Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, maja 4

Promocja z Saturnem w RO na serwerze międzynarodowym

Do 8 maja godz. 10:00 na serwerze międzynarodowym można wylosować w RO Boskiego konia Saturna! To szansa dla tych, którym szczęście nie dopisało w promocji Pikselowych Malowanek. A tu krótkie przypomnienie jakim koniem jest Saturn.

Z niecierpliwością wyczekujemy, kiedy i w naszych RO zawita jeden z koni Układu Słonecznego. W najbliższym czasie spodziewamy się także drugiego konia z serii - Marsa. Oprócz typowej promocji której jeszcze nie znamy, będzie go można zdobyć w taki sam sposób.




Za graczy na serwerze międzynarodowym trzymamy kciuki!
panihodowca



9 komentarzy:

  1. oczywiście życzę wszystkim szczęścia, ale nie zamierzam brać udziału bo i tak nie wygram i jakoś nie chcę tych koni, podobają mi się ale po prostu ich nie chcę

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście uważam iż Konie z Układu Słonecznego nie dorastają do pięt jeśli chodzi o urodę tym z kamieni Szlachetnych, ale jestem dobrej myśli że przynajmniej będą wartościowe. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W malowankach za ilość pikseli zdobędę zapewne 3 RO, więc otworze chociaż jeden. Kto wie, może akurat wygram Saturna ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilę po napisaniu tego komentarza wygrałam Saturna w RO na serwerze międzynarodowym!
      ;)

      Usuń
    2. Wow, gratuluję :) Ja w RO próbowałam wiele razy, udało się tylko z Mustangiem :)

      Usuń
  5. A wie ktoś jaka to będzie promocja aby zdobyć tego drugiego konia (Marsa)?

    OdpowiedzUsuń
  6. mam nadzieję że zrobią jakąś fajną promocję żeby można było wygrać Marsa, ja uważam że właśnie ten Mars jest ładniejszy niż Saturn. Spróbuję szczęścia w otwieraniu RO ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Otworzyłam Ro i mam Saturna już na Polskim Howrse :) w sumie wygrałąm z ro 3 boskie konie: Szmaragda, Mustanga Hiszpańskiego i Saturna (Szmaragd urodził Topaza) :)

    OdpowiedzUsuń