Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

poniedziałek, października 22

Loteria na polskim serwerze

Dziwny dzień dzisiaj, najpierw pojawiają się nowości a dopiero jakiś czas później informacje o nich ;) Tym samym od godziny 10 mamy możliwość zakupu losu na loterię która ma trwać 7 dni czyli do 28 października.
Zasady są takie jak zawsze czyli zdobywając losy wygrywamy nagrody ;)
Główną nagrodą w losowaniu każdego dnia jest inny koń z serii Układu Słonecznego. Natomiast pozostałe nagrody są te same co przy ostatniej loterii.

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem ta loteria za często się powstarza,ale chyba na niej najbardziej zarabiają,że ostatnio co kilka tyugodni sie powtarza,ale ona staje powoli się nudna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę.
      Cóż, musimy przyzwyczaić się do "pomysłowości" Ow..

      Usuń
    2. Ja tam bardzo lubię loterie

      Usuń
  2. a według mnie to takie "dopchanie" kolekcji układu, przy kamieniach szlachetnych też tak było

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta loteria powoli naprawdę już robi się nudna i też dużo osób dostaje boskie np. Mars a mają już 2, 3 albo juednego marsa a ci co nie mają wcale boskiego nie dostają i to tez nie jest najlepsze... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Losowanie, to losowanie, niestety, nic nie poradzimy na to..

      Usuń
  4. To jest nie fair, ja mam 23 losy a inny gracz 3 i wygrał coś np. Ziemię !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa kiedy nowy event włącza, bo na francuskim juz jest

    OdpowiedzUsuń