cookie - tak, głupio, bo niektórych może nie byc na kompie.

    1. Tak, możesz!
    2. Chyba raczej po loginie.

    A o której jest start??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, pozostaw NAM, redakcji bloga i organizatorom konkursu, odpowiadania na pytania. :)

      O godzinie rozpoczęcia konkursu informuje pierwszy punkt regulaminu.

      Usuń
  21. no właśnie o której jest start bo ja nie wiem a jak się namęczę i w ogóle a nie zdążę wysłać, co mam siedzieć i co chwila sprawdzać czy już podaliście email? Proszę podajcie godzinę ;(((
    Chętnie wezmę udział ale najgorszy to jest ten czas, a można w paincie z windows 7 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O godzinie rozpoczęcia konkursu informuje pierwszy punkt regulaminu.

      Usuń
  22. !!! O GODZINIE ROZPOCZĘCIA KONKURSU INFORMUJE PIERWSZY PUNKT REGULAMINU !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy mogłybyście zmienić termin rozpoczęcia konkursu ? Bo akurat na cały te weekend wyjeżdżam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego by miała zmieniać termin specjalnie dla ciebie?

      Usuń
  24. 15 minut ! To już limit był lepszy :/
    Ja piszę dobre opowiadania ,ale już za późno ,15 minut to trochę mało :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie tydzień na przygotowanie, 15 minut będzie na wysłanie prac

      Usuń
    2. Achaaaaaa :)

      Usuń
  25. obrazek i kawałek już jest jeszcze 200 słów

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, także chciałabym się zgłosić :)

    Pisze Ariana.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam, Vernille. Tylko szkoda, że 15 minut od tego czasu. Bo mnie wtedy akurat nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyli podsumowjąc - zgłoszenia do konkursu były do kilka minut temu, a na napisanie i zilustrowanie mamy tydzień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak do niedzieli godziny 18:00 :)

      Usuń
    2. Nie. Nie ma zgłoszeń, zgłoszeniem się jest wysłanie pracy - 13 maja.

      @werame, tak jak vernille nadmieniła - pozostaw nam organizowanie :)

      Usuń
  29. No ja już skończyłam pisać opowiadanie jednak zajęło mi to 414 słów, muszę coś usunąć ;( Jeszcze tylko obrazek, mam nadzieję ze moja praca zostanie doceniona :D, Powodzenia dla wszystkich innych. Już nie mogę się doczekać :)
    Natwer

    OdpowiedzUsuń
  30. a jeżeli zrobiłam obrazek mniejszy niż 700x700px to złamałam regulamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, obrazek nie obrazek po prostu nie może wykraczać po za te 700x700. Wszystko jest w porządku. :)

      Usuń
    2. uff, to super ;) w takim razie wszystko gotowe :D teraz tylko czekać do niedzieli do 18:00

      Usuń
  31. MM PYTANIE- Czy to ma być login, czy imię kogoś? Bo imion akurat nie znam...

    Błagam, odpowiedzcie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam pytanie bo Obrazek musie być ? A jak tak to wy temacie moę jakiem chce czy dokładnie że musi być na początku i wogóle bo nie wiem jak to zrobić by błedu nie z robić.... i nie może być np 416 słów co nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak jak pisze w regulaminie musisz zrobić obrazek - temat jest jasno określony; nie nie możesz przekroczyć limitu.

      Usuń
    2. Obrazek musi być, a limit to 400 słów, więc musisz coś usunąć. :) Jeśli masz jakieś pytania to pisz, bo przez chaotyczność Twojej wypowiedzi mogłam nie wyłapać jakiegoś..

      Usuń
  33. Ale vernille - mamy wysłac zgłoszenia tylko i wyłącznie między 18:00 a 18:15? Czy można wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można wcześniej, zresztą... nawet nie wiesz, gdzie. ;)

      Usuń
  34. jeszcze jedno pytanie bo mój tekst ma ok.406 słów, czy może być taki?

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak to? Chyba na e-mail...No to super. Nie wyrobię się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy my powiedziałyśmy że nie możesz przygotować wszystkiego wcześniej? Od czego jest notatnik? :)

      Usuń
  36. A czy mogę na paincie,ale z wykorzystaniem tabletu?

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam takie bardzo ważne pytanie... Bo prawdopodobnie mnie o tej godz. nie będzie na komputerze i czy mogę poprosić koleżankę z howrse, żeby wysłała pracę za mnie ? (Oczywiście będzie ona w 100% moja) Mam do niej całkowite zaufanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, możesz, o ile jej ufasz - 13 maja dojdzie kilka kolejnych zasad dotyczących wysyłania prac i wszystkie one będą musiały być spełnione. :)

      Usuń
  38. a jak się będzie już wysyłało email to można z załącznikiem, zamiast pisania całego tekstu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do pytania

      Usuń
    2. Można z załącznikiem, ale o wiele lepiej prace sprawdza nam się, jeśli prace są napisane normalnie.

      Usuń
    3. a obrazek wrzucić do załącznika?

      Usuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przeczytałam przed chwilą w poście ten fragment :
    " PRZYPOMINAM: START KONKURSU JEST DOPIERO 13 MAJA O GODZINIE 18:00, NIE BYŁO GO WCZORAJ, NIE JEST ON DZISIAJ, ANI NIE BĘDZIE ON JUTRO! "

    Czyli, że zgłoszenia i prace wysyłamy od tego dnia i godz. ?

    OdpowiedzUsuń
  41. A jaki macie e-mail? Tak w razie czego, chcę sobie zapisać. =3

    OdpowiedzUsuń
  42. Przecież nie jestem taka głupia. Przygotuję wszystko wcześniej, ale na wysłanie mam 15 minut, w czasie, w którym akurat na pewno nie będzie mnie na komputerze.

    OdpowiedzUsuń
  43. 1.czy w skaład wycieczkowiczów muszą wejść wszyscy redaktorzy, czytelnici i cała załoga?
    2.czy jak posiadam paint w windows 7 to w nim też mogę wykonać pacę bo ja innego nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. najlepiej wszyscy, ale oczywiście nie jest to konieczne :)
      2. owszem, możesz. ;)

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź ;)

      Usuń
  44. Drogie redaktorki, ja mam problem, bo na moim kompie nie ma painta, tylko My paint. Co mam robic? Mogę wykonać pracę w My paincie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, My paint to dosyć zaawansowany program, mam wątpliwości, czy jest on tego samego producenta, co podstawowy Paint - byłoby dobrze, gdybyś ów program ściągnęła (darmowy, w oryginale nie zawierający wirusów - zawsze można usunąć).

      Usuń
  45. Mam podobne pytanie jak ola1013onet.eu
    Czy mogę wykonać ilustracje w Paint.Net ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paint.net, z tego co mi wiadomo, to nieco bardziej zaawansowany program od naszego podstawowego Painta, ale to teoretycznie też Paint, zatem można wykonać w nim pracę.

      Usuń
  46. cz mogę wysłać wam to jako załącznik z Worda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, możesz, chociaż o wiele lepiej byłoby, gdybyś przekleiła tekst do maila - lepiej będzie nam się go czytało. ;)

      Usuń
  47. 1. Prace konkursowe można wysyłać od 13 maja od godziny 18:00 na adres podany tego dnia w poście informacyjnym umieszczonym na blogu ILH w przeddzień startu konkursu. Maile wysłane przed tym terminem lub po wyczerpaniu limitu zgłoszeń nie będą w ogóle otwierane!

    Mam pytanie odnośnie tego punktu w regulaminie. Post informacyjny będzie umieszczony "w przeddzień konkursu" czy "tego dnia"? Bo po prostu nie zrozumiałam :]

    Ps. Konkurs super. Na pewno wezmę w nim udział :]!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko boska, mój błąd. :D POST BĘDZIE UMIESZCZONY TEGO SAMEGO DNIA, RÓWNO O 18:00!!!

      Usuń
  48. A mogę w paint brush? Bo na moim kompie nie mogłam znaleźc innego :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Jednak nie biorę udziału. 1 - nie będzie mnie w tej godzinie, więc napewno nie będę mogła wysłac, 2 - na pewno bym nie wygrała :(.

    Życzę szczęścia wszystkim, którzy biorą udział.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam kilka pytań. Tekst musi dotyczyć howrse koni itp.? I co mam rozumieć przez "normalny Paint"? Wlicza się do tego tez ten Paint, który dają tak od razu do windows 7? Proszę o pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj przepraszam odpowiedź na drugie pytanie juz znalazłam, więc zostaję tylko to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepraszam ale czy : , i . liczą się za słowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz w regulaminie, tak!!!

      Usuń
    2. Znaki interpunkcyjne się NIE wliczają, np. takie jak: , : ., ale wliczają się słowa np.: za, pod, i.

      Usuń
  53. Przepraszam Mam pytanie czy 400 słów ma być łącznie z początkiem czy 400 napisanych przezemnie + początek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko pisze w regulaminie, ma być bez wliczania początku

      Usuń
  54. Howrse-koniara (Przepraszam, że jej odpowiadam redaktorzy)a czy są to słowa? Nie, chyba znaki interpunkcyjne, jeśli się nie mylę...*-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Takie pytanie czy ilustrację mogę zrobić w tym ---> http://www.sumopaint.com/app/app.php ? Czy tylko w tym co mam od razu na kompie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie możesz. Ma dużo funkcji, to by było niesprawiedliwe

      Usuń
  56. Czy w opowiadaniu używać waszych loginów z howrse ? Bo imion nie znam ...

    OdpowiedzUsuń
  57. Czy jeśli nie zmieści się opowiadanie w jednym obrazku,to można zrobić następny obrazek z końcówką?

    Bo mi może się nie zmieścić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty piszesz opowiadanie w paincie? Proponuję użyć notatnika lub czegoś w tym stylu...

      Usuń
  58. TYDZIEŃ> Miało ze mi ktos powiedział -.- No nic, naskrobię cuś, ale nie wiem, co z tego wyjdzie;P I czy zdąże wysłać, niah niah.

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy można troszeczkę zmienić ten fragmetn " kiedy do jednej z redaktorek** " aby wstawić nazwę redaktorki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie może być 'kiedy do jednej z redaktorek, vernille, zadzwonił telefon'? :)

      Usuń
  60. Czy gdybym miała 500 słów moja praca by się dostała,czy została by odrzucona?Proszę o odpowiedź,ponieważ nie wiem czy ją skracać : )

    OdpowiedzUsuń
  61. wow, nie wierzę że to już dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  62. Skończyłam i jestem z siebie dumna. Myślę, że mogę dostać nagrodą główną.
    Ps.: Życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  63. Skończone, narysowane (cały czas korciło mnie, zeby dorobić chmurki w Gimpie,ale się powstrzymałam), czekam na 18:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie strasznie do Gimpa ciągnęło :)

      Usuń
  64. Praca wysłana : )

    OdpowiedzUsuń
  65. I wysłane.Przepraszam was,ale moja siostra ,,przypadkiem" wysłała jakieś powiadomienie z facebooka O.o

    OdpowiedzUsuń