Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

piątek, czerwca 29

Wyniki konkursu

Wraz z powitaniem lata na naszym blogu wprowadzamy wiele nowości. Jedną z nich jest nowa zakładka - "Wywiady" - a w niej nasz pierwszy wywiad, którego udzieliła Chantell. Wywiad został przeprowadzony przez mugi-chan, z moją małą pomocą :)

Przy okazji ogłaszam zakończenie konkursu na nagłówek ILH. Wygrywa go oczywiście Skewbald - wędruje do niej Zestaw Hery. Drugie miejsce zajęła stewardessa (Łzy Afrodyty), a trzecie Violetfull (Promień Heliosa). Postanowiliśmy przyznać jeszcze jedną nagrodę, mianowicie za 4 miejsce, które zajmuje Kosteczka. Jest to Krew Meduzy! Prosimy napisać w tej sprawie do graczki zabaykowa :)

Wszystkie zwycięskie prace będą mieć swój czas na naszym blogu. Nowy nagłówek będziemy umieszczać co 2 tygodnie, przez całe wakacje!


Podoba Wam się nowy wygląd?
Invisible.♥

13 komentarzy:

  1. Nowy wygląd całkiem ładny,bardzo dziękuję za dodanie jeszcze nagrody za 4 miejsce:)

    Miłego dnia życzę,

    Kosteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten nowy nagłówek =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasz blog jest naprawdę świetny, jest tu dożo pomocnych rzeczy.. Brakuje mi jednak tzw. tagów, dzięki którym łatwiej byłoby znaleźć konkretne zagadnienie. Trochę ciężko się przeszukuje całe archiwum.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałyśmy nową zakładkę "Howrse ABC" z tagami :)

      Usuń
    2. Tak, wiem. Tylko niestety nie wszystkie pojęcia są aktywne, np BLUP cz PG.

      Usuń
  4. Ładny jest nowy wygląd, tylko nie rozumiem, czemu napis na nagłówku MUSI być po angielsku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musi, po prostu wykonawca nagłówka tak zadecydował, ale następne nagłówki mają napisy po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, zastanawia mnie dlaczego autorka uznała że po angielsku będzie atrakcyjniej... Nie lubię tak.

      Usuń
  6. Śliczny, jak dla mnie mogłybyście tylko zmieniać napisy co do okazji- mi się nie znudzi ;3. Ale dlaczego na stronie główniej nie wyświetla się kilka ostatnich postów, tylko jeden najpóźniejszy? To błąd mojego internetu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam (z tym ostatnim postem)...

      Usuń
    2. Niestety to funkcja bloggera - kolejne strony są zapełniane od końca, więc kiedy dodamy nowe posty wszystko już będzie ok :)

      Usuń
    3. Aha- no tak, już jest OK ;>

      Usuń
  7. Ładny :D Szkoda, że mnie nie było ;>

    OdpowiedzUsuń