Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

wtorek, października 23

Grafika przydatna podczas loterii.

Ostatnio mamy bardzo mało postów i porad na blogu więc chciałabym Wam się zrekompensować pewnymi grafikami, które możecie wstawiać na forum wydarzeń w temacie Los za los.
Mam nadzieję, że Wam się przydadzą.

Niestety jest ich bardzo mało. Być może jak znajdę trochę czasu to dorobię więcej.

Nie zapomnijcie wpisać swojego loginu w kodzie!

Kod:


Kod:


Kod:
 
Kod:
Kod:

Kod:


Kod:

Kod:

Kod:

Kod:

Kod:



Jeśli chcecie jakieś (np. z konkretnym koniem), napiszcie tu.
Jutro je dorobię. Zamówienia zbieram do jutra (24. 10. 12r)!
mugi-chan

18 komentarzy:

  1. Prosiłabym konkretnie z tym:
    http://creation.howrse.com.s3.amazonaws.com/100004949-normal.png

    Konikiem (:

    ZakręcOna

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chciałabym z tym koniem:
    http://creation.howrse.com.s3.amazonaws.com/100057717-normal.png

    OdpowiedzUsuń
  3. I tym:
    http://creation.howrse.com.s3.amazonaws.com/100059285-normal.png

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, w jakim programie robi się taki neon pod literami? Coś w typie tego napisu "ZAPROŚ". Ja mam Photo Filtre i Gimp 2.8 i tam się chyba nie da...Da się, ale taki zwykły cień, nie neon. W jakim ty robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można dodać napis a w warstwie pod spodem miękkim pędzlem narysować cień. ;)

      Usuń
    2. Jest to cień (w filtrach taki znajdziesz) w Gimpie ( w przypadku tych obrazków w wersji 2.8).

      Usuń
    3. Aha, już wiem. Nie przyszło mi to do głowy. Dzięki!

      Usuń
  5. Poproszę z tym Konikiem: http://www.howrse.pl/media/equideo/image/chevaux/local/100013/normal-pegase.png?137722501

    Z góry dziękuję,
    Kikolka2

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak zrobić coś takiego? Chodzi mi o kod. Nie jestem za bardzo w temacie. Obrazek mam, ale zupełnie nie wiem jak zrobić ten kod by działał poprawnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz skopiować kod znajdujący się w ramce poniżej obrazka i tam wstawić swój nick

      Usuń
    2. Nie o to mi chodziło. Chodzi mi, no nie wiem o taki wzór ogólny. Chciałam sama zrobić taki banner tylko nie potrafię za bardzo korzystać z kodów HTML :/

      P.S.Od kilku dni korzystam z tych grafik, są świetne ^^

      Usuń
    3. Musisz pokombinować z tymi kodami:
      http://i-love-howrse.blogspot.com/2012/09/troche-htmlu.html

      Gdy do tego dojdziesz będziesz wiedzieć doskonale jak robić tego typu rzeczy.

      Usuń
  7. Bardzo ładne grafiki ;3. Hej hej, a może zrobiłybyście post o nowej promocji? Wydaje mi się, że będą to karty halloweenowe, tak? ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. napiszcie o kartach haloweendowych i o nowym dzikusie z nibali

    OdpowiedzUsuń
  9. Karty i zmiana, którą mało kto zauważył- widzimy jak powiększa się/ zmniejsza ilość energii u konia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety chyba nie mozna wklejac tego na forum - link.

    OdpowiedzUsuń