Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, czerwca 26

Gwiazda Szczęścia - nowość na serwerze francuskim!

Jeśli ktoś posiada konto na francuskim howrse bardzo możliwe że dostał taką oto wiadomość:

 
Dla tych którym język francuski jest obcy tłumaczenie:

Witam,
Informujemy o kolejnej edycji filmu, który przywołuje na myśl motyw koni, "My Lucky Star". Opowiada on historię przyjaźni między dziewczyną Luisą a klaczą o imieniu
Marquise. Będą one musiały stoczyć walkę z przeciwnościami losu by klacz mogła zostać w rodzinnej stadninie. 
Film wejdzie do francuskich kin 11 lipca. Już teraz możesz znaleźć trailer do filmu, klikając tutaj.
Pozdrawiam, Howrse Zespół
 
Wiadomość ta jest zapowiedzią wchodzącego limitowanego przedmiotu który można wygrać na francuskim serwerze w loterii. Bonusem tym jest Gwiazda Szczęścia.  Przedmiot ten można dać tylko i wyłącznie klaczy i tylko jeden raz. Klacz posiadająca gwiazdę Szczęścia dostanie bonus + 10 do ujeżdżania, a do tego otrzyma maść Marquise - po lewej. Aby klacz mogła dostać tę maść musi spełniać warunki przyjęcia maści ze Złotego Jabłka. Akcja najprawdopodobniej jest reklamą filmu, dlatego pojawi się tylko w tej wersji językowej. Koń który ją otrzyma obok imienia będzie - podobnie jak konie boskie - miał symbol z gwiazdą.
Co sądzicie o tej promocji?
sayuri962

7 komentarzy:

  1. Mi się podoba. Maść tej klaczy jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam to PW. Maść jest bardzo ładna i mam nadzieję ze wygram gwiazdę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna maśc. Bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie nie napisałaś :( bo ja ci to wszystko powiedziałam myślałam że podziękujesz ale widać że nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomość i post powstał przed twoją wiadomością a to że została później opublikowana nie jest moją winą.

      Usuń