Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

sobota, maja 12

Wszystko o knabstrupie!

Już niebawem zawita u nas nowa promocja - karty, których motywem przewodnim są podróże. Podczas tego eventu można będzie zdobyć nie tylko boskie i dzikie konie, ale także te zwykłe - tym razem nową rasą będzie knabstrup!


Trzema ich najmocniejszymi umiejętnościami są: ujeżdżenie, kłus oraz skoki, zatem porównać je można do konia luzytańskiego z tym małym szczegółem, że przedstawiciel nowej na Howrse rasy specjalizuje się w skokach, a luzytany - w galopie. Warto dodać także, że knabstrupy także są całkiem niezłe w tej dyscyplinie!
Statystyki knabstrupa
Statystyki konia luzytańskiego
No cóż, jak widać, niebawem nasze kochane, przodujące w trailu oraz ujeżdżeniu luzytany mogą zostać wyparte przez nową rasę, można by rzec... rasę od wszystkiego! Nim to jednak nastąpi, hodowcy łaciatych rumaków będą musieli dogonić luzytany w statystykach Potencjału Genetycznego oraz umiejętności, a to, jak mi się wydaje, z pewnością będzie dosyć trudne, tym bardziej, że obecne hodowle koni luzytańskich pracowały na sukces około roku! Mimo wszystko, może ta wszechstronność knabstrupów, jeśli chodzi o predyspozycje do różnych dyscyplin, nieco ułatwi ich hodowlę?


Konia danej rasy będzie można zdobyć za skompletowanie kart o danej tematyce.


Dla ciekawskich - oto lista wszystkich maści nowego konia knabstrupa, który przyjdzie do nas wraz z nową promocją!


UWAGA! Obrazki te zostały odnalezione przez vernille, która nie życzy sobie widzieć ich na innych stronach, czy blogach, bez jej zgody! Wyjątkiem jest dopisanie do posta źródła, z jakiego wzięliście ów obrazki, czyli w tym wypadku: bloga i-love-howrse!



Maści ułożone są odpowiednio według częstotliwości ich występowania - od najczęstszej, do najrzadszej.


LEOPARD: KARA

LEOPARD: KASZTAN

LEOPARD: GNIADA



DERKA: KARA

DERKA: KASZTAN

DERKA: GNIADA



DERKA Z PLAMKAMI: KARA

DERKA Z PLAMKAMI: KASZTAN

DERKA Z PLAMKAMI: GNIADA

Z PLAMKAMI: KARA

Z PLAMKAMI: KASZTAN

Z PLAMKAMI: GNIADA

PŁATKI ŚNIEGU: KARA

PŁATKI ŚNIEGU: KASZTAN

PŁATKI ŚNIEGU: GNIADA

KARA

DERESZOWATA

KASZTAN

GNIADA

JABŁKOWITA

Zdecydowanie nowa rasa jest narysowana zupełnie inaczej, niż poprzednie konia - czyżby Owlient pokusił się o zmianę grafika? A może ten aktualny poduczył się nieco podstaw końskiej anatomii? Mimo wszystko żałuję, że nie nadał koniom realistycznej faktury sierści - wyglądałby o wiele lepiej! Jak koń, nie jak.. plastikowa figurka...

Przypominam: jeśli chcecie skopiować, dopiszcie adres bloga jako źródło! ;)

Zamierzacie hodować konie rasy knabstrup?
vernille

21 komentarzy:

  1. Mnie tam bardzo przypominają konie , które były jeszcze w starej wersji Howrse np. w 2007 roku na Francu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno spróbuję hodować konie tej rasy :)
    Gdy tak sobie siedzę i czytam Waszego bloga, zastanawiam sie czy czasem w Owilencie nie przeczytano mojego e-maila :p Jakiś czas temu (bodajże listopad/grudzień 2011) napisałam po francusku do nich e-maila z prośbą o wprowadzenie jakiś nowości jak np. bingo... , nowe rasy... i no kurde, chyba przeczytali ! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ,ale ja zostaję przy hodowli luzytanów ,bo mam już dużo * :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NAJŁADNIESZY to ten siwy jabłkowity i wszystkie płatki śniegu

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zamiar., Ale ładniejszy jest jako źrebak. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładniejszy jako źrebię ;) Ja może spróbuję "trochę" je hodowac, ale luzków, z którymi mam już 24* w życiu nie opuszczę xD

    OdpowiedzUsuń
  7. wow
    nie widziałam takiego pięknego źrebaka odkąd przyszły do nas coby irlandzkie
    hoduje angliki i andaluzy więc nie zamierzam zakładać nowej hodowli, lecz z pewnością kilka znajdzie się w mojej hodowli :D
    najładniejsze derki z plamkami i leopardy

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne konie... Niektóre wyglądają jakby miały DJ. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę hodować i sądzę że szybko pójdziemy do góry bo mamy bardzo dobry skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie mają trochę podobny pysk do osła xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym z chęcią je hodowała bo Mnie urzekły, może sobie znajdę jakąś hodowlę? ; )
    Ale predyspozycje ma dobre i podobne do Nokot. ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. O lol są słodkie. Hodowałabym <3
    Kto jest ze mną? (:

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to są piękne i niczego im nie brakuje!Tylko ten nowy dziki koń Camargue. Jak dla mnie jest strasznie brzydki. Np. jak widziałam jego zdjęcia tak normalnie, jako żywego konia ta howrsowska wersja jest jeszcze gorsze niż karykatura!

    OdpowiedzUsuń
  14. moim zdaniem są prześliczne!!! Nie wiem co od nich chcecie i mają dobre statystyki i śliczne maści! Spróbuję stworzyć ich hodowlę, ale pewnie będą na początek bardzo drogie...

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW!Są najładniejsze!To co Hodujemy jak wejdą?!Zapraszam!Jeżeli ktoś chce dołączyć do mojej hodowli Knubstrów (wiem ze źle :P) niech pisze mi na poczte na howrse.
    Nick: karolinkaj

    OdpowiedzUsuń
  16. Zamiast Gniadej Leopard jest Tarantowata Leopard :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na jakie przejażdżki trzeba Knaby wysyłać?

    OdpowiedzUsuń