Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, maja 11

Saturn w RO na polskim howrse!

Od dzisiejszego dnia, godz. 10.00, do 15 maja, godz. 10.00, można znaleźć Saturna otwierając Róg Obfitości :) Jeśli więc nie udało Ci się go zdobyć tworząc własną malowankę, masz jeszcze okazję aby tego dokonać. Szansa na wygranie Saturna jest losowa, boskiego można więc znaleźć zarówno otwierając pierwsze, jak i jedenaste, a także sto pierwsze RO. Życzę szczęścia!

 Otwieracie Rogi Obfitości? Czy może wolicie poczekać na promocję z kartami, aby zdobyć Marsa? 

Invisible.♥



14 komentarzy:

  1. nie zamierzam otworzyć nawet jednego, kupony są mi potrzebne bo jestem na okresie próbnym pewnej hodowli

    OdpowiedzUsuń
  2. Otwarłam 4 (nie marnuję kuponów, miałam w zapasie) i same śmieci + 1 Z.Harmonii. :( Ja nigdy nie mam szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja otworzyłam i co? Tylko RP i inne same smieci ! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja otworzyłam i znalazłam parę equus Zwój i resztę śmietnika, koniecznie muszą się postarać o coś więcej :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Okey, ja otworzyłam tylko dwa i go trafiłam :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Otworzyłam 3, które wygrałam w Malowankach- Saturn przyszedł już w drugim ^^. Poza tym Klepsydra i śmietki.

    Ariana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój Mi sie trafił w 6 RO, nie narzekam bo 4/6 RO miało CR.; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie otwieram RO. I tak nie wylosuję ,a tylko zmarnuję te co mam. Kuponów też nie kupię ,bo po co ? Czekam na karty :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam za 1 razem! Łi!!! I jeszcze w tym samym RO wygrałam...Ro!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja oczywiście nie mam szczęścia, otworzyłam kilka RO a w nich m.in.: rzepy jabłka i same głupie rzeczy :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja czekam na karty. Chciałabym zdobyć Marsa, bo mam słabość do tej planety. ;) Sama nie wiem dlaczego. :) A i konik fajnie narysowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe czy Wenus bd. klaczą???

    OdpowiedzUsuń