Witamy na pierwszym polskim blogu o Howrse w zupełnie nowym wydaniu! Zapraszamy na naszą grupę ogłoszeniową na Facebooku - banner z odnośnikiem na bocznej kolumnie.

środa, października 31

Nowa promocja!

Na nasz serwer weszły karty - zdrapki. Większość graczy zna zasady gry, ale pozwolę sobie je wytłumaczyć.

Jak można wygrać karty?

  1. logując się codziennie do gry
  2. wygrywając zawody ze swoimi końmi (limitowane do 2 kart na dzień)
  3. w Błyskawicznych Sprzedażach  
  4. wymieniając karty, które masz podwójnie (1 razy dziennie za 5 diamenty) (Opcja wymiany kart pojawi się, gdy zdobędziemy drugą tę samą)
Wchodząc na stronę promocji, możemy zobaczyć karty, które już zdołaliśmy zebrać.
Pierwsza grupka kart zawiera prezenty. (equus, rzeczy z CR itp.)
Natomiast druga - kolekcje.  Gdy zbierzemy jedną kolekcję, otrzymamy nagrodę. (Przykładowo w pierwszej mamy do wygrania Kamień Filozoficzny.
Jeśli zbierzemy wszystkie, wygramy boskiego konia. Do wyboru, do koloru - Rubin, Szafir, Szmaragd, Jadeit, Perła, Merkury, Wenus, Mars,  Jowisz, Saturn, Neptun i Ziemia.

Dodatkowo, na błyskawicznych sprzedażach możemy wygrać nowego dzikusa - Konia z Namib ! 

Zamierzacie zdobyć boskiego?
Ewa242421

25 komentarzy:

  1. Mam 10 kart. Mało, ale staram się.
    Wybrałabym Ziemię. Sposobem kart zdobyłam już 2 Granich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam i że wyponiman ale jest zdanie:
    Dodatkowo, na błyskawicznych sprzedażach możemy wygrać nowe dzikusa - Konia z Namib !
    czy nie pownno być Dodatkowo, na błyskawicznych sprzedażach możemy wygrać noweGO dzikusa - Konia z Namib !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, literówka, przepraszam, zaraz poprawię ;)

      Usuń
  3. Nie czepiaj się każdy się może pomylić...
    Ja jak wygram boskiego to wybiorę Wenus lub Szmaragd albo Jowisza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy ja uzbieram wszystkie kolekcje.Wybiorą albo jakiegoś konia z kolekcji Kamieni Szlachetnych albo Neptuna

    OdpowiedzUsuń
  5. Konia z Namib można wygrać za diamentową kartę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, ja wygrałam diamentową kartę za zawody, ale znalazłam tam Zaczarowaną Dynię ;)

      Usuń
  6. Jak mi się uda choć wątpie to wybiorę Wenus.... Jest taka piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wybrałabym Wenus, moim zdaniem przynosi największe zyski, ale i piękna jest również ;)

      Usuń
  7. Wygrałam dzikusa Konia z Namib!
    Powodzenia, pinto01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam pytanie:
      Czy mogę dać jakiś przedmiot z CR dla dzikusa, żeby szybciej go oswoić?

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się wygrać dwa razy tej samej rzeczy z jednej kolekcji.

      Usuń
  9. Ja bym wybrała Wenus albo Ziemię! :)
    Obydwie są cudne!

    pinto01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam :)

      Usuń
    2. Ja też bym wybrała ale raczej Wenus albo z kolekcji kamieni szlachetnych Ametysta lub Szmaragda.

      Usuń
  10. Ja mam już 23 karty :) I wybrałabym Wenus , albo szmaragda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie wiem nadal czy lepsza jest Wenus, Jowisz czy Merkury.

    OdpowiedzUsuń
  12. Weee~! Ja wygrałam z karty z zawodów mojego konika Konia z Namib! To mój pierwszy specjalny i dziki koń ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 26 kart. Ja biorę jednak Szafira, jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W diamentowej karcie wygrałam dzikuska Kon z Namib :D

    OdpowiedzUsuń