Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, maja 4

Zapowiedź nowego konkursu!

Przygotowałyśmy dla Was nowy konkurs, w którym do wygrania będzie boski koń Gypse! Szczegóły konkursu odkryjemy przed Wami dopiero kiedy blog będzie obserwowało 500 osób (co można sprawdzić na dole strony, "obserwatorzy"), jednak myślę, że warto jest poczekać na tak wartościową nagrodę! Jedyne, co mogę Wam powiedzieć, to to, że będziecie musieli zadać sobie sporo trudu, by wygrać nagrodę główną! Ale czy nie warto pomęczyć się, by wygrać boskiego konia... w sumie za darmo? :)
Zapewniam, że udział będzie mógł wziąć każdy, kto spełni określone warunki. W konkursie na pewno nie będzie chodziło o przedmioty z CR, czy equus, więc wygrana nie będzie zależała od bogactwa, a od... umiejętności!


Przygotujcie już swoje notatniki i otwierajcie programy graficzne, Gypse do wygrania już wkrótce!
vernille

25 komentarzy:

  1. Ludki, obserwujcie :] osobiście już się dodałam XD
    Dobrze, że kupiłam sobie tablet... postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, ja tabletu nie kupię, bo "niby po co? Marnotractwo.." Ale się postaram dla takiej nagrody (przynajmniej tak myślę). :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oczekujemy że kupicie specjalnie do tego tablet, liczy się pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. heh, ja mam tablet ale trochę ho nie ogarniam, jeśli wykonanie konkursu będzie w miarę moich możliwości to z pewnością wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem ;) Jestem pomysłowa, ale nie wiem na czym będzie polegał konkurs dokładnie, więc nie obiecuję że wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przez przypadek nazwałam się N S

    OdpowiedzUsuń
  7. Będą jakieś nagrody pocieszenia dla kolejnych np. 9 osób ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślimy o tym, aczkolwiek nie obiecuję, że taki pomysł (choć dobry) wejdzie w życie :)

      Usuń
    2. ver jak by coś to możecie do mnie pisać z zab a ja może zafunduję jakieś nagrody ;)

      Usuń
  8. Tablet kupiłam do CP xD oj, jak na tego Gypse czekam... mam tylko 1 boskiego, byłabym wyżej w rankingu ^^ Mam nadzieję, że będzie dużo czasu na wykonanie prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nio to odpalam mojego niewydarzonego GIMP'a , jak dowiem się o co kaman to idę po brushe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam kiedyś w gimpie robić, nioah, nioah. Dlatego mam inny program XD

      Usuń
  10. Wow ,boski konik :3
    Jak ja bym takiego chciała... ale niestety nie mam wyróżniającego talentu do niczego i w necie i w realu (do poza opowiadaniami i wierszami które wychodzą mi super) :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na pewno wezmę udział to moja wielka szansa!
    PS:Czy to jest niesprzedany Gypse zabaykowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno tak. ;)

      Przecież nikt nie zmarnował by boskiego, a co dopiero umieściłby go w SCHRONISKU! ;)

      Usuń
  12. ciekawe na czym będzie on dokładnie polegał, ale dla takiej nagrody warto się wysilić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A będzie można to coś narysować na kartce papieru, czy tylko na komputerze? :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja też, już nie mogę się doczekać. Specjalnie pobrałam sobie Gimp'a i teraz myślę nad pobraniem sobie PhotoShopa ;)

      Usuń
    2. Ale czy PhotoShop nie jest płatny?Też już ściągnęłam Gimpa.

      Usuń
  15. na pewno wezmę udział ;) Ale obawiam się że to będzie bardzo trudne :( Oby nie ;D Już nie mogę się doczekać (490 obserwujących) tak że konkurs może się pojawić w każdej chwili :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja biorę udział na pewno ;) mam tablet i takie tam gadżety :) powodzenia życzę też innym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem szczerze, że fajny konkurs :), ale jest również coś co mnie trochę złości. :( Wściekam się na to, że przymuszacie ludzi, aby byli w obserwatorach.

    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. My nikogo nie przymuszamy, po prostu zachęcamy - a tak ogólnie skoro nagroda jest jaka jest to chyba można się wysilić...

    OdpowiedzUsuń